Hier is de interesse ook wisselend. Heb hier wel gelezen dat er kindjes zijn die het helemaal geweldig vinden en super enthousiast zijn. Nou dat heeft Tim ook niet hoor, maar ik maak me er geen zorgen om. Komt vast wel als hij wat ouder is. Nu ziet Tim sint niet op tv, omdat hij zoals ik al in mijn topic heb geschreven bang is voor de tv.
We zijn met hem naar de intocht van sinterklaas geweest. Dit vond hij wel leuk. Haha al vond hij het meer van afstand leuk. De pepernoten durfde hij nog net aan te pakken van zwarte piet. Maar toen er op een gegeven moment een piet was die hem optilde toen zette hij het op een brullen.
Die zaterdagavond voor het eerst zijn schoen gezet. Vorig jaar niet gedaan, vonden we hem nog te jong voor. Dat vond hij ook leuk en de volgende dag was hij erg enthousiast naar beneden gegaan voor zijn kado.
Maar toen we hem dit weekend voor de 2e keer zijn schoen lieten zetten wilde hij niet. Haha leuk is dat, denk je je kind blij te kunnen maken. Dus ik zeg je mag je schoen weer zetten van sinterklaas. Zegt ie nee hoor dat hoeft niet. En gaat weer verder waar hij mee bezig was. Na lang aandringen hebben we uiteindelijk zijn schoen gezet. En s’ochtends dacht hij er zelf niet aan, maar toen wij zeiden weet je nog wat je gisterenavond gedaan hebt. Toen ging hij wel meteen enthousiast naar beneden om te kijken.
Hihi en gisterenavond ging hij uitzichzelf naar de gang. Dus wij zeggen wat ga je doen, zegt hij ik ga even mijn schoen zetten. En hij pakt zo zijn schoen en zet hem neer. Tja dat was nu net gisteren de bedoeling niet. Maar schattig was het wel. Dus ja het gaat misschien wel iets meer bij hem leven.
Groetjes,
Sandra