Spannend

ja ze zeiden dat het door alllerlei bacterien kan komen, maar hoogst warschijnlijk is het door de ontlasting gekomen… hij had al een paar dagen diaree. die zijn onder het voorhuidje gekropen en daar zijn ze lekker gaan groeien. omdat die voorhuidjes bij baby’s nog erg nauw zijn kan da gebeuren. ook als je heel hygienisch werkt ik ging al twijfelen aan mezelf… ze zeieden dat het een toevals treffer kan zijn, maar als dit in de toekomst vaker voorkomt zal hij besneden moeten worden…

maureen

jaa ik hoop het ook hoor… ik kende het ook niet. mijn andere zoon heeft er ook nog nooit last van gehad. maarja we zien het wel wat de toekomst brengt.

maureen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen
ervaring met jongetjes heb. Natuurlijk
heb ik er weleens een verschoont maar
dan sta ik echt te twijfelen wat ik nu met zijn…
moet doen. (hoe die moet liggen)
Als ik dat tegen moeders zeg die een
zoontje hebben vinden ze dat nogal komisch.
Ik ben in ieder geval blij dat het zo goed gaat.
Enne, het lijkt me wel een gepiel om dat allemaal schoon te krijgen. hoe doe je dat?

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 13 Apr 2004 13:19:19

ja hoe doe je dat. . van voor naar achteren… en het zou mooi zijn als je dat voorhuidje naar achteren kan trekken, maar dat gaat nog niet als ze zo klein zijn. dus ja je maakt het zo goed mogelijk schoon maar je weet niet wat er onder zit…

maureen

ja dank je armanda!! was ik er vergeten bij te zetten… ( hoe je die piemel in de luier doet)

maureen

En Kristel…Ik heb dus van allebei wat,maar ik vindt een jongetje makkelijker schoon te maken dan een meisje hoor!
(moeten ze natuurlijk niet van die enge ontstekingen gaan krijgen natuurlijk!!!Dat kan bij een meisje natuurlijk weer niet.)
Groetjes Eljada

Haha, het gaat een gezellig onderwerp worden, maarre…ik heb alleen een jongetje en mij lijkt het juist makkelijker om meisjes billen af te vegen om het maar eens zo te zeggen
Daar zit tenminste “niks in de weg” als ze gepoept hebben enzo.
Hahahahaha! Nou, het klinkt weer lekker maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

Ja O.K. nog een dingetje erover.Het moet ook niet te ranzig worden hier natuurlijk!
Maar bij meisjes gaat het overal tussen zitten als je begrijpt wat ik bedoel.

Groetjes Eljada

Haha, inderdaad een onderwerp
Nou, het is me in ieder geval duidelijk en ik denk de anderen die dit nog niet wisten ook wel.
Bedankt voor de uitleg in ieder geval

Groetjes, mamma van Stephan

jaa dat heb ik ook gehoord hoor dat je bij meisjes ook van voor naar achteren moet schoonmaken… want ze kunnen er blaasonstikng van krijgen als er bv bacterien van ontlasting naar binnen gaan… dat is trouwens niet alleen bij baby-meisjes zo… maar bij ons ook.

maureen