Sneeuw!

snik hier in rotterdam ook geen sneeuw hoor.

Wel schaatsen maar ik wil sleeen. Misschien gaan we zondag maar eens op zoek naar sneeuw. pakken we de trein met de meiden richting het zuiden en stappen we met slee en al uit ergens waar we flink kunnen sleeen.

nog tips van iemand waar???

Bianca

Wij hebben sneeuw. Het stelt niet zoveel voor maar we hebben het wel

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou we hadden net wat vlokjes en op zo een 20 km hier vandaan wel sneeuw. We wachten maar af wil zo graag sleeen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

lekkere grote tuin asje ik wou dat ik ook zon grote tuin had
dan wist ik het wel ( maar dat blijven dromen) ik heb op dit moment helemaal
geen eigen plekie dus als ik leyla buiten wil laten dan moet ik de hele tijd bij zijn
dus blijf ik verlopig nog lekker dromen van een grote eigen tuin.

gr de mama van leyla

veronique daniels

ja ja lekker grote tuin, 2500 vierkante meter maar ja dat moet ook gemaaid he en ergens een leuk viooltje planten valt ook niet 1 2 3 op hier hahaha.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Haha! Elk voordeel, heb z’n nadeel!

Wij hebben ook een leuke tuin (tuintje vergeleken bij die van Asje ) En daar kan Anna lekker in spelen. Een grote boom in het midden waar een schommel aan kan. Zandbakje moeten we nog maken, maar die komt er zeker.

Hier een heel klein beetje sneeuw, al wordt het nu zo langzamerhand ijzel. Super glad! Wel een leuk gezicht zo’n witte wereld, maar niet genoeg om sleetje te rijden.

Bij ons is alles weer weg

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier ook vandaag sneeuw gehad maar inmiddels weer weg.
Wel nog lekker geschaatst.

Hier ook een klein beetje sneeuw. Vanmiddag ging de ijzel over in regen en die ging weer over in sneeuw! Spek en spekglad dus nu hier!

Gelukkig kunnen we al wel een poosje schaatsen op het kanaal. Sinds 12 jaar is dat niet meer voorgekomen. Het was gisteren dan ook zo druk op een verlicht stukje dat het water aan de zijkanten omhoog kwam door de druk! Maar wel supergezellig en errug sfeervol!

Een koude groet,
Tams