Soorten lid

Even een vraag die niets met baby’s te maken heeft. Mijn vriend zag dat ik OK-lid ben en dat er ‘verslaafd’-leden, ‘junkleden’ en nog een paar soorten leden zijn. Ik heb maar 1 ster, Michele wel 5…Wat betekent dat eigenlijk en hoe word je dan een ander soort lid? Just curious! Volgens mijn vriend zou ik eigenlijk ook een junkie zijn, dan zegt 'ie: ‘Hé junkie-ikke-ben-schatje, wil je chips?’

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je wordt een ander soort lid door geld over te maken op mijn girorekening.

Nee hoor, zonder gekheid, je wordt vanzelf ander soort lid afhankelijk van het aantal berichten dat je geplaatst hebt. Dus hoef je verder niks voor te doen behalve de hele site hier volbeppen!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik heb meer berichtjes geplaatst… ff doortypen rainbow. En bij mij komt er een zeehond als ik mail heb, Je wilt niet weten hoe mijn mannetje dat beest al genoemd heeft

Groetjes,

Michèle

Dat dacht ik al, dat het te maken had met het aantal berichtjes…Maar als ik zo wil worden als jullie, moet ik nog 109845638292015 berichten posten! Ik moet morgen ook weer aan de bak nu de vakantie om is!

Hmmmm, die zeehond, ik wil wel weten hoe die heet, maar eh…dat kan hier denk ik niet hardop getypt worden?

Ik moest trouwens weer erg lachen om die opmerking over je rekening Sje! Voor elk advies/elk evangelie 5,-…hmmm, goeie business met 6000 zoveel getypte berichtjes!

Gewoon zorgen dat Julia snel leert typen. Kan zij het van je overnemen als jij op je werk zit.

Groetekes, Sje

Het is wel jammer dat er na junklid niets meer komt. Michele is junklid met ruim 1000 berichten en Sje ook, maar die heeft veeeeel meer tijd hier doorgebracht. Hihi. Da’s toch wel een domper…kunnen ze daar niet iets aan doen? Aan de doorgroeimogelijkheden?

Als je maar lang genoeg hier bent wordt je vanzelf verslaafd en daarna bij 1000 berrichten een echte Junk!
Dus nog ff door typen zou ik zeggen!
We zijn allemaal begonnen met geen sterren!

groetjes Gytha

Ik hoef niet per se nog junker dan junk te worden hoor!

Groetekes, Sje

nee sje dan zie je helemaal goed hoe erg veslaafd we zijn hahaha

groetjes Gytha

ik vind het forum geweldig ik heb er ook nog niet zoveel ben er destijds ook tussen uit geweest door omstandigheden maar als ik zin heb reageer ik ook weleens ook nog niet veel

Ha ha ha ik neem af en toe ven een break rainbow om te lezen anders wordt ik helemaal eng hier op kantoor. Maar ja ik zit dan ook de hele dag achter de pc.

Groetjes,

Michèle

Überjunk-lid! Ik vind het een goeie…

Ha ha ha komen we daar allemaal niet voor in aanmerking Mriek??

Groetjes,

Michèle

Wij zeker…haha…

Maar ja wat wil je met zulke goed bespreekbare topics…

Groetjes,

Michèle

Precies. Dan gaat het snel hè…

Ha ha ha ja echt wel. Ach joh jij en Rainbow zijn er ook zo hoor

Groetjes,

Michèle

We zullen zien!

Ha ha ha je bent toch al een eind op weg???

Groetjes,

Michèle