Slabbetjesdrama: dit is echt het toppunt!

ik wilde al zeggen, die met touwtjes vind je juist bijna overal, die met elastiek weer bijna niet, die je zo over het hoofdje kan doen.
ik heb het nagevraagd maar ze had die in griekenland gekocht ze had rico’s naam erop laten borduren.
ik weet dus niet of ze ook in nederland te verkrijgen zijn

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi hoi,

ik heb alleen maar van die slabben met elastiek voor over het hoofdje, gewoon van de action en de zeeman… zijn helemaal niet zo bijzonder hoor hihi! Wel handig idd, ik heb badstoffen, maar ook die van “Hmmm katoennnn”… Op de site van VSM (sorry als het niet mag…) kan je gratis zo’n slab met stiek aanvragen, is erg leuk, staat met grote letters Knoeiiiiiiuuuhhhhhhhh!!! op

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

dankjewel yavahn! ik heb ze serieus verder nooit in de winkel zien liggen, maar ik zal die site is bekijken! leuk!

Liggen ze gewoon bij Zeeman, terwijl Inge ze exclusief uit Griekenland heeft! Die is goed! Maar Inge, JIJ hebt ze met Rico’s naam, dus ze zijn wel degelijk heel bijzonder!

Morgen dan én naar Zeeman én naar Wibra. Voor dat geld koop ik gewoon beide soorten, we waren toch aan nieuwe toe! Kan mevrouw weer knoeien. Ze is nu bij opa en oma en ik heb oma niet gehoord over slab-diva-gedrag. Ze heeft vol overgave haar tartaar naar binnen geschrokt, ik denk dat ze het daar te druk mee had!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Je heb ook van de Ikea van die knoei schorten daar zitten ook de armen in. Die heeft Jurian als we … knoei eten hebben Verder gewoon voor over het hoofd van de Zeeman/kruidvat…

@Rainbow, Volgens mij konden Eva en Sanne zo zusjes zijn. Als ik die verhalen soms lees van jou. Ik moet altijd zo lachen (niet rot bedoeld) is altijd zo herkenbaar. Lacht Eva ook altijd zo ondeugend. Sanne is nu echt aan het aandacht trekken door middel van heel erg aanstellerig lachen. En als ze haar zinnetje niet krijgt is het echt meppen en gillen. Ik negeer haar, ze houdt het gelukkig niet lang vol. Ben altijd blij als ze weer op bed ligt, maar soms heb ik het idee dat ze zelf dan ook blij is dat ze erin ligt, want volgens mij wordt ze soms ook erg moe van haar zelf.
Ik lees wel veel mee op dit forum,maar typ meestal zelf niet zoveel. Ik denk altijd gaat wel weer over en als ik dan die forums lees van jou, denk ja hoor. HERKENBAAR. Dus niets aan de hand.
Afgelopen woensdag had ze weer groot lol op de KDV met dat jongetje waar ze altijd zoveel lol mee heeft. Ze hebben deze keer foto’s gemaakt en je kon gewoon zien dat Sanne hardop aan het lachen was tegen dat jongetje. De begeleidster zei ik wou dat ik een camera had dan kon je het zien. Maar ik zei ik kan het me zo ook wel voorstellen. Ze zei ook dat Sanne echt een lachebekje was en supervrolijk MAAR laat zich absoluut niet het kaas van de boord eten. HAHAHAHA.

Groetjes en sterkte met de kleine diva. Carolien

Inderdaad top-diva’s.

Gewijzigd door - appellientje op 28 Mar 2010 13:29:24

Oh ja. Eten mag ik absoluut niet meer doen bij haar. Dus ik heb nu zoiets van je redt je dan maar. Er komt momenteel bar weinig in haar buikje, maar ze is tevreden en ze drinkt goed. En ze zal zich vast niet laten uithongeren. En het is inderdaad een knoeiboel, maar zo leert ze het wel. En ligt werkelikj overal om haar heen na het eten. Soms ook in haar haartjes. Ze heeft soms 2x op een dag schone kleertjes nodig, nou daar begin ik niet aan hoor. Volgende dag dan maar.

@Carolien, ja hoor, Eva lacht ook ondeugend en soms zelfs vals. Dan gaat ze bv over de tafel hangen en dan zeg ik dat ze dat niet mag. Dan lacht ze ondeugend, zo van: ik doe het lekker toch! Ze gaat dan lachend (vanonder haar wimpers, zo van: zie je wat ik aan het doen ben?) weer hangen. En als ik haar er dan af haal, lacht ze zo van: hahahahahahahaha. Op een manier van: ik ben leuk! We gingen daarstraks chinees halen, dus ze moest haar jas aan. Dat is altijd goed. Ze heeft zo’n jas met zo’n riempje, zo’n trenchcoat. Dan is ze echt het dametje en loopt ze ook zo met haar handjes achter op haar rug. Ze paradeerde zo en moest toen de auto in. Dat wilde ze niet, dus gillen, gillen. Ze trok haar lichaampje als een plank. Ik zat voorin en draaide me om, ik zei: ‘Eef, mama huilt toch ook niet als ze in de auto moet?’ Ik probeerde haar handje te pakken. Nou, ze trok haar handje heel hard weg, keek me héél vals aan en riep: ‘Naaaw!’ Dat doet ze soms dus ook. Het gekke is dat ze dit weekend bij mijn ouders had gelogeerd en daar de hele dag en nacht superlief was geweest. Lachen, oma meehelpen, een voorbeeldig kind! Ook op het kdv is ze, net als Sanne, goedlachs en vrolijk. Thuis lacht ze ook veel, het is een vrolijk meisje, maar ze kan dus ook vervelend zijn. Het is geen makkelijk meisje op sommige fronten. Wel in de omgang met anderen, ze kan zo overal mee naartoe, is dol op de kinderboerderij en dieren en zwaait naar mensen in de stad. Maar ze heeft, ook net als Sanne, een zeer sterke wil en laat zich de wet niet voorschrijven. Nou, dat doen wij dus juist wél. Eva heeft leiding nodig, anders neemt ze een loopje met je en denkt ze dat ze alles mag. Consequent zijn helpt hij haar wel heel goed, ze laat dingen dan ook. Ze moet naar ons luisteren en dat doet ze ook goed. Maar soms is dat inderdaad vermoeiend. Ik ben soms ook wel blij als ze lekker gaat slapen. Ik hou zielsveel van Eva en zou haar nooit willen ruilen, want ze is ook lief en kan heel schattig zijn (best veel mensen zijn als ze haar zien helemaal weg van haar, omdat ze van die blonde haartjes heeft en heel lief kan kijken), maar soms…ja, dan is het pittig om een diva te hebben! Ik hoop eigenlijk dat ons tweede kindje een wat meer meegaand karaktertje heeft! Twee van die diva’s is wat veel, zeker omdat ik zelf eigenlijk heel makkelijk en meegaand ben. Geen idee van wie ze het pittige dus heeft? Wel fijn dat jij het herkent, want er zijn hier meer diva-meisjes, maar ik heb ook wel het gevoel dat Eva een beetje de koningin der diva’s is. Gelukkig heeft ze Sanne er bij, zit ze niet meer alleen op die troon!

Oh ja, en een koningin zou zich laten voeren zou je zeggen, maar nee…dat wil zij ook niet. Zelf doen! Gelukkig kan ze dat goed, al smeert ze ook rustig spaghettie in haar haar! Zit ze met een knaloranje mondje te kijken en keihard te lachen. Dan zeg ik: ‘Wat zie jij er raar uit?’ Dan lacht ze nog harder, dan weer om mij en dan is het ook wel grappig. Ze wordt dan wel weer kwaad als ik haar haar wil schoonmaken! Ik denk dat Sanne en Eva samen héél veel kattekwaad uit zouden halen!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/dLrhp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 28 Mar 2010 23:09:29

Gewijzigd door - Rainbow op 28 Mar 2010 23:11:25

zucht ik hoor het al weer een drie eenheid, hier hoor ik ook altijd van de oma’s en op het kdv dat Morgan zo’n lief en voorbeeldig meisje is terwij ze thuis ze boel aardig op stelte kan zetten. Ten eerste is alles NEE nu. Wat je ook vraagt je krijgt standaard Nee en soms nee mamma nee, heel duidelijk maar toch. Verder wordt er ook regelmatig gechecked of ik kijk als ze iets doet dat niet mag incl met joker lachje inderdaad. Haal ik haar weg of zeg ik nee dan is het gillen, krijsen, schreeuwen, slaan en soms bijten. Ik hoef gelukkig alleen maar te dreigen met in de box te zetten en ze wordt poes en poeslief dan maar dat duurt ook maar 2 tellen en dan beginnen we weer opnieuw. Dus het is maar goed dat onze meisjes niet bijelkaar zitten.

Groetjes,

Michèle

Ik had Morgan juist expres niet meer genoemd, omdat ik dacht dat ze opeens voorbeeldig was! Dat Morgan meer grappige diva dingen deed, weet je nog dat we het daar over hadden? Maar ze is dus TOCH ook nog een soms gemene diva? Dan mag ze weer aansluiten in het rijtje divaatjes/koninginnetjes/heksjes!

quote:
Liggen ze gewoon bij Zeeman, terwijl Inge ze exclusief uit Griekenland heeft! Die is goed! Maar Inge, JIJ hebt ze met Rico's naam, dus ze zijn wel degelijk heel bijzonder!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/dLrhp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

hahaha ja lach jij maar
gelukkig ben ik niet de gene die het buitenland in is getrokken speciaal voor de slab
Hoe gaat het nu met dr slab gedrag?

Ha ha ha dank je wel Rainbow dat je mijn kind nog steeds een draak vind

Nee zonder dollen ze heeft haar buien en momenten. Ben er overigens wel uit dat danoontjes der der strot uitkomen, als ik haar een bakje gewone toughurt geef eet ze het wel

Groetjes,

Michèle

@Inge: Eva’s slabgedrag is HISTORY. Ze heeft na die ene keer niet meer gezeurd! Ja, ze wil wel eten he?

@Michele: Maar Morgan is wel een lieve draak! Eva vindt gewone yoghurt ook heerlijk, net als karamelvla. Alleen yoghurt met fruitstukjes vindt ze smerig. Verder blijft het een toetjesbeest!

Ik heb zelfs bij Sanne gehad dat ik haar mouwtjes niet mocht opstropen. Ze wordt dan boos. En ja ik hoop ook dat als wij ooit een tweede kindje mogen krijgen dat die inderdaad een stuk makkelijker wordt. Kan toch bijna niet anders.

groetjes Carolien

Ha ha ha ik wil er een met uitslaapfunctie appelientje, maar ja dat zal ook gewoon afwachten worden

Groetjes,

Michèle

@ Rainbow, ze is ook een lieve draak, maar soms… Al moet ik zeggen ik vond het drie keer niks dat ik haar gister niet en vandaag amper gezien heb door me werk. En donderdag gaat ze ook al uit logeren…

Groetjes,

Michèle

Ja, dan mis je haar wel he? Had ik ook. Ze was dit weekend gaan logeren, zodat wij konden klussen EN konden uitslapen. Heerlijk! Maar ik was toch blij toen ik haar lieve koppie weer zag!

Nou ik ben ook wel even toe aan uitslapen dat wel, want het is hectisch en druk geweest hier. Maar morgen gaan we met de afdeling naar een bonbonworkshop dus dat is ook wel weer leuk, enne ik heb een lang weekend met muppet samen dus dat maakt veel goed.

Groetjes,

Michèle