Hoi,
Heb even een vraagje…
Hebben jullie kleintjes nog sokjes aan in bed ?
Weet eigenlijk niet of dat nog nodig is.
Niet dat ik het vervelend vind hoor,maar vroeg het me gewoon even af !
hahaha…
Groetjes Patricia.
Hoi,
Heb even een vraagje…
Hebben jullie kleintjes nog sokjes aan in bed ?
Weet eigenlijk niet of dat nog nodig is.
Niet dat ik het vervelend vind hoor,maar vroeg het me gewoon even af !
hahaha…
Groetjes Patricia.
Tim heeft nog nooit sokjes aan gehad in bed. Ook niet toen hij nog kleiner was. Hij ligt ook al in een trappelzak, dus vind het anders wel erg warm. Tenslotte hebben wij ook nooit sokken aan in bed.
Groetjes,
Sandra
Dani heeft ook geen sokjes aan in bed. Hij ligt of in zijn slaapzakje of in de bakerdoek, dus dan zijn sokjes ook niet echt nodig.
Roy heeft een heel erg dun dekentje en overdag geen slaapzakje aan.
Ik leg hem overdag zo kant en klaar in zijn bedje, dus met sokjes aan. Hij banjert namelijk nogal door zijn bed en anders krijgt hij zo’n koude voetjes.
's Nachts in zijn slaapzakje heeft hij geen sokjes aan, alleen een rompertje en een truitje met lange mouwen.
Gr. Marieke
Hier ook geen sokjes maar een slaapzak, helpt tegen koude voetjes want ze kunnen er lekker in rondkruipen zonder bloot te komen liggen!
groetjes
Hier ook geen sokjes… Voetjes blijven lekker warm in slaapzak.
[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Morgan heeft tot ongeveer 5 maanden sokjes aangehad, maar ze was erg kouwelijk. Nu ook zelfde als de rest. Geen sokjes en wel een slaapzak.
Groetjes,
Michèle
ruben had gister nog wel sokken aan maar vanmorgen waren ze uit…
dus vanavond maar geen sokjes aan gedaan…hij trekt ze toch uit
groetjes!!
karin
Hier ook alleen in het begin sokjes aan gehad in bed. Zodra Joey een slaapzak aan kreeg gingen de sokjes uit. En hij blijft lekker warm!
Groetje Anouk
hmm ik wou dus net een topic over sokjes in bed openen, toch even gezocht in de oude topics ik was net dim aan het bed klaar maken en toen keek mijn schoonzusje me toch raar aan van doe je hem sokjes aan,…? Ik stond even met mijn mond vol tanden van ehh ja toch? ehm nouja goed ik heb ook geen sokken aan snachts, ja ik weet eigenlijk niet.
Feit blijft dat ik hem altijd sokjes aan doe snachts, en zijn rompertje, pyamabroekje, truitje, zomerslaapzakje, lakentje over en dan nog zijn dekentje dubbel over en goed in de zijkanten als een mummie ingestopt en voordat ik ga slapen nog even de verwarming op 18 graden aanzetten.
Maar iedereen zoals ik het hier leest doet gewoon rompertje slaapzakje klaar. Feit blijft ook dat het hier super tocht in huis en dat het snachts echt ijskoud is :S doe ik alles hierboven niet aan om en op dan is hij honderd keer per nacht van de kou wakker, dus zo gek is het niet maar nu klinkt het opeens veel ^^
Als het werkt zou het ook wel niet gek zijn ik zie de antwoorden alweer hangen. Maar opzich is sokjes in bed ook wel weer raar ^^ of zou ik ze gewoon weglaten op het moment dat hij ze uittrekt ofzichzelf goed snachts warm kan houden en/of zelf zijn deken weer goed over kan trekken als hij wat bloot komt te liggen.???
Wel vreemd dat iemand door een hele logische opmerking je zo aan het twijfelen kan brengen over iets waar je nooit over hebt nagedacht
Het klinkt inderdaad nogal heet!!! Krijg het er bijna warm van als ik het lees pffff… maargoed, je zegt dus dat het s nachts nogal afkoelt. Ik zou persoonlijk wel die verwarming niet aan zetten. Is erg slecht een verwarming aan op een slaapkamer, zowel voor jezelf als voor je kindje. Dan nog liever nog een extra deken als hij het echt koud mocht hebben, wat ik me niet voor kan stellen. Als je wilt weten of je kindje het warm of koud heeft moet je altijd in het nekje voelen. Ook als handjes en voetjes bijv ijskoud zijn, wil dat niks zeggen over of je kindje het ook echt koud heeft. Dit voel je dus het beste in het nekje. Is dit aangenaam van temperatuur, dus ook niet heel heel en zeker niet plakkerig, dan is het goed. En sokjes idd uit. Heb jij sokken aan in bed??? Het is hier niet de noordpool en zeker nog niet in deze periode van het jaar.
mama1980
nou haha bij mij in huis is het zeker net de noordpool snachts en idd hij voelt dan ook koud aan in zijn nekje, aangezien hij dan snachts de deken heeft afgetrapt en alleen in zijn dunne slaapzakje ligt, enige manier om hem dan nog weer warm te krijgen dat hij doorslaapt is om hem naast me te nemen
en dat wil ik ook voorkomen.
Het weer begint nu weer wat beter te worden, dus ga het vannacht wel een keer proberen zonder sokjes en de verwarming weer een tikje lager ^^. Dacht zelf dat het normaal was een baby met sokjes, vooral aangezien het heel lang geduurd heeft bij hem (te vroeg geboren) dat hij zichzelf begon warm te houden en het nog steeds niet altijd even goed lijkt te werken.
Ik woon ook in een oud huis die de woningbouw niet meer gaat renoveren of grote klussen aandoen. enkel glas, balkondeur die niet helemaal goed sluit, kieren ed. etc etc. dus dan wordt het ook extra koud snachts.
Hier nooit sokjes in bed gehad tot Mei, madam had het koud en houd niet van slaapzak, dus heb ik een aantal katoenen witte sokken gekocht, nu het hier weer warmer begint te worden heeft ze ze niet meer aan!
Van de kraamverpleegkundige moest Melanie sokjes aan. Mocht niet in een slaapzak.
Nu ze weg is is het ritueel dat ze overdag in haar kleren ligt dus met sokjes aan en sávonds na 8 uur krijgt ze een boxpakje aan en een slaapzakje. Geen sokjes aan das te warm.
Nou dan heb ik ook van kouwkleumpjes.
Zelfs Job heeft nog sokken aan in bed en Sarah ook en die ligt in een dikke winterzak met mouwen, zonder deken dan wel haha anders zou het wel heel erg warm worden.
@ Jaantje: hier ook sokjes aan in bed. Hij ligt met mouwloze romper, lange broek, pyjamajasje met lange mouwen in een slaapzak. Ook dekentje met lakentje over. Geen verwarming aan, maar op zijn kamertje is het ongeveer 17 graden.
Ik heb eigenlijk nooit anders gedaan, maar nu ik er over nadenk, ik heb natuurlijk ook geen sokken aan 's nachts. Misschien toch maar eens zonder sokjes proberen.