Hallo!
Carolien, ik ga zeker allerlei afspraken maken om te kijken of er iets is. Hij moet bijvoorbeeld echt heel snel kokhalzen ook wanneer hij niet verkouden is. Misschien dat hij een erg gevoelig mondje heeft, dat heb ik bij iemand gelezen.
Patries, wat voelt t fijn, dat iemand t echt begrijpt! Dankje meid! Want ik heb gemerkt, dat maar weinig mensen zijn, die t meemaken. En wat je schrijft is misschien ook een goed idee, een dietiste, want inderdaad ik ben iedere dag als de dood, dat hij niet genoeg binnen krijgt!!
Wat allergie betreft, tja misschien is dat t ook wel, ik weet t niet. Hij heeft nl ook een plekje op zijn borst al ruim 2 maanden, we hebben een creme gehad maar is niet overgegaan. Het is een rood droog plekje, hij moest ook crabben, zag ik.
Hij had vorige maand over zijn armen en benen en ook op zijn borst meer van die plekjes, kleine ronde droge plekjes. De dokter zei, dat t eczeem was. Al die droge plekjes zijn wel weg met die creme, maar die ene op zijn borst nog steeds niet.
SugarS, t is inderdaad zo ontzettend moeilijk en ja, je kan t alleen echt begrijpen als je zelf zo’n moeilijke eter hebt, t is zeer deprimerend. Wat Patries zegt klopt helemaal, je gaat eraan onderdoor! Je bent de hele tijd zo ongerust en iedere keer zo teleurgesteld. Je denkt nergens anders meer aan. Je wil gewoon, dat je baby goed eet, goed groeit en gezond is. En als ze niet willen eten tja…t maakt je gewoon kapot.
Hoe sommige mama’s er geen punt van maken, snap ik niet(wel goed van ze hoor, want ja je druk maken werkt ook niet), maar t lukt mij gewoon niet om er niet mee bezig te zijn.
Ik hou jullie zeker op de hoogte als ik er in NL wat ontwikkelingen zijn. Hopelijk goed nieuws!!
Dikke knuffel aan jullie allemaal.