Hoi lieve Patries en SugarS!
Wat lief van jullie en wat leuk hoe zo’n topic zich ontwikkelt! Eerst over de slijm in mijn mannetje’s keel(nog steeds maar 'n stuk minder nu), daarna over t dramatisch eetgedrag en nu over poepen![]()
Mijn kleine man poept juist erg veel, vandaag bijv. had ik hem eventjes een half uur ofzo zonder luier laten zitten, gewoon lekker voor hem, en ja hoor, hij plaste en poepte op de grond, we moesten zo lachen! Gatsie!
Zou hij echt in een sprong zitten trouwens, want hij is zo vreeeeeeselijk actief(sowieso al, maar nu…pffff), hij is heel snel verveeld, erg aan mij hangen, 's nachts erg onrustig slapen(nou slaapt hij nog steeds niet door, maar hij is nu wel erg onrustig)alleen aan de borst willen en een beetje agressief, kan dat?!
Verder heeft hij vandaag iets beter gegeten, dat wil zeggen, dat ik iets in zijn hand geef, waar hij mee speelt en zodra hij zijn mond open doet, stop ik t lepeltje erin(anders lukt t mij echt niet), dat ging vandaag dus iets beter. Want als hij echt niet wil, dan gaat hij huilen, en dat deet hij niet.
t gekke is, dat hij bij de babysitter wel eet. Ze zei ook dat ik hem dan maar iedere dag moest brengen, zodat zij hem kon voeden. Vind ze niet erg. Want bij mama wil hij natuurlijk de borst(denk ik).
Stom he, dat t 'n ander wel en mij niet lukt, waarom is dat dan toch?!
Ik ga inderdaad meteen aan de slag met de doktoren en CB enzo SugarS. Nee daar wacht ik niet mee!
Maandenlang stress, heeft mij ook gebroken, ik kan gewoon niet meer. Ik ben op van de stress.
Maar zo lief van je dat je meeleeft met ons. Want t is echt een van de moeilijkste periodes in mijn leven, moet ik zeggen. Wat een drama!
Ik wou dat ik wat meer tijd had, dan zat ik de hele tijd op t forum
), sorry als ik wat laat reageer dames. Maar die kleine houdt me heeeeel goed bezig de hele dag, daarbij werk ik ook nog parttime, dus vandaar…
Dikke knuffel aan jullie supermama’s, XXX