weet je wat laatst had? ik had namelijk het omgekeerde, ik was op de markt met bo, bij de slager daar. Die gaf hem een plakje worst, Bo pakt het aan, en gooit het ook zo op de grond neer. Vind ik dus niet ok, dus ik heb hem daar midden op de markt in de hoek gezet. Gezed tegen Bo dat dit dus echt niet mag, en dat hij dus maar even na moest denken daarover. Zegt die slager, aah hij is nog zo klein joh, dat komt vanzelf. Dus ik zeg tegen hem, ja hij is idd nog maar 2,5 maar weet dondersgoed dat zoiets niet mag, en daarnaast, als je er nu niet mee begint, wanneer is het wel de tijd om hem te gaan corrigeren? op het moment dat mensen achter je rug om zeggen wat een vervelend kind je wel niet hebt? Ja dat is waar zegt hij, dus ik haal Bo uit de hoek, vroeg aan hem waarom hij in de hoek stond, vertelde hij netjes dat dit was omdat hij de worst op de grond had gegooid, en dat dit niet mocht (ik effe heel trots dat hij dus duidelijk liet merken aan de slager dat hij dus dondersgoed wist dat wat hij deed niet mocht), dus ik zei tegen bo, precies, daarom stond je in de hoek, en wat zeg je nu tegen de slager? Sorry!!! zegt Bo!! Ik helemaal tevreden over hoe ik de situatie had afgehandeld, vraagt de slager of hij een nieuw plakje worst mag!!! Nou echt, na dat alles mag hij tuurlijk nog een plakje worst, echt niet dus!!! Hij had er 1, en die heeft hij doelbewust weg gegooid dus hij krijgt geen tweede, klaar…kreeg weleen rare blik, maar ja, zelfs nu ik terug denk vind ik dat ik juist heb gehandeld, maar ik vraag me sons ook hoe het komt dat andere mensen dit dus niet doen…
liefs woezel