Hey meiden,
Zoals jullie misschien ook wel in andere topics hebben kunnen lezen is Dani overdag echt aan het rommelen. Hij slaapt echt heel weinig en is daardoor ook regelmatig niet te genieten.
De keren dat hij uitgerust en vrolijk is zijn echt super hoor. Hij is lekker aan het draaien, veel (schater)lachen, is over van alles aan het “kletsen” en eet heel stoer af en toe een fruithapje
Maar dat slapen…en de daarbij behorende oververmoeidheid…ik weet gewoon niet zo goed wat ik ermee moet…volgens mij kan ik ook niet zoveel. Hij ligt echt nog hooguit 1 uur in zijn bedje en hij slaapt nooit dat hele uur, want ik hoor hem altijd nog kletsen en om zijn handjes sabbelen enzo, dus misschien slaapt hij een half uur. En dat 3 keer op een dag is natuurlijk veel te weinig. Als hij zo broeg wakker wordt probeer ik hem weleens te laten huilen, maar dan wordt hij echt hysterisch. Als ik dan naar hem toe ga dan ben ik 10 minuten bezig om hem weer rustig te krijgen. Hij blijft dan gewoon met zijn ogen dicht keihard huilen, net of hij nog slaapt en me niet kan horen…pas als ik hem dan oppak doet hij zijn ogen open en gaat dan gelijk weer lachen, dus pijn heeft hij niet en hij is ook niet ziek. Behalve heel veel hoesten (ga ik vanmiddag trouwens voor naar de HA).
Ik weet niet wat hij heeft en of ik hier iets aan kan doen. Herkenbaar voor iemand? Wat zou er met mijn mannetje zijn? Ik snap dat kinderen minder gaan slapen, maar ik zie gewoon aan hem dat hij meer slaap nodig heeft. Tips?
's nachts slaapt hij trouwens wel goed ( afkloppen) en eten gaat ook gewoon goed. Dus wat dat betreft doet hij het allemaal goed!!
Liefs