Sochtens nat

aaaah, en dan zou hij meer vocht op kunnen vangen? Dat zie ik ook niet helemaal in hoe dat dan zou werken. Luier is van achter toch even dik als van voor?! maargoed, als het werkt… why not!

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik weet wel dat je bij zwemluiers de ene kant alleen vulling hebt en de andere kant niet wist ook nooit hoe ik ze om moest doen deed maar wat en het is altijd nog goed gegaan

weet wel dat de originele achterkant bij luiers hoger is dan de voorkant en aan de achterkant zit idd minder vulling dan vooraan, maar aangezien jongens naar voren plassen zou ik het gewoon zo houden, want als het er wel aan de achterkant bovenuit komt dan kun je beter die hoge rand houden of nog een keer extra verschonen voordat je zelf naar bed gaat.

ik heb hem gister voor ik op bed ging nog ff verschoont alleen was dat geen succes hahaha hij werd wakker en had geen zin meer in slapen terwijl ik zo zachtjes en voorzichtig ben geweest hihihi lamp uit gelate deur op een kier zodat ik een beetje licht van de gang had maarja toch wakker geworden

maar hij was nu wel droog vanochtend hihihi

vandaag toch maar even kijken voor andere luiers

Vervelend zeg. Ik gebruik luiers van de C1000 en nooit problemen. maar ik heb een dame misschien maakt dat toch uit. Misschien s nachts eens een maatje groter proberen.

Hier de ervaring dat de extra dry pampers een stuk beter drooghouden dan de active fit pampers, maar dat kan overal verschillende zijn.

Heb een poosje de active fit gehad en haar billen waren elke keer klam en vochtig, en bij de babydry helemaal droog.