Om te beginnen elk kind is anders natuurlijk ![]()
In het begin moest ik de mijne echt om de drie uur wakker maken. Later zat er soms wat minder dan wat meer tijd tussen.
Als ik jouw was zou ik proberen een schema te volgen komt hij eerder kan je altijd nog geven, maar probeer het iets te rekken tot drie uur.
Bekijk het van een andere kant, als hij alles in een keer drinkt duurt het langer voordat hij honger heeft, als hij steeds beetjes drinkt zou hij ook beetjes blijven drinken.
Ben je net gestopt met bv? dat je op een speen bent overgestapt of gaf je altijd al flesvoeding? Het kan dan zijn dat hij nog even aan de speen moet wennen. Je hebt spenen die lijken op een borst ^^.
Het heeft mij tot 3/4 maand geduurd tot ik eindelijk van de nachtvoeding af was. Ik deed meestal zo:
7.00 11.00 15.00 19.00 23.00 en dan kijken hoelaat hij kwam geven en dan om zeven uur gewoon weer pakken en geven zodat hij niet uit ritme kwam.
Hoewel het in het begin altijd:
6.00 9.00 12.00 15.00
18.00 21.00 0.00 3.00 was.
Ik heb nog wel een verpakking liggen van mijn oude flesvoeding.
< 3 kg 7 voedingen van 65 ml
3-3,5 kg 6 v van 100 ml
3,5 - 4 kg 5 van 135
en zwaarder zou hij toch nog niet zijn
met zes weken? heb ook geen flauw idee hoor.
Maar goed voor duidelijk advies is het misschien handig om te weten, hoe zwaar je zoontje is, hoelang hij al aan de flesvoeding is, welke fles/speen je gebruikt, hoeveel flesvoeding hij normaal krijgt hoort te krijgen en misschien welke flesvoeding ed.
Misschien heelveel denk je, maar dan hoeven we het niet te vragen en kunnen we wat gerichter antwoorden ![]()