Sneeuw!

hoi allemaal,

hier ligt sinds vanmorgen een hele dikke pak sneeuw!
Dolle pret dus. al lekker wezen sleeen.
De kinderen hebben tussen de middag volgens mij niet gegeten want er waren veel kindjes buiten aan het spelen!
De wegen zijn nu wel spekglad dus dat is minder!

Ligt er bij iedereen zoveel sneeuw? Of heeft het zuiden van het landje weer eens geluk?

groetjes GYtha

wij hebben er hier een vleugje van mee gehad maar dan is het meteen ook super glad .ik ben van morgen lopend geweest eerst tanja weggebracht en toen door .
maar van mijn hoef die sneeuw niet .helder vriezent weer oke .maar we wachten af wat het morgen brengt

groetjes marielle mama van tanja

eerlijk gezegd hoop ik dat hij morgenavond weg is.
ik moet dan werken en moet een behoorlijke route clienten af en heb dan echt schrik in de auto als het glad is.
Dus hopen dat eht morgen weg is!

groetjes Gytha

Wij hebben hier een strak blauwe lucht en een vrieszonnetje. Het is wel koud (hier is in Den Haag)

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

mijn dochter vind het maar niks ze lijk er bang voor te zijn
ik heb wel geprobeerd om haar te laten zien dat er niks aan de hand is
en dat sneeuw zacht is .
maar ze moet er niks van hebben wel jammer hoor anders hadden we een mooie pop kunnen maken

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ja hier lag ook een pak sneeuw
Nu is het alleen ijs geworden

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hier in zeeland nog niks, hopen dta het hier vanavond valt zou wel leuk zijn slee ligt al beneden we zijn al wel 2 keer gaan schaatsen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hier is zeker 10centimeter sneeuw gevallen. Ik kon niet met de auto de oprit oprijden. Ik schoof zo met autootje en al weer terug de weg op. Heb auto maar voor het huis gezet. Dit is de tweede keer dat Nina sneeuw ziet. De eeerste keer moest ze er niet zoveel van hebben maar op het kinderdagverblijf vandaag zeiden de leissters dat ze erin gespeeld had en was gevallen met haar gezicht in de sneeuw. Ja toen was het huilen natuurlijk met het hele gezicht onder de sneeuw. Sneeuwgroetjes chantal

Chantal

Hier wel 10 cm sneeuw ! Dus vanochtend heb ik met Jessin al een super sneeuwpop gemaakt ( ja ja foto komt nog ) en met de slee naar school en de winkel. Super leuk voor de kids en als je niets hoeft, maar o o o ga niet de weg op met je autootje. Vanmiddag waren de grote wegen goed te rijden, maar zodra je er dan ook vanaf gaat moet je meteen oppassen. We hadden al eerder geschaatst op nieuwjaarsdag met Tries ( peet en kids ook natuurlijk ) maar met deze sneeuw is het echt winter wonderland zo. Wil er lekker van genieten want voor het zelfde geld is dit DE winter die onze kids zich strakjes nog kunnen herinneren. Want tja zo veel sneeuw en tegen de 20 graden vorst is inmiddels bijzonder. Maaaaaruuuuhm denken jullie eraan de de handrem van de auto moet met deze vorst ? Handrem eraf en in de versnelling zetten anders kan ie vastvriezen en lig je morgen ochtend met een fohn onder je auto hahaha

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi,

Hier tussen de vijf en tien centimeter gevallen. Onze dochter heeft lekker vanmorgen een uur buiten gespeelt en vanmiddag heeft ze met de ander kindjes bij de oppas nog eens 1,5 buiten gespeelt en hebben sneeuw gevechten gehouden en een pop gebouwd. Ze was vanmorgen niet te houden wilde zonder ontbijt enzo al gelijk naar buiten en of ik dan even de slee inelkaar wilde zetten maar dan ging niet moest werken. Ze was heel teleurgesteld.
Netzo als ze nog geen schaatjes onder kan heeft nogal een kleine voet maat 24 soms 25 daar zijn hier in dorp nog geen schaatjes voor. Ik heb het dan over de onderbind meegroei dingen.
Wel jammer hoor. Ze is gek op de winter alleen jammer dat het dan op een gegeven moment toch wel koud is.

groetjes

lon106

Ik heb net via MP 2 paar kinderschaatsje gekocht. Van die dingen die je onder de schoenen kunt vastsnoeren met dubbele ijzers eronder om te leren schaatsen en uitschuifbaar van maar 24 tot 34 dacht ik… Ze worden vaak “botjes” genoemd of “bob skates” Hier kunnen we al ruim een week schaatsen en dus zijn die krengen hier niet te krijgen.

Wij hebben nog steeds niks… maar goed ook want ik mag er morgen weer met de wagen op uit om Morgan naar het kdv te brengen.

Groetjes,

Michèle

Hier zijn de binnen wegen nog steeds spekglad! Maar wel een mooi gezicht.
Net als bij Asje ongeveer 10 cm sneeuw. Lieke had dit nog niet gezien en vondt het niks. Op de slee vondt ze wel leuk!
En ja Asje hier hebben ze ons van de week al gehad met de handrem die bevroren was! Gelukkig waren we allebei vrij en hadden we de auto niet nodig!
Vannacht gaat het flink vriezen dus iedereen adviseer ik ook HANDREM ERAF!
haha duurt nl erg lang voordat de handrem weer ontdooid is.

groetjes uit het besneeuwde zuiden

Gytha

Asje

Gewijzigd door - Asje op 06 Jan 2009 08:24:54

ohhhhhhh asje wat super dat wil ik ook, hier in zeeland nog steeds niks ze geven het wel af maar is nognniks gevallene nog niet eens een vlokje, ben jaloers

Hoi Brenda,

Vanavond en vannacht weer nieuwe kansen: het schijnt dan weer te gaan sneeuwen. Hier ook amper sneeuw terwijl er 10 km verderop pakken liggen. Zo is het altijd hier. Belt mijn vriend vanuit zijn werk dat het daar hard sneeuwt, lig ik hier bij wijze van spreken nog in de bikini achter het huis. Ach ja, het scheelt weerd at het hier ook niet zo vaak hard regent!

Groet Tams

Wij hebben ook nog steeds niks, dus (weer) geen foto van mijn kind in de tuin in de sneeuw…

Groetjes,

Michèle

Hier in het hoge noorden helemaal geen sneeuw.
wel mooi winter weer helder blauwe lucht met een strallent zonnetje.
en koud!!! brbbrbrbr…

Groetjes Marianne mama van Ruben

Las net dat het vanacht -20 gaat worden in het zuid oosten. Als het zo door gaat wordt het een elfstedentocht in Limburg dit jaar

Groetjes,

Michèle

hope maar morgen ben ik nog vrij haha donderdga weer werken, Dan is het niet leuk hahaha.