Hoi hoi
Mijn dochterje is bijna 9 maanden oud. Ik ben benieuwd hoeveel een baby van die leeftijd zo’n beetje slaapt. Ik weet dat er al een soort van topic is voor een baby van 8 maanden, maar ik wil graag reacties op mijn eigen vraag.
Mijn dochtertje wordt om 9 uur 's ochtends wakker en eet om 10 uur. Dan speel ik met haar en gaat ze tegen 11 uur weer slapen (2 uur wakker). Dan wordt ze tegen half 1 weer wakker en gaat ze om half 3 weer slapen (2 uur weer). Dan slaapt ze tot half 5 en is ze wakker tot half 8 zo’n beetje (3 uur). Dan gaat ze slapen en maken we haar om 10 uur weer wakker ('s avonds) voor haar laatste voeding. Dan is ze een half uurtje wakker en slaapt ze weer tot 9 uur 's ochtends.
Dat houdt in dat ze per 24 uur zo’n 8 uur wakker is. Is dat normaal?
Dit varieert nog wel per dag hoor. Soms is ze veel langer wakker, maar dan lijkt het wel dat ze dat de volgende dag weer in moet halen.
Mijn overbuurjongetje is 6 dagen jonger en is om half 7 wakker tot 10 uur 's avonds ofzo.
Is mijn kind erg slaperig of gebeurt dit wel vaker? Wat zijn jullie ervaringen? Ik heb geen idee!!!
Groetjes mama van Elize