Op het kdv zeggen ze niet dat Eva moeilijk is, wel dat ze ‘pittig’ is! Ze weet pre-cies wat ze wil en zorgt ook dat ze dat krijgt. Ik merk ook wel dat ze wat makkelijker wordt op de een of andere manier. Ze heeft ook wat meer rust en kan nu eindelijk weleens op schoot TV met je kijken. Maar als het haar niet bevalt, is het nog stééds gillen hoor. En ze liet zich vanochtend weer op de grond vallen! Hahaha, wel lachen dat de beer van Sanne gecommandeerd wordt: ETEN! Eva commandeert ook. Dan sta ik haar pap te maken en gilt ze al: ‘ETE!’ Dan heeft ze het geduld niet om te wachten. We dronken vanmorgen appelsap uit een rietje en na 2 slokjes vond madam het alweer te veel moeite en trok ze het rietje uit het pakje. Toen graaide ze naar het pakje en duwde ze het echt weg, zo van: ‘ophoepelen met dat ding!’ Ze had wél dorst…Eva wil altijd voordat ze gaat slapen dat ik ALLE vogels op het behang (en dat zijn er veel) drinken geef. Dan moet ik ze laten drinken en ‘drinkgeluidjes’ maken, dan heeft ze rust om te slapen. Maar ik ga dat echt niet bij 100 vogels doen en dan is ze soms kwaad. Maar toen liet ik het haar zelf doen en toen begreep ze dat het wel veel werk is. Nu vraagt ze het gelukkig niet meer! Ik vind Sanne ook een knap meisje! Zij heeft ook al veel haartjes he? Net als bij Eva wapperen die ook een beetje uit naar de zijkant. Staat lief! Ik denk dat het met die twee inderdaad óf katten wordt, óf ze halen samen de grootste streken uit! ![]()
@Michele, ik weet nog dat je Morgan terug had geknepen. Tja, soms is dat het enige wat helpt. Laatst sloeg een jongetje Eva met een telefoon tegen haar hoofd. Brullen. Maar ja, zij moet ook leren dat ándere kindjes haar kunnen slaan. En dat dat dus niet leuk is. Morgan zal zelf nu ook niet zo snel naar een kinnetje van een kind bijten of graaien!
Groetjes Rainbow, trotse mama