Slaapproblemen!

Hallo Laura,

Ik weet ook zo gauw niet hoe het komt.
Je reageerde met een Quote, misschien dat dat niet helemaal goed gegaan is ofzo.

Als Kim dit leest geeft ze je wel antwoord.
Die weet er veel meer van

Welkom trouwens!
Ik ben Bianca (één van de vele hier) en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan, van bijna 3,5 jaar.
O ja, zelf wordt ik volgende maand dertig

Wie weet zien we je hier nog vaker!
Het is in ieder geval een érg gezellige site!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 18 Dec 2004 08:28:52

Je hebt bij mijn reactie de quote gebruikt en je eigen tekst ertussen gebruikt. Quote is bedoeld als je alleen effe wil reageren op wat iemand specefiek gezegd heeft, dan komt de tektst van diege die je citeerd en kun je eronder of ertussen iets bijschrijven. Als je wil reageren op een topic dan moet je onder ( of event boven geloof ik )aan de pagina klikken op REAGEER OP TOPIC. Dan schrijf je je eigen stukje en zal ik er niet meer bij staan.
Ik hoop dat het duidelijk is, maar probeer maar lekker verder.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hallo lorrie,

Kan je mij wat meer vertellen over die magnetiseur? Hoe kom je in contact met zo iemand, en hoe ziet zo’n behandeling eruit: wat doen ze dan precies met Jennifer?

Ben erg benieuwd hiernaar!

Liefs Bianca

Trotse mama

quote:
Hallo lorrie,

Kan je mij wat meer vertellen over die magnetiseur? Hoe kom je in contact met zo iemand, en hoe ziet zo’n behandeling eruit: wat doen ze dan precies met Jennifer?

Ben erg benieuwd hiernaar!

Liefs Bianca

Trotse mama

Hallo allemaal. Het duurde even maar hier ben ik weer. ik heb thuis geen internet dus ik kan alleen op mijn werk naar jullie mailen en aangezien ik maar gemiddeld 1,5 dag per week werk zit ik hier dus niet echt veel. Ik ben woensdag avond gestart met de cypripedium korrles. De apotheek had ze niet eerder. maar Isa is nu erg verkouden en hoest zichzelf wakker dus krijgt ze weer een hoestdrankje waardoor ik de werking van het goedje niet goed kan beoordelen Het is nu twee nachten vrij rustig 1x per nacht eruit. Maar in het hoestsiroopje zit een slaapmiddeltje dus waarschijnlijk komt het daardoor dat mijn meisje zo lekker onder zeil is. heerlijk even want zelf ben ik ook niet top. Bianca jij had gevraagd naar die magnetiseur. Ik had verteld dat deze niet echt werkte maar de homeopaat wel. je kan gewoon via internet of de gouden gids een homeopaat opzoeken. Als ze aangesloten ziojn bij een ned. ver. krijg je bij een aanvullende verzekering het vaak vergoed. Het eerste consult is prijzig namelijk 60 euro (heb ik betaald) ze vragen veel over je kindje vanaf geboorte tot nu en proberen dan de evt oorzaak te vinden en deze door natuurmiddelen te lijf te gaan.Mijn buurvrouw heeft hele goede resultaten dus ik hoop ook een beetje op een goede afloop. Ik werk als verpleegkundige tijdens de kerst en mijn pieper gaat ik moet dus afsluiten tot schrijfs lorrie

Hoi,hoi, ik wil graag reageren over de homeopatische therapeuten het werkt echt. Ik heb het gedaan omdat ik niet inverwachting kon raken. En Els(therapeut is buurvrouw van mijn moeder) kon door onderzoeken zien dat ik met eisprongen tob.Het onderzoek stelde niks voor en is erg interessant. Nou ken ik iemand en haar zoontje sliep ook heel erg slecht en speelde de hele tijd s’nachts. Zei is naar Els gegaan en tijdens het onderzoek zat Jorn op schoot bij zijn moeder en het onderzoek verliep via zijn moeder. Uiteindelijk is eruit gekomen dat Jorn niet tegen koemelk kon. En dat was overdag niet merkbaar. Jorn heeft dus heel veel geitenmelk gedronken en dat hielp. Als je meer wil weten dan geef ik graag haar adres/ telefoonnummer. Het is in Nieuwegein en ze komen uit het hele land bij haar. Ze is ook een erkend therapeut. Ze is aangesloten bij een vereniging. Je kan ook even telefonisch overleggen met Els en kan je het eest van haar horen. Wat zij ervan denkt. Ik ben trouwens lees lid en nu kan ik het niet laten om even te reageren. Ik ben Nanda en ik heb 2 kinderen Sterre van 4 en Jens van 2 jaar. Zelf ben ik 30.

Hoi Nanda,

Zou ik het telefoon nummer en/of adres van je mogen hebben? Ik hoor de laatste tijd zoveel goede dingen over homeopaten dat ik het toch wil gaan proberen. Wie weet heeft het ook wel een goede werking op Jennifer!

Alvast bedankt!

Liefs Bianca

Trotse mama

Hoi,

Ik ben Diana moeder van Daan.
Even over de homeopaat. Is het een klassiek homeopaat of een fytotherapeut.

Klassiek homeopaten zijn aangesloten bij de VHAN Dit is Vereniging Homeopatische Artsen Nederland.
Deze artsen doen het gelijke met het gelijke behandelen. Ze kijken naar het totale plaatje. Dus hoe je bent, lichamelijke klachten en zelfs hoe je binnen komt bij de arts.
Zijn ze inderdaad aangesloten bij de VHAN dan krijg je het consult geheel of gedeelte lijk vergoed van je verzekering.
Een fytotherapeut behandeld alleen de klacht.

Bianca heel veel sterkte met Jennifer. Hopelijk slaapt ze strakjes lekker door.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Dank je wel!

Ik hoop ook dat ze snel lekker zal doorslapen

Liefs Bianca

Trotse mama

dag dames,

mijn dochter is 21 maanden en net zo erg als Jennifer. Wij hebben al meer dan 20 soorten korrels van de homeo (klassiek) gekregen en zijn bij kinderarts, osteopaat enz. geweest. Ook bij ons komt een videohometrainer maar of dat helpt. Ik ben dus niet alleenstaand maar door deze ellende…

Sterkte vannacht…

Hoi Angela K,

Go heeft die kleine van je geen allergie. Hierdoor kunnen ze ook slaapproblemen krijgen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Pfffffffff Evianne slaapt ook al sinds een paar nachten niet lekker meer. Ze word na een paar uurtjes weer wakker en staat dan te hilen in dr bedje en roept heel hard NEE. Ze wil niet meer slapen. We hebben dr twee dagen smiddsgs niet meer laten slapen en dan wordt ze toch wakker en wil niet meer gaan liggen. Ze heeft al twee dagen niet gepoept, maar lijkt verder nergens last van te hebben, ik merk dr overdag niks van en ze eet normaal.

he bah! wat een slaapproblemen.
Dat is super vervelend zeg!

Hier slaapt ons weer dametje hele nachten (oeps, als dit typen maar niet de goden verzoeken is!)

mo

Hallo het is al weer even geleden dat ik hier heb meegedaan. Was op dat moment wanhopig vanwege onze slechtslapende dochter. Sindsdien heb ik het wel proberen los te laten, dat lukt me nu aardig en gelukkig bespaart dat me in ieder geval veel energie. Ik ben nu sinds een paar dagen bezig met vitamine AD-druppels (op advies van onze paranormaal begaafde wichelrode-loper, omdat onze kinderen nogal “licht van kleur” zelfs een beetje rossig zijn en in de winterdag te weinig licht krijgen)en warempel, vanmorgen werd ze om half acht wakker!!! Ze is er ook maar 1 keer uitgekomen en dat was om te plassen, voor mij een goede reden! Ik weet niet of dit zo door gaat zetten, maar ze is nu al een tijdje niet meer om 5 uur wakker, behalve vanmorgen is het nu rond 6 uur, half 7! Voor ons acceptabel. Misschien voor andere blonde/lichte kinderen ook een tip! Succes ermee!
Natas moeder van 2

Nou Evianne heeft wel weer gepoept ( pf gelukkig want ik maakte me dr toch een beetje druk over ). We zullen wel weer zien hoe het vannacht gaat. Evianne krijgt wel vitamine d pilletjes. ( dat moeten alle kinderen toch tot 4 jaar ?) Nu zijn we die vergeten de laatste tijd. Aangezien ze ook blond is ga ik ze meteen weer geven. Misschien helpt het.

Ja vit.D moeten ze zowiezo hebben, alleen is mij geadviseerd ook A erbij te geven, zeker in de maanden met de R. Vooral omdat je via zonlicht ook veel vit. A krijgt en dat is in de winter toch veel minder. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen depressief worden van een tekort aan vit. AD (de zgn. herfstdepressies). Ik moet zeggen dat wij de vit. ook een tijdje vergeten zijn en toen vond ik Marin veel chagerijniger en vermoeider. Ik weet dat aan een tekort aan slaap (ze sliep toen ook al slecht) maar sinds ik weer vit. geef (en nu sinds een paar dagen ook A erbij met zelfs een paar xtra druppels) heb ik het gevoel dat dat al veel minder is. Op zonnige dagen lijkt het ook altijd beter te gaan. Je kind veel in het daglicht, bij de ramen laten spelen is ook al heel goed en veel naar buiten gaan enzo. Ik moet zeggen dat ik dan zelf ook veel vrolijker ben hoor, ik ben er ook niet ongevoelig voor… Succes ermee!

ikke reageren, trekt gioia de stekker van het modem eruit mooi niet gelukt dus
heeft ze een tafel voor verschoven, is over een kistje geklommen, achter de bank langs gekropen, speciaal om daar mijn modem te vergriepen kinderen!

maar wat ik dus wilde zeggen: ik dacht dat je a en d alleen bij borstvoeding bij hoefde geven, en dat daarvan in flesvoeding voldoende is toegevoegd?
of is het toch een standaard advies om ze a en d extra te geven?
hier ook een blonde dame, dat maakt ook uit lees ik al. en ze komt de laatste twee weken overdag eigenlijk niet buiten, omdat ik effe niet kan. als ze dan naar buiten gaat is het al donker, dus zon heb ze effies al niet meer gezien.

morgen kan ik eindelijk mijn nieuwe scoot gaan passen, met een zitje voor haar erop, dan duurt het nog een maand voor ik hem heb, maar dan kunnen we dus weer samen naar buiten. is zowiezo belangrijk natuurlijk.

mo

Kinderen met een donkerdere huid krijgen meer vitamine D ook inderdaad. Daarbij hoeven kinderen die nog meer dan 400 cc poedermelk krijgen nog geen vitamine D ( volgens mijn cb boekje )

Hahaha oma`s weten het toch het beste ?

Evianne is alleen rond 22.00u waker geweest. Ben effe gaan kijken en pappa ook, maar we hadden beiden zo`n instelling van je blijft in je bedje en je doet maar wat je wil. Nou was ze effe heel pissig heeft een kwartier gehuild ( zonder echte tranen ) en heeft de hele nacht lekker geslapen verder. Haaaaaaaaaaaa zalig weer.