Slaapproblemen!

Hoi, Hier ben ik weer, hadden als advies van de huisarts gekregen om de beide jongens bijelkaar op bed te doen. We dachten nou dat kunnen we in ieder geval proberen. Dus zogezegd zogedaan even met de jongens er over gepraat en het leek ze allebei een goed idee. Dus wij denken dit gaat goed nou dus niet ze gingen op bed en Stan helemaal over de rooie echt heeeeel erg. Dus alles weer terug gezet en weer even bij hem gezeten en om drie uur was hij weer wakker. Dus er is nog geen enkele verandering, we weten nu niet meer wat we kunnen doen. Ik denk geduld. Dus dat moeten we maar even hebben.

groetjes Crista.

crista

Hoi Danielle, ikke heb de topic gevonden voor je http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2283&FORUM_ID=2&CAT_ID=2&Topic_Title=niet+slapen&Forum_Title=Peuter+1+tot+4+jaar

Ikke moet er wel bij zeggen dat ze nog wel eens effe uitprobeert, maar na 1 of 2 avonden weer effe volhouden snapt ze meteen weer dat we dr echt niet meer intrappen. Het is wel makkelijker als je met z`n tweetjes bent dusssssssss hopelijk heb je dr wat aan en succes…

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi Astrid,
Bedankt voor je reactie, ik heb de topic over Evianne gelezen en ik herken er zoveel van Jill in echt Jill doet precies hetzelfde als Evianne ook maar een half uur tot drie kwartier slapen overdags eigenlijk heeft ze daar helemaal geen tijd voor ze wil lekker ravotten.
Jill is ook een pittige dame met een hele sterke wil en een volhouder.
Ze heeft een week lang s’avonds gehuild het werd wel elke avond wat minder en gisterenavond was ze na een half uurtje stil en ze heeft gewoon tot vanmorgen 8 uur in haar eigen bedje geslapen Yeahhh.
Ik ben nog even bij haar wezen kijken heb haar toegedekt maar ze bleef heerlijk doorslapen.
Vanavond slaap ze bij me zus omdat ik morgen moet werken maar ik leg haar wel zelf in bed en toen gaf ze het na 5 min. al op, (ze ging wel al jengelen toen ik haar zak aandeed) ze lag er om half 8 in en om half 9 begon ze alweer te huilen toen heb ik haar even getroost over haar bol geaaid en ben weer weggegaan ik was nog niet beneden of ze was al stil, ik weet echt niet wat me overkomt, ik hoop dat ik het ergste gehad heb en ze niet weer opnieuw gaat beginnen.
Nu afwachten hoe ze het de rest van de avond heeft gedaan.

Groetjes Danielle, mama van Jill 08-12-03

En hoe is het gegaan joh ? Evianne merkte bij ons besluit er iets aan te doen, onze vastberadenheid. Ik denk dat daardoor de te verwachtte 4 uur brullen uitgebleven zijn. Ikke ben benieuwd !!!

Het gaat hartstikke goed, bij me zus is ze 2 keer wakker geworden maar nadat ik haar even getroost had is ze toch weer gaan slapen tot de volgende ochtend 8 uur en afgelopen nacht heeft ze ook in haar eigen bedje geslapen tot kwart voor 9, ze ging even piepen toen ik haar zak aandeed, ze deed nog een poging om weer te gaan zitten maar ze gaf het vrij snel op toen ik wegging er kwam zelfs geen protest en vanavond heeft ze helemaal geen kick gegeven ze ging heerlijk op haar zij liggen en ik kon gewoon weg, net hoorde ik haar nog even een beetje huilen maar ze is toch weer gaan slapen, wat een luxe zeg echt heerlijk ik hoop dat ze er nu aan gewend is en geen terugslag krijgt.
Ik heb wel haar bedje verschoven misschien heeft dat ook effect gehad.

Groetjes Danielle mamma van Jill 08-12-2003

Ivm met aard/water-stralen, is het bedje verschuiven misschien wel een goed idee geweest. Evianne heeft soms wel eens even een terugslag, maar als ik daar meteen geen aandacht aan schenk is dit maar voor 1 avondje meestal. Succes en geniet er lekker van.

Hoi Allemaal,

Stan slaapt nu sinds een paar dagen weer redelijk door hij is nog 1 keer per nacht wakker, maar we kunnen hem dan wel weer op bed doen. Gelukkig want het breekt jezelf ook op den duur. En dan nog iets hij is zindelijk JOEPIE. Onze oudste is geestelijk gehandicpt dus die is nog niet zindelijk dus dit was voor ons extra speciaal. Want hij is nog niet eens drie knap hoor. Nou jullie weer op de hoogte.

Groetjes Crista

Voor het tijdschrift Groter Groeien schrijf ik een artikel ’ Mijn kind kan niet slapen’. Ik ben op zoek naar ervaringsverhalen. Wie kan mij helpen?
Ik hoor graag van je,
Groetjes Marrit