Solliciteren

Ik ben weer aan het solliciteren…
Ik vind het nog steeds leuk hoor bij centerparks, ik heb superleuke collega’s, het werk is ook leuk, alleen ik krijg steeds een half jaar contract, ik vind dat zo onzeker, wat is nou een half jaar?.. Ze zeggen steeds dat ik zo goed werk, en ze zo tevreden zijn, dat mag wel eens beloond worden vind ik!
Dus ben dinsdagochtend al bij Megabike op gesprek geweest, en dinsdagavond bij het pompstation hier (Avia), die laatste lijkt me echt wel wat.
Werktijden zijn óf van half 7 tot half 2, óf van half 2 tot 9. en 1 zaterdag per maand, en 1 zondag per maand! Das dus wel super! En ik zou er bijna 1 euro op vooruit gaan per uur!
Daarbij is het bij centerparks hollen of stilstaan, zo werk ik nauwelijk (zoals deze week) en volgende week moet ik weer 4 dagen werken…
Bij avia werk ik dan 2 dagen per week, en dan 2x per maand 1 dag in het weekend.
Lijkt me wel wat regelmatiger…
Vandaag hoor ik of ik het geworden ben, spannend… duimen jullie??
Ik probeer me niet al te verheugen, pffff ik hoop het echt!

Groetjes Nathalie & Co

Ik zal voor je duimen!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

spannend hoor

ene wist je trouwens dat het helemaal niet mag steeds maar contracten,hoorde iik ook laatst en als ze het doen mogen ze het maar 3 keer doen,van wie en waar ik het gehoord heb weet ik ff niet meer

maar ik duimmmmmmmmmmm voor je meis

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Lijkt me heel spannend allemaal. Ik wens je veel succes.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

en nathalie is het wat geworden ??? ben benieuwd .lijk me wel leuk voor je nieuwe uitdaging .enne krijg je dan ook korting op de benzine hihihihihihihih

groetjes marielle mama van
10-10-01

DUIM, DUIM, DUIM… hopelijk helpt het.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Nee nog niks gehoord helaas…
Enn in de horeca mogen ze tot 6x verlengen :S

Groetjes Nathalie & Co

oke ja bij de tpg 3x hihihih dus weet ook niet of het klopt wat er gezegd is hoor

maar ik blijf duimen laat je wel snel weten

Dylan & Kaitlyn

Tuurlijk!
Pfff bij elk telefoontje krijg ik spontaan de bibbers

Groetjes Nathalie & Co

Whaaaaa ik werd gebeld door onze department manager hoi Nathalie, ja steeds als ik een gesprekje met jou plan dan ben jij er niet, we lopen elkaar steeds mis, vind je het erg om even wat telefonisch te bespreken? nee hoor zei ik…
Het gaat om je contract, dat word gewoon verlengt dat had je wel verwacht denk ik he? nou ik verwacht niets
In elk geval met 13 mnd zegt ie :open_mouth: Ow zei ik, dus weer niet vast? Nou daar wil ik het met P&O nog even over hebben, want ik vind dat je een vast contract moet krijgen, maar in elk geval alvast verlengen met 13 mnd! Ik denk dat ze daar niet zo moeilijk over doen hoor, daar kom ik volgende week nog wel even op terug dan.

Nu wilde ik dinsdag net bij megabike binnestappen belt m’n floormanager of ik een paar uur kon komen werken, (hoezo slechte timing ) ik dacht barst ik ga geen smoesjes verzinnen, dus ik zei, nou ik kan niet want ik ga NU op sollicitatie gesprek haha! Ow zei hij dan wens ik je veel succes en zoek ik effe verder
Die is natuurlijk gelijk naar onze DM gerend van pas maar op want ze is aan het solliciteren, en zodoende belde hij dat weet ik bijna zeker
Hij dacht ik zal nog maar even paaien voordat we ze straks kwijt zijn

Ik lag echt effe in een deuk toen hij had opgehangen hoor
Valt niet op whaha!

Groetjes Nathalie & Co

hahhaah uit gekookte…

maare ik begrijp nu dat je 13 maanden contract krijgt dus je blijft nu bij cp

Dylan & Kaitlyn

Nou als avia me aanneemt dan ga ik daar heen.
Maar ze hebben nog niet gebeld helaas…

Groetjes Nathalie & Co

het is altijd fijn om keuzes te hebben, toch!! Ik hoop voor je dat ze nog bellen! Irritant als ze zo lang op zich laten wachten.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hahahaha, wel lachen inderdaad dat “toevallig” je DM belde
Enne…zoals Kim ook al zei hierboven: altijd fijn om keuzes te hebben
Maar je zou dus niet daar willen blijven als je wél een vast contract kan krijgen?
Je wil daar zowiezo weg?

Nou niet perse, het werk is leuk en de collega’s ook, maar ik vind wel dat er vaak te veel van je verwacht word, ik moet vaak te veel werken, en dan zijn die werktijden/dagen bij Avia wel erg aantrekkelijk. Maar vooralsnog heb ik geen haast, mijn huidige contract loopt pas 7 augustus af…
Maar hij heeft niet meer gebeld ik belde om 19.10 zelf maar es, maar hij was er natuurlijk niet, de vrouw die ik aan de lijn had zei, ow ik weet het niet, hij heeft wel zitten bellen, maar verder weet ik er niks van, nou ik weet genoeg dus
Ja zei ze misschien kreeg hij je niet te pakken, nou dat lijkt me niet ik ben er de hele dag voor thuis gebleven
Ik heb haar wel m’n mobiele nummer laten opschrijven, wellicht neemt ie morgen effe de moeite om te bellen…

Groetjes Nathalie & Co

en nathalie weet je al meer over je werk

groetjes marielle mama van
10-10-01

Nee ze hebben niet meer gebeld, flauw he?"
Arno vind dat ik nogges elf moet bellen, maar dat doe ik dus niet, ze bellen me niet terug, dus dan weet ik genoeg…

Groetjes Nathalie & Co

mm raar dat ze niet de moeite nemen om ff te bellen

zal gewoon bellen en zeggen ik heb van de week ook gebeld zou terug gebled worden ,maar hoor niks dus bel brutaal zelf nog maar een keer

Dylan & Kaitlyn

Haha wat denk je?? Ik heb een luxe ‘probleem’ …
Ik heb vandaag van m’n baas te horen gekregen dat ik een vaste aanstelling krijg

En ik had later op de avond een voicemail bericht… ik luisteren, wat denk je?? AVIA!! De bedrijfsleidier was ziek en of ik morgen even terug kon bellen voor een afspraak voor vrijdag!!

Whaaaa hoe gek kunnen ze me maken

Ik ga er dus wel heen, ben erg benieud wat ze verder willen nu

Spannend!!

Groetjes Nathalie & Co

Aaaaaah, “stoer” man, zo’n luxe probleem hahahaha
Nou, da’s toch super, dat je nu zelf kan kiezen