Slijm in de keel

Hoi

Meer tips kan je niet geven meid, meer kunnen we er gewoon niet van maken helaas! Ik ga over 2 weken naar NL, dus nog even.
Het is sinds kort wel heel erg met Rayan hoor, zo erg is t tot nu toe niet geweest. Ik vraag me af of t nog met andere dingen te maken heeft. De dokter zei laatst wel dat baby’s die borstvoeding krijgen zo rond 9/10 maanden al t andere eten weigeren en alleen maar aan de borst willen. Ik weet t niet, maar hij doet wel wat zij zegt. Hij wil echt alleen maar aan de borst nu.

Hij poept trouwens erg veel. Zodra hij maar een hapje binnenkrijgt, poept hij al. Soms wel 5 keer op een dag. Waar dat vandaan komt???

Binnenkort weten we meer hopelijk.
Ooit komt t goed, maar hoe lang dat duurt…???

fijne avond Patries…

Nou meid tis hier ook bal hoor… bah bah bah! Krijg er zo spuugzat van. Gistermorgen alle pap uitgespogen, vanmorgen wilde hij ook niet echt. Zit maat te kokken weer. Hier poept mees dus niet echt goed, en dat wil het ook nog wel eens zijn bij hem. Dan zit hij zo vol, logisch als het beneden vol zit gaat het er boven ook niet meer in. Tis net klei bij hem, terwijl hij lactulose krijgt. Morgen belt de kinderarts dus maar ff overleggen met haar.

Borstvoeding kan ik niks over zeggen, heb het toen bij luna geprobeert en was helemaal niks dus bij mees niet meer gedaan. Weet wel dat ze rond het jaar een ander voedingspatroon gaan krijgen en minder nodig gaan hebben. Volgens mij zit rayan ook midden in een sprong, kan er ook nog mee te maken hebben dat hij nog vervelender doet.
“we zullen door gaan” zoals ramses shaffy zo mooi zingt .
Jij ook een fijne avond.

Gr Patries

@SugerS, Lief dat je z’n berichtje achter laat, zoals shushu al zegt is het super frustrerend. Zulke berichtjes als van jouw doet een mens/mama toch goed.

Nou ik heb je ka aan de telefoon gehad, ze vind dat hij toch ondanks alles genoeg binnen krijgt en waarschijnlijk zit zijn poep hem ook weer in de weg. Heb de vorige keer speciale druppels gekregen en die moet ik nu weer gaan gebruiken. Hopelijk gaat het dan weer wat beter met mees. Hoest met jouw vandaag shushu, en met de kleine man?

Gr Patries

Dank je suger, van dat masseren had ik nog niet gedaan ga het zeker uitproberen. Thanks!

Gr Patries

Hoi lieve Patries en SugarS!

Wat lief van jullie en wat leuk hoe zo’n topic zich ontwikkelt! Eerst over de slijm in mijn mannetje’s keel(nog steeds maar 'n stuk minder nu), daarna over t dramatisch eetgedrag en nu over poepen

Mijn kleine man poept juist erg veel, vandaag bijv. had ik hem eventjes een half uur ofzo zonder luier laten zitten, gewoon lekker voor hem, en ja hoor, hij plaste en poepte op de grond, we moesten zo lachen! Gatsie!

Zou hij echt in een sprong zitten trouwens, want hij is zo vreeeeeeselijk actief(sowieso al, maar nu…pffff), hij is heel snel verveeld, erg aan mij hangen, 's nachts erg onrustig slapen(nou slaapt hij nog steeds niet door, maar hij is nu wel erg onrustig)alleen aan de borst willen en een beetje agressief, kan dat?!

Verder heeft hij vandaag iets beter gegeten, dat wil zeggen, dat ik iets in zijn hand geef, waar hij mee speelt en zodra hij zijn mond open doet, stop ik t lepeltje erin(anders lukt t mij echt niet), dat ging vandaag dus iets beter. Want als hij echt niet wil, dan gaat hij huilen, en dat deet hij niet.
t gekke is, dat hij bij de babysitter wel eet. Ze zei ook dat ik hem dan maar iedere dag moest brengen, zodat zij hem kon voeden. Vind ze niet erg. Want bij mama wil hij natuurlijk de borst(denk ik).
Stom he, dat t 'n ander wel en mij niet lukt, waarom is dat dan toch?!

Ik ga inderdaad meteen aan de slag met de doktoren en CB enzo SugarS. Nee daar wacht ik niet mee!
Maandenlang stress, heeft mij ook gebroken, ik kan gewoon niet meer. Ik ben op van de stress.
Maar zo lief van je dat je meeleeft met ons. Want t is echt een van de moeilijkste periodes in mijn leven, moet ik zeggen. Wat een drama!

Ik wou dat ik wat meer tijd had, dan zat ik de hele tijd op t forum), sorry als ik wat laat reageer dames. Maar die kleine houdt me heeeeel goed bezig de hele dag, daarbij werk ik ook nog parttime, dus vandaar…

Dikke knuffel aan jullie supermama’s, XXX

Hoi SugarS,

je wordt vanzelf slim hoor als je een moeilijke eter hebtIk haal echt alles uit de kast om hem te doen eten, ik zal wel moeten

We zijn vandaag niet naar de babysitter geweest(ik was ook vrij), maar we zijn naar t strand geweest, was erg lekker, hij vond t weer super. Hij heeft zo genoten in t zand en alle aandacht die hij kreeg van kennissen en vrienden.
Hij heeft weer niet zo goed gegeten, maar ja…

Hij zit denk ik echt in een sprong, want hij doet inderdaad zo raar, hij is gewoon heel anders dan normaal, nog moeilijker met alles. En hangt echt enorm aan me.

Jou dochter zit nu ook in een sprong denk ik, he?!Ze is zo’n 8 maanden toch? Vreselijk die sprongetjes hoor. Maar goed, als ze daarna weer meer kunnen, is t allemaal wel waard natuurlijk.

Hij heeft geen last van tandjes hoor, hij is niet zo snel wat dat betreft. Hij heeft nu 2 tandjes(sinds hij 8 maanden is) aan de onderkant, de bovenkant komt nog niet, de dokter zei, dat t nog wel een maandje zou duren op z’n minst. Hij poept altijd al heel veel.

Hoe is t verder met jou kleine trouwens? Alles verder ok, buiten de sprongetjes om?

Groetjes en X

Hoi meisjes, hier was ik weer. Nu hebben we onze oudste flink verkouden en hoesten en proesten. Maar ja die is 5, en dat vind ik alweer een ander verhaal.

Shushu, zo te horen zit die kleine rayan midden in een sprong, heeeeeel gezellig. Komt dat eten ook nog ff bovenop en daar zit je dan…
Sluit me wel aan bij suger, als hij wel goed eet bij de oppas, heel handig gebruik van maken. Maakt niet uit hoe die het binnen krijgt, maar dat tie het binnen krijgt. Mischien een ideetje als je in nl bent om hier vitaminen tabletjes of druppels mee te nemen.

Over tandjes gesproken, en mees en rayan doen bijna alles hetzelfde. Ook mees heeft met 8mnd 2 ondertandjes gekregen en verder heeft tie nog niks. Dacht dat luna al laat was, maar meeske is helemaal laat. Komt vanzelf wel, is niet het belangrijkste hier.

Ohja suger, zie dat jij ook al zo’n kleine diva hebt met d’r drinkbeker haha. Lekker hé die kleine meiden.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 26 Mar 2010 20:59:37

)Lachen hoor Sugar, meiden zijn echt leuk he,(jongens ook hoor!)maar meiden zijn zo bijdehand. Ik heb t idee, dat ze ook sneller praten en echt graag in t middelpunt staan. Dat heb ik in ieder geval in mijn omgeving gezien.

Patries, inderdaad onze mannetjes doen wel heel veel hetzelfde he?! Behalve poepen is dan weer anders

Vandaag heeft hij bij de babysitter weer goed gegeten, echt helemaal op, wat ik wel erg raar vind hoor, want zijn lunch(ik neem eten zelf mee naar de babysitter) was best veel, tenminste voor Rayan wel, toch was t helemaal op. Snap er echt niks van. Alleen maar goed hoor, maar toch vraag ik me af of ze niet een beetje weggooit en t mij niet verteld, ze weet hoe erg ik wil dat hij beter eet. Maar goed, ze zegt dat hij echt alles eet, dus geloof ik t maar.

Maar na de babysitter is t natuurlijk weer een drama, pff, wat een gedoe. Hij wil echt alleen maar mijn borst, t doet ook nog pijn aan mijn tepels nu ineens, waarschijnlijk omdat ik meer ben gaan geven.
Hij heeft wel vandaag een klein beetje banaan(in zijn eigen hand!)gegeten, echt heel klein beetje, maar toch, normaal wil hij helemaal niet, dus ben er wel blij mee.

Hij zegt nu ook “mama” als hij aan mijn borst wil, omdat ik dat al die tijd ook heb gezegd, zo leuk! Je merkt echt dat ze steeds meer kunnen he?!

Patries, ik hoop trouwens dat ze niet in 1 keer al hun tanden gaan krijgen! Stel je voor! Ze kunnen vanaf nu ook hun kiezen gaan krijgen, wat nog pijnlijker zou moeten zijn. Nou hou mijn hart vast hoor!

Nog een week en dan naar NL, we komen midden in de nacht aan, gatver, hoop dat Rayan een beetje rustig zal blijven in t vliegtuig, daar ben ik altijd zo bang voor.

Groetjes meiden, ga zo slapen, morgen weer om 6 uur op(dankzij Rayan!!)

Meid, ik vind jouw taalgebruik wel zoooo leuk, echt, ik vind t fantastisch! “motte ze maar…” hahaha, geweldig!

tja, dit is niet de eerste keer dat ik met hem vlieg, wel de 4e keer(hij is net 10 maanden!), hij zal wel geen vliegangst hebben in de toekomst, neem ik aan

We overleven t wel weer, denk ik maar…wat kan ik nog meer doen?!

Dikke knuffel en tot snel, want ik zal waarschijnlijk over een tijd pas weer op internet kunnen. Heb bij mijn ouders (waar ik verblijf in NL) geen internet Maar dat komt wel!

Geef een knuffel ook aan Pippy
XXX

Nou shushu, ik wens je heel veel plezier in nl. Lekker genieten(van het hollandse weer haha). We horen je weer gauw dan hopelijk, want ben wel benieuwd.
Doeg doeg…

Gr Patries