Sochtens nat

ik heb een vraagje mijn zootje is bijna 10 maand en is nu al een paar keer sochtens nat wakker geworden hij slaapt van half 8 a 8 uur savonds tot half 8 a 8 uur sochtens

voor het slapen gaan krijgt die een schone luier maar hij plast zpveel dat het er dwars door heen gaat we zijn al overgestapt naar een grotere luier maatje 5 krijgt die nu maar dat helpt niks

iemand een idee wat ik er tegen kan doen? ik heb ook gehoort over luiers voor snachts dat nog niet geprobeert zou ook niet weten welke de beste zijn wij hebben het ook niet al te breed dus de duurdere merken is geen optie iemand ideeén ervaaring?

hier ook een flinke plasser 's nachts. Ik moet af en toe echt zijn luier verschonen als ik naar bed ga. Doe dat alleen als hij toch wakker is, maar anders idd ook af en toe alles nat. Ik heb pampers active fit 4+.

22-12-2009 colin geboren

Ik hoorde laatst van iemand dat zij de luier omdraaide en dit werkte super. Haar kleine was ook een grote plasser 's nachts.
Je kan het een xtje proberen.
Succes.

Lilypie First Birthday tickers

Luier omdraaien??? Ok nog nooit van gehoord. Hier met Pampers Active Fit 4+ ook wel eens vochtig s ochtends (Joaquin slaapt van 7uur savonds tot volgende ochtend 7uur) nu gebruik ik weer de gewone 4+ pampers met gouden slaapdie werken echt goed, gelukkig hier het probleem van doorlekken weer voorbij…

Groetjes x

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Op vakantie hoorde ik een vrouwtje zeggen dat ze meer tevreden is met luiers van het merk Bumblies dan van Pampers, juist ook i.v.m. doorlekken.
Bumblies is o.a. te verkrijgen bij Plus en wat goedkoper dan Pampers.
Ik heb Bumblies een keer uitgeprobeerd maar vond ze te stug, maar misschien vind jij ze wel prettig? (Jammer dat je dan eerst een heel pak moet kopen hè…)

helaas hebben wij hier geen plus in de buurt hihihihi ik hoor ook goeie dingen van de luiers van de lidle? of aldi? iemand ervaaring?

Hoi Sabje, heb ze allemaal geprobeerd, van de Aldi komen zijn erg goed hoor! En van de kruidvat eigen merk ook. maar uit eigen ervaring is de pasvorm, kwaliteit en droogheid het allerbeste van Pampers en die hebben heel erg vaak leuke aanbiedingen Groetjes!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

ik vind Pampers ook echt het beste. Kruidvat en Huggies op zich prima, maar zo stug. Dat kan toch niet lekker zitten!

22-12-2009 colin geboren

sinds ik 4+ luiers gebruik (gewoon van de aldi) lekt het snachts niet meer door. Maatje 5 is denk ik iets te groot nog? dan lekt het er zo bij de zijkanten langs , en anders misschien een onderbroekje over de luier heen doen zodat het goed straks zit, een boxertje ofzo, aangezien met de luierpakjes het niet aan de zijkanten echt heel strak zit.

nou de 5 is iets te groot ma niet veel zit verder wel goed en het komt niet zozeer aan de zijkanten maar meer boven langs volgens mij ik heb nu de kruidvat luiers al vanaf die geboren is ben er zeer tevreden over alleen tja nu met het doorlekken …

ik zou eventueel de pampers kunne proberen maar dan alleen snachts en de kruidvat voor overdag denk dat ik dat es ga proberen bedankt voor alle reacties

Gewijzigd door - sabje1988 op 21 Sep 2010 12:02:27

damian was met de active fit ook ;s ochtends steeds nat en nu we weer de normala pampers gebruiken geen last meer van. di active fit werken hier dus echt niet

Ik gebruikte voor de nacht luiers 1 maat groter dan ze overdag droegen. Dat ging perfect.

Groetekes, Sje

oke dat zal betekenen dat ik dan al 6 moet gebruike hihihihi ik denk dat die echt veelste groot zullen zijn aangezien ik nu 5 gebruik en die ietsjes te groot zijn

Ja inderdaad, luier om draaien.
Is de luier aan de voorkant helemaal zeik nat en de achterkant niet… Dan is dat van toepassing. Je zoontje plast met een straal dikke kans dus dat de voorkant goed doorweekt is en de achterkant niet…
Dan gaat deze tip op.
Krijgt hij s’avonds ook nog veel te drinken, of is het zowiezo een nachtplasser kan ook naturlijk…

Greetzz Cora

hij krijgt na het eten rond 7 a half 8 een flesje sap van ongeveer 200 ml verder niks en ja de hele voorkant is nat achter niet echt nee

ow wat dom jullie bedoelen zo omdraaien, ik dacht de luier binnenstebuiten omdoen, ik snapte het al niet hoe dat kon werken :$:$:$:$:$

AHHAHAHA GRIJNS

hoi hoi

wij gebruiken overdag katoenen/wasbare luiers of die van de kruitvat. maar voor de nacht gebruiken wij ook die goudenslaap van de pampers. We hebben de katoenen en die van de kruitvat al geprobeerd maar dan was ons zoontje ook elke ochtend nat. Met die van de pampers blijft hij mooi droog.
Alleen gaat hij nu elke keer 'so chtends poepen is meneertje weer vroeg wakker
En van die luiers omdraaien dacht ik ook dat het binnenste buiten was…hahahahaah het was vroeg vanochtend

Sorry hoor, maar of ik ben ook dom, of anders snap ik het nut van het ’ omdraaien’ ook niet. Wanneer je die luier wil omdraaien om lekken te voorkomen, moet deze toch ook open worden gemaakt en andersom weer worden aangedaan? Waarom dan niet gewoon verschonen? Wakker zijn ze dan toch. kan aan mij liggen hoor…

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nee, ik denk dat ze bedoelen de luier gewoon meteen verkeerd om aan te doen, dus niet als hij al nat is…

22-12-2009 colin geboren