Dit is echt het toppunt van diva-gedrag plus uitproberen! Eva weigert nog om een slab om te doen met eten. Opeens. Uit het niets. Ze gaat gillen als ze de slab ziet, trekt 'm zelf uit en gooit 'm op de grond. Ze weigert te eten als ze een slab om moet. Wij zaten wel gewoon met smaak te eten en negeerden haar. Toen ze de slab even uit had, wilde ze maar al te graag eten en propte ze wat in haar mond. Bij ons is het zo: slab=eten, geen slab=geen eten. Kom, ze heeft mooie kleertjes en die laat ik echt niet meteen volsmeren met drab omdat mevrouw iets in haar kop heeft gehaald. Ik deed de slab even zelf om, om te laten zien dat het niks voorstelt, maar het hielp niet. Het resultaat is dat ze nu zonder eten én zonder toetje naar bed gaat. Wij weigeren echt om haar hierin haar zin te geven! Ik heb zoiets nog nooit met haar meegemaakt! Ze verzint elke keer weer iets nieuws om ons tot waanzin te drijven en wij trappen er NIET in. Ik moet nu wel al haar eten weggooien, zonde. Maar mevrouw heeft pech. Ze krijgt NIKS. Ik word er onderhand ziek van, van haar gedrag. Ze gedraagt zich echt als een diva en probeert ons echt uit. Nou, ze mag het proberen, maar ze zal (bij wijze van spreken natuurlijk) akelig dun worden als ze zo doorgaat, want geen slab=géén eten. Ik ben echt boos op haar. Tirannetje! Verzinnen jullie kindjes ook steeds iets nieuws om je te testen? Daar gaan jullie toch ook niet in mee?
Groetjes Rainbow, trotse mama