Slapen

quote:
Moet ook even zeggen dat ik errug blij ben met dit forum, waar andere de ervaringen delen, het geeft toch een rust dat je niet de enige bent

Welkom thuis, zou ik bijna zeggen!

Groetekes, Sje

Hiep hoi!!!
Heb er net wakker in bed gelegd, ff snikken na 1minuut stil, gaat mijn man ff kijken, omdat we nieuwsgierig waren omdat het zo snel stil was, blijkt die meid gewoon wakker, 5 minuten daarna gaat mijn man stilletjes naar boven, ligt ze heerlijk te slapen…AAAAAAHHHHHH, wat een supergevoel… nu maar hopen dat ze lekker doorslaapt

Thnx allemaal

Liefs Wendy

Ja, nu heeft ze het echt opgegeven hoor! Haha!

Heb je er nu geen spijt van dat je deze stap niet eerder hebt genomen om haar gewoon dwars door het huilen heen in bed te leggen?

Groetekes, Sje

Had het er net met mijn man over, waarom ik dit niet eerder heb gedaan, maar toen vroeg hij mij of ik het echt zo erg vond dat ze zoveel bij me is geweest?
En eigenlijk is het wel goed, zoals het gegaan is, neemt verder niet weg dat ik erg blij ben dat nu mijn man weer in mijn bed ligt En haar heb laten merken dat niet Julia’s wil is die hier geldt…

Liefs Wendy

ja dat is ook zo
toen mijn dochter savonds nog zo huilde pakte ik haar na
een bepaalde tijd eruit
toen ze een avond niet huilde liep ik met mijn ziel onder mijn arm ha ha
maar nu niet meer hoor
raar he al die gevoelens die je kan hebben
groetjes

En weer een topnacht in huize Worrell!!!
Normaal als ik haar met borstvoeding in slaap liet vallen werd ze telkens na een uurtje wakker en kon ik weer van voren af aan beginnen, maar nu word ze zelfs niet eens meer wakker
Ze gaat naar bed om 7 uur en ik moet haar om 11 uur wakker maken voor de fles, dan om een uurtje of 4 is ze even wakker, geef haar een beetje borst en dan leg ik haar weer in bed, licht uit, en ze draait wat en slaapt dan heerlijk verder tot 7 uur… Voel me zelf nu ook heerlijk uitgeslapen, en das lang geleden
Nu overdag nog ff het ritme erin, en dan is mama echt tevree

Liefs Wendy

nou gefeliciteerd joh
heerlijk voor je
en nu lekker doorgaan zo
die kleine van mij gaat zo goed savonds al een paar weken maar dan zit ik weer te denken het is nu donker om 19 uur wat als het straks weer licht is om die tijd zou ze dan ook wel gaan slapen
ik heb wel verduisterings gordijnen maar het is toch anders’
maar goed zie ik dan wel weer duurt nog ff
nou geniet van je rust
groetjes

Beste Wendy,

Ik begrijp dat dit moeilijk voor je is. Ik zelf heb een dochtertje van 5 weken en die spuugt ontzettend veel dus we hebben een hoop zorgen.
Nu was laatst bij mij de overbuurvrouw op bezoek en die had hetzelfde probleem met haar dochter. Na veel 5en en 6en is ze met haar dochter naar de huisarts gegaan en ook zijn kindje wilde niet in haar eigen bedje of zonder moeder slapen. Nu bleek dit scheidingsangst te zijn en ik weet dat het vreemd klinkt, maar de tip voor hun was het volgende:
Je legt je dochter lekker op bed en gaat standaard om de 5 min op haar kamertje hetzelfde verhaaltje vertellen, dus bijvoorbeeld “slaap lekker kleine meid, mama en papa zitten beneden, we houden van je”. Dit om de 5 min herhalen totdat ze in slaap valt. Dit blijven herhalen en dan komt het hoop ik allemaal goed voor jullie.
Liefs Natasja

quote:

</BLOCKQUOTE id=quote>

Hai Natasja,
Het is hier in huis alweer rustig hoor, het is gewoon een pittige tante die niet toegaf aan haar slaap, nu brengen we haar naar bed en zonder morren is ze gister in slaap gevallen tot we haar om 11 uur wakker gingen maken voor haar papfles.
Eigenlijk lag het probleem niet bij haar, maar bij mij(schaam schaam).
Had er duidelijk meer moeite mee dan zij
Maar goed, ze ligt nu heerlijk in haar eigen bedje nog wel op onze kamer maar ook dat is binnenkort afgelopen.
Kan iedereen aanraden om consequent te zijn!!!

Liefs Wendy