Ik ben het met miss t eens. Ik leer mijn kind hoe ik het wil hebben en dat is netjes dank je wel en alstublieft zeggen. Aaan tafel blijven zitten tot iedereen klaar is.
Je begint niet uit jezelf te slaan, bijten of krabben, maar als ze jou slaan, sla je terug en het liefst harder zodat de andere kinderen het niet meer doen.
En je luistert naar papa en mama.
Laatst was Dylano loeivervelend bij papa toen hij hem bij de psz kwam ophalen, constant weglopen, niet mee willen komen, dus papa word boos(terecht) en pakt hem bij stevig bij zijn arm en sleurt hem gewoon mee (zou ik ook doen) en dan heb je van die heerlijk bemoeizuchtige moeders die dat even melden bij de leidsters dus kun papa op het matje komen. Heb ook gelijk duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben, leek verdorie wel of hij Dylano mishandelde. Dusje moet nog uitkijken hoe je je kind aanpakt anders heb je zo een melding kindermishandeling aan je broek, dus kan me indenken dat sommige moeders het kind op school of ergens soft aanpakken, want tja we zitten niet op valse beschuldigen te wachten toch!!
Liefs Michelle