Slapen

Hoi

Wat een toestand he hihi Ik ken het maar al te goed.
Heb je een pyama of shirt aan in bed???
leg die in haar bedje daar zit jou geur aan zal haar ook troosten.
Hier is het ook heel moeilijk geweest heeft wel 6 dagen geduurt maaaaaaaaar nu is ze 3 en sinds en slaapt als een roos elke avond na een verhaaltje om 19 uur
Herhaling he is ook heeeeeeeeeel goed voor een kind
Doe elke avond hetzelfde met haar dan weet ze dat het tijd is om te slapen mss help dat.
Wij hebben toen een cd speler op haar kamer gezet en een cd van raymond lap gekocht met baby muziek
zelf word je er ook heerlijk rustig van hihi of bij een gezond en wel winkel een baby cd die rijn ook heel goed. en als nr 3 erop was zzz zzz zzz zzz zz hihi

ennnnnnn
wat ook hielp heeeel zachtjes praten dat ze wel moet ophouden met huilen om je te kunnen horen heel zacht een liedje zingen bv.

verder heeeeeeeeeel veel suc6 van ons

hoi wendy
vol houden hoor!!
je moet maar zo denken de avond is van mij
je bent de hele dag al in touw
ik ben altijd blij als dat zooitje bij mij op bed ligt heeeeeeeeeerlijk
en hoe ouder ze worden dan worden je avonden al weer korter he
mijn oudste is 10 en die kijkt goeie tijden (wel leuk hoor)
de middelste is 7 die gaat daarvoor naar bed gelijk met zijn zussie van 11 weken
we kunnen ook eens ruilen die van mij slaapt op de dag NIET hi hi
zo hebben ze allemaal wat die kids
en dat je ze niet kan verwennen ?? ik geloof er niks van
ze zijn echt niet stom hoor
nou sucses he (de aanhouder wint)
groetjes nancy
moeder van randy 10
damon 7
chloe 11wk

oh ja

Hier wou mevr de speen ook niet

TOTDAT mijn zus ( kraamverpl.) hier was en de speen ( bidi) in haar mond deed en schuindrukte richting de kin dus en na 1 min zuigde ze erop en dat heeft ze daarna ook volgehouden mss een tip.
Ik deed altijd ( voor de speen ) een speenfles volproppen met washandjes en daar zuigde ze dan op hihi maar goed speen is beter.

Wat een leuke mix kids heb je!!!
Tot nu ligt ze nog altijd heerlijk te slapen, maar wat wil, na zolang te hebben gehuild. Ben zeker van plan het vol te houden want op dit moment slaapt mijn man op zolder ivm het vroege opstaan(5.45 uur). Niet echt een oplossing, zijn net getrouwd.
Maar al het begin is moeilijk en we gaan ervoor. Vond het zielig om haar te laten huilen, maar nadat ze me gewoon toe zat te lachen na het “drama”, ben ik toch wel ff wakker geworden.
Er is maar een baas in huis en dat ben ik, geloof ik…

Liefs Wendy

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

wat goed dat je volhoud ,nu ook volhouden he
anders denkt ze dadelijk als ik maar lang genoeg door ga krijg ik toch wel mijn zin
en dat is niet wat je wilt he (hihihi)als het je dadelijk gelukt is zeg je iedereen,echt hoe maar vol het werkt echt ,en dan ben jij degene die dit advies geeft
groetjes anouk

anouk nelissen

hoi wendy
ja wat dat betreft zijn het soms hele kleine etterbakjes hoor hihihi
mijn dochter leg ik ook gewoon in haar bed op de dag
en dan huilt ze maar hoor
ik moet toch strijken en de was doen en je weet wel wat nog meer
ik heb allemaal mannen in huis he
nou ik kan je vertellen leuk!!!maar het zijn echte kerels ha ha
en ik vind het ook erg hoor dat gehuil maar ik moet toch wat
je moet maar zo denken ze hebben het echt niet slecht je hebt het beste met ze voor
ik ken dus een stel met oudere kids al en die liggen nog de een bij pappa de ander bij mama
hebben zelfs voor de kids twee persoons bed aangeschaft???
nee zo ver moet je het niet laten komen
dus hou vol
groetjes

Was wel een lekker gevoel, hoor…
Ik alleen in mijn eigen bed.
Man op zolder, kindje in eigen ledikantje, en ik in een tweepersoonsbed, haha…
Maar evengoed, toen ze om kwart voor 4 vanochtend begon te huilen heb ik haar bij mij in bed gevoedt en niet meer teruggelegd, kan dat kwaad?

Net viel ze bij me op de bank in slaap en heb haar toen ook maar naar bed gebracht om te laten weten dat dat haar slaapplek is, maar ik weet niet of dat handig is ivm het in slaap komen, nu sliep ze al en schrikt ze als ze wakker word…
Wat een gedoe eigenlijk, al de kwesties en dillema’s…
Kan niet wachten tot ik iemand goede raad kan geven, betekent dat het hier allemaal op rolletjes loopt…

liefs Wendy

Denk trouwens niet dat paps het erme mee eens is als die kleine deugniet zijn plek in het bed inneemt,
Dus volhouden gaan we!!!

oja nog even over mijn kinder mix hihi
de jongste was zo nu of nooit gevoel ben 34
en toen ze geboren werd en het een meisje bleek te zijn
was het echt een kadootje
ik was vol van overtuigd dat het een jongetje was
dus echt een superleuke mix
groetjes

Ze is vandaag voor de tweede x aan het slapen in haar bedje, al is het maar telkens een half uur, zo went ze wel aan haar bed
Mama is trots!!!
Op naar vanavond…

Was wel een lekker gevoel, hoor…
Ik alleen in mijn eigen bed.
Man op zolder, kindje in eigen ledikantje, en ik in een tweepersoonsbed, haha…
Maar evengoed, toen ze om kwart voor 4 vanochtend begon te huilen heb ik haar bij mij in bed gevoedt en niet meer teruggelegd, kan dat kwaad?

multimutsje dan moetje dat ook niet gaan doen is voor het kind ook erg verwarrend gewoon in haar eigen bedje terug leggen

Maar ze is dan helemaal wakker en dan ben ik bang dat ze niet meer slaapt, zwak he? morgenochtend weer een kans…
Liefs Wendy

Volhouden Wendy, je bent goed bezig. Even doorbijten nog!

Groetekes, Sje

Yes Yes!!! nu al een half uur in eigen bed zonder kik!!!
Hiep hoi…
Ze is weliswaar half slaperig in bed gelegd door paps, maar zo moe waarschijnlijk, dat ze geen zin had om te huilen…
Heerlijk, thnx iedereen een een update of het zo blijft volgt zeker…
Maar de steun is al errug lekker(en het idee dat je niet de enige bent)
Liefs wendy

Go for it!!!

Zie je, ze begint waarschijnlijk te beseffen dat het toch geen zin heeft om te huilen en ze realiseert zich dat het eigenlijk best fijn is om zelf in haar eigen bedje in slaap te vallen.

Groetekes, Sje

Sorry ik was er even niet ivm een pc crash hierro. OOOOOOOO maar meis wat herken ik het allemaal weer, niet opgeven hoor want dan is dit allemaal voor niets geweest. Nogmaals, een dezer dagen hoor je het verschil in huilen, is er echt iets ??? of wil ze gewoon iets waarvan jullie bedacht hebben dat dat niet meer mag ??? Het duurt een paar nachten voordat ze het in de gaten krijgt dat jullie dr laten liggen in dr eigen bedje en dat dat dus haar plekkie is om te slapen. Zet misschien een lekkere stoel neer voor jouw om dr in te kunnen voeden op haar kamertje. Zo val je zelf niet in slaap met het voeden in de vroege ochtenduren en blijft de kleine meid op dr kamertje waarna je haar daarna terug kan leggen in dr eigen bedje. ( had ik zelf achteraf ook moeten doen ). Als ze echt over dr toeren gaat, ga naar dr toe, aai over het bolletje ( niet eruit halen zomaar ), vertel dr rustig dat de vogeltjes slapen, de poesjes, de hondjes en dat zei ook moet gaan slapen en ga dan weg. Zo leert ze dat jullie er altijd zullen zijn ook al ziet ze jullie niet en leert daarmee om alleen in slaap te vallen. Jessin werd vaak heeeeeeeeeeel boos als we weer weg gingen ( nu nog soms ) maar zodra ik zowat op de trap was, was hij weer stil. Jessin was wel ouder toen we ons dit voornamen. Door omstandigheden waren we erg moe en kon ik het nog niet meteen eerder opbrengen om deze strijd aan te gaan. Daarbij werd Evianne er dan wakker van en hadden we meteen 2 probleempjes ( althans dat dachten we vooraf maar dit bleek maar 2 avonden en daarna sliep Evianne er doorheen )
Hier mogen ze wel bij ons in bed als ze echt ziek zijn ( geen verkoudheidje ). Ze vinden het heerlijk en slapen dan meestal wel beter, dus scheelt ons dat weer slapenloze nachten.
Heel veel succes !!!

Wendy, hoe gaat het nu met het slapen in haar eigen bedje? Snapt ze jullie hint dat jullie je eigen bed weer voor jullie tweeën willen?

Groetekes, Sje

Het is ff wennen maar meer voor mij dan voor haar,
Ze huily zichzelf een half uurtje later in slaap en slaapt dan een uurtje, dan word ze huilend wakker, troost haar ff en dan weer in bed.
En dan word ze rond 4 wakker, hoop wel dat dat nog opschuift naar later
Maar er is hoop, ik gooi haar nu overdag ook bij elk gaapje en wrijfje inhaar ogen,gelijk in bed!!
Mama is tegenwoordig de baas, hoop ik
Het ging eigenlijk na 2 dagen al super, had ik niet verwacht…
Thnx voor de steun,

Liefs Wendy

Goed dat je doorgezet hebt! Ik ben trots op je!

Groetekes, Sje

Thnx, het gaf ook wel een erg lekker gevoel!!!
Ben ook wel gepast trots op mezelf
Hoop dat dit andere misschien ook een steun in de rug geeft
Het werkt echt en het huilen went. een beetje…
Moet ook even zeggen dat ik errug blij ben met dit forum, waar andere de ervaringen delen, het geeft toch een rust dat je niet de enige bent

Liefs Wendy