In het begin was het ook best leuk om te zien hoe lang het zou duren dat er een sterretje bij kwam. Nu is het echter zo, dat ik zo verslaafd ben, dat ik daar niet eens meer op let… )
!!

In het begin was het ook best leuk om te zien hoe lang het zou duren dat er een sterretje bij kwam. Nu is het echter zo, dat ik zo verslaafd ben, dat ik daar niet eens meer op let… )
!!

Ik heb nog een doel: op naar de vijfde ster! Jullie niet meer, lijkt me toch wel teleurstellend om dat punt bereikt te hebben…wat nou als je geen doel meer hebt???
Nou ja, dan maar als doel hebben om mijn goedbedoelde adviezen hier te spuien…haha.
Hahahaha, ik zag opeens wel dat ik OK-lid was geworden! Voor ik het weet heb ik vast ook sterren! Wow! Eerst zat ik hier af en toe, nu ben ik zwaar verslaafd. Ik móet ook steeds even kijken wat er allemaal gepost is! Eerst zat ik uren op Marktplaats (gaap) te speuren naar koopjes, die achteraf geen koopjes bleken te zijn. Nu hang ik hier lekker rond…Veel leuker en goedkoper en ook nog leerzaam! Marktplaats sucks! } Ikkeben RULES!
OP NAAR DE VIJF STERREN!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik ben gister niet geweest hier ik heb al maanden een puzzel op tafel liggen en ben gister maar weer eens een paar stukjes gaan zoeken… en heel vroeg naar bed. Deze mamma was een beetje moe…
Groetjes,
Michèle
Ach, jij kan het wel lijden om een daggie niet te komen Michele. Hebben wij eindelijk de kans om in te lopen…
Nou vraag ik mij toch af, wie is er hier het meeste SUPER LID van ikkeben? Zal het Sje zijn of toch Asje?
Misschien moeten we een verkiezing houden

ja maar ikke ben ook verslaafd aan ikke ben!
ik wil ook verslaafde junk zijn hahaha das nieuw wie wil er nou een junk zijn!
(K)Kuzjes!