Slaaptekort wat doen?

Ga zo door Saro! Ooit zal 'ie heus uit de doeken zijn, het wordt toch genant om op je 18e nog ingebakerd te slapen…zo lastig als je een vriendinnetje hebt…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja ik zie het al voor me…“Schat wil jij mijn doeken even omdoen”

Er is trouwens geen peil om te trekken hoor met deze kleine man. Vannochtend heeft hij meer dan 2 uur in de slaapzak geslapen en 's middags helemaal overstuur in de doek. Dit huilen begon om 13.30 (toen hij naar bed ging) en het is pas gelukt om hem een kwartier geleden rustig in bed te krijgen (ook met doeken). Wat een mannetje heb ik he

soms wel lastig hoor om zo’n wispelturig en druk mannetje te hebben. Aan de andere kant is hij ook super nieuwschierig en alert en kan ontzettend veel lachen. Ach ja misschien slaat hij wel weer de pubertijd over, haha

Haha, jij krijgt het gewoon nu allemaal voor de kiezen en straks heb je er geen kind meer aan. Wedden?

Wel lastig soms hè, gaat 'ie trouwens ook weer niet richting 6-maandensprong?

Groetjes!

O jee komt die sprong al weer zo snel?? Ik hou het niet meer bij hoor, haha.

Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, maar nadat we hem einde van de middag in bedje hadden gedaan was hij binnen een half uur weer wakker en weer helemaal overstuur. Na ongeveer 1,5 uur was hij weer een beetje bij zinnen en hebben we nog even lekker gespeeld hem in badje gedaan en flesje gegeven. Bij het verschonen hem toch maar even getemperatuurd en hij had 38,4. Dus hij zal zich wel niet lekker voelen ofzo. Hij mag nu voor de nacht niet in de doeken en is net alweer even wakker geweest. Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt…we zullen het zien. Wie weet gaan er wel tandjes komen? Al zeiden ze bij het CB dat dit nog wel even kan duren en ik voel ook nog niets.

Hè getsie, onrustig dus allemaal. Hoe ging het vannacht?

Groetjes!

Vervelend saro, IK hoop dat hij vannacht een beetje geslapen heeft. \en wat die sprongen betrefd troost je ook ik kan dat allemaal niet meer bijhouden hoor. En bij dylano’sondertandjes heb ik ook geen bobbels gevoeld en opeens zaten ze er.
Had gehoopt dat de volgende ook zo vlot gingen maar helaas. nr 3 is nu door en zitten er nu nog 3 te sodemieteren.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Die nacht was redelijk gegaan. Hij moest in zijn slaapzakje en heeft tot 04.00 geslapen en werd toen overstuur wakker. Hem rustig even bij me genomen, luier verschoond. Hij had toen heen koorts meer, dus in de doeken gedaan en doen viel hij vrij snel weer in slaap.

We zijn nu een beetje zijn schema aan het aanpassen. Volgens mij had hij dat nodig. Hij krijgt nu tussen 07.00 en 08.00 zijn 1ste flesje. Hij is dan meestal 1,5 uur wakker en gaat dan voor ongeveer een uurtje slapen in zijn slaapzak. Als hij wakker wordt krijgt hij een fruithapje (zover dat lukt ) en 4 uur na zijn 1ste flesje krijgt hij nr 2. Dan meestal nog even wakker en weer naar bed. Nu nog in zijn inbakerdoek en hij slaapt dan goed. Meestal rond de 2 uur!. Dan weer na 4 uur zijn 3de flesje en na zijn 3 slaapje een groentehapje (sperciebonen vindt hij erg vies, maar bruine bonen met appeltjes erg lekker. En dan rond 19.30/20.00 zijn laatste flesje. Dit schema werkt wel goed. Slaaptekort heeft hij op dit moment dus niet meer, maar dit komt echt door die doeken.

Wat hij de laatste tijd wel een aantal keer al heeft gehad is dat hij echt heel erg overstuur is (net als op 30 april). Vanavond had hij dat ook weer. Het begon rond 17.30 en duurde tot 20.00 tot hij zijn laatste flesje kreeg. Echt heel erg overstuur. Alleen als ik met hem ging lopen in mijn armen werd het wat beter. We hebben hem een paar keer in bed geprobeerd te leggen, maar hij begon dan zo te schreeuwen…net of hij pijn had ofzo. En het gekke is dan dat hij dan ineens helemaal opslaat, weer geluidjes gaat maken en weer begint te lachen en na zijn laatste flesje is hij rustig gaan slapen. Ik wil dan zo graag weten wat er aan de hand is…zal wel een raadsel blijven, maar dit is dus nu al een paar keer gebeurd de afgelopen tijd. Herkend iemand dit?

Ik dacht inderdaad ook aan pijn…ineens was het ook weer over. Ik denk nl zelf niet dat het nog de sprong kan zijn…of hij duurt wel heel erg lang…maar goed misschien ook wel…
Ben wel begonnen met fruit- en groentehapje, maar het lijkt niet echt op kramp…hij trekt nl niet helemaal samen of overstrekt zich. Tandjes zou misschien kunnen, maar voel nog niets. Het is dus echt gissen…