Solliciteren

whaaaa heb jij weer hiiihihh

maar zal idd ook gaan ,misschien verdien je wel meer straks maarja je zit met proeftijd he,dat is dan weer een risico als je overstapt van andere baan

nu ben je zeker van je zaak bij cp

nou suc6 met je luxe probleem

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Pfff moeilijk hoor…

Ik denk dat ik gewoon eerst 1 dagje daar ga werken, kijken of ik het leuk vind enzo, en dan pas écht beslis…

Morgen 9.15 heb ik gesprek, ben benieuwd!

Groetjes Nathalie & Co

ahhahahaha die nathalie .die krijgt alles te gelijk .nou meid heel veel succes .en kies de leukste en het meest verdiende baan hihihiih sterkte en succes we horen het van je ben benieuwd

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoi Nathalie,

Dat is wel toevallig zeg. Enne een vaste aanstelling en ook nog eens op gesprek bij Avia. Kies waar jij je het prettigst bij voelt. Tenminste zou ik ook doen.

Veel succes morgen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Nou ben op gesprek geweest bij Avia, de bedrijfsleider was dus echt héél ziek…
Die heeft tot afgelopen woensdag doodziek op bed gelegen, koorts wilde niet zakken enzo… dus daarom was ik niet teruggebald, erg slordig vond de waarnemend bedreifsleidster, maar ja zo onverwachts, dan gebeuren dit soort dingen… toen hij woensdag dus weer aanspreekbaar was, heeft hij meteen gevraagd of zij mij aub wilde bellen voor een afspraak…

Maandag ga ik dus inwerken, om 13.15 uur, en dan kijken of ik het leuk vind en of ik hun beval uiteraard
Ze zei zelf al, nog niks opzeggen, je weet maar nooit, straks vind je het toch niet leuk, en dan heb je niks meer, en ik hoef komende 2 weken maar 1x te werken bij cp, dus dat is nog te doen…

Pffff spannend he!

Groetjes Nathalie & Co

spannend zeg…idd niks opzeggen hoor

hoelang mag je mee draaien eigenlijk

Dylan & Kaitlyn

he wat helemaal te gek joh .ben benieuwd hoe je het vindt

10-10-01

Ik zou kiezen voor de baan die ik het leukste vind. Meer betaald worden is ook fijn. Maar je moet het werk wel graag doen. Anders hou je het niet vol. En graag gaan werken is toch belangrijker dan veel verdienen, vind ik dan persoonlijk.

Veel succes!

Groetjes,
Stefanie, mama van Matthias

Nou ik heb min of meer m’n keus wel gemaakt hoor…
Vandaag moest ik werken (bij CP) we kregen het nieuwe rooster, sta ik er ELK weekend op, lekker man geen 1 vrij weekend dus
Nou en daar baal ik dus van he, altijd gezeik, dat je er op dagen op staat waar je dus niet blij mee bent…
1 zaterdag is de dag voor demi’s verjaardagsfeest, die kon ik gelukkig weg doen aan een collega, zal toch de boodschappen moeten doen die dag ervoor…

Verdorie, op zulke momenten denk ik meteen van nou ik houd het hier niet lang meer vol, vast contract of niet…

Groetjes Nathalie & Co

ja dat met het rooster dat ken ik bij cp
ik moet nu ook 3 weekende werken
morgen en zondag om 12 uur beginnen

Gister het proefdagje gehad bij Avia, en het is leuk!!
Erg druk, maar superleuk!
Vanavond vanaf half 5 tot 9 ga ik weer
Woensdag een gesprekje met Chris (de bedreifsleider) en dan maak ik mijn keuze

Groetjes Nathalie & Co

Ja dat is balen zeg, als je zoveel weekenden moet werken
Dan zijn juist je kinderen thuis en die wil je vast ook lekker de aandacht geven.
Wel leuk dat je het met proefdraaien wel naar je zin gehad hebt.
Ben benieuwt welke keuze je gaat maken.

Succes he ! groetjes van Miranda ( mamma van Joyce )

mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en ik ben ook aan het solliciteren, zou dat niet iets te vroeg zijn om nu te gaan werken?
zijn vader werkt 5 ploegen dienst ik zou dan zelf het liefst 20 a 24 uur willen gaan werken.
maar weet niet of dat nu al verstandig is?

vandaag weer van half 5 tot 9 gewerkt, tis echt leuk
Morgen even de bedrijfsleider bellen (die is eindelijk beter) en dan eens vragen wat verder de bedoeling is…
En dan evt cp opzeggen

Groetjes Nathalie & Co

quote:
mijn zoontje is nu bijna 6 maanden en ik ben ook aan het solliciteren, zou dat niet iets te vroeg zijn om nu te gaan werken? zijn vader werkt 5 ploegen dienst ik zou dan zelf het liefst 20 a 24 uur willen gaan werken. maar weet niet of dat nu al verstandig is?

ja het is wat je zelf wilt denk ik,ik heb ook altijd door gewerkt met dylan 16 uur per week en met kaitlyn ben ik gestopt omdat ik het niet aan kon en gewoon bij me gezinnetje wilde zijn…en je moet kijken of het finacieel nodig is,zo niet dan kan je altijd nog denken ga later werk zoeken of je kan bv voor een koopavond of zaterdag iets zoeken

nathalie,

is niet leuk dan he elk weekend zo ga je op ten duur met tegenzin naar je werk

hoop dat je bij avia in dienst mag en dat het ze vinden dat je bij hun past

Dylan & Kaitlyn

Ik heb mijn keuze gemaakt, en heb vandaag mijn ontslag bij centerparks ingediend…
vrijdag papieren invullen bij Avia…
Spannend he!
Op mijn werk schrokken ze zich rot, maar konden het wel begrijpen (van mijn kant dan)

Dus de laatste dagen voor Centerparks breken aan, moet nog een maand uitwerken hoor waarschijnlijk 31 juli laatste werkdag.

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 28 Jun 2006 15:02:56

Wat fijn voor je.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

gefeliciteerd met je nieuwe baan

kan begrijpen dat ze zich rotschrokken,maar het gaat erom dat jij je prettig voelt op je werk en met plezier je werk doe toch…

nou een maandje ook leuk vooruit zicht lekker maand augustus vrij nemen hihiih en dan per september aan je nieuwe baan geginnen

of ga je gelijk aan de slag

Dylan & Kaitlyn

ga gelijk aan de slag, maar wellicht is er nog een weekje vakantie af te snoepen

Groetjes Nathalie & Co

he wat geweldig nathalie .van harte gefelciteerd met je nieuwe baan ,heel veel succes toegewenst .toppie man

10-10-01