Sinterklaas maakt geen indruk?

Hihi Mriek domme ik heeft je opmerking verkeerd begrepen sorry!

Ik lees het nu nog een keer en ik dacht dus dat je bedoelde dat je ook een sinterklaasfeest had vanmiddag. Maar je bent ook benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan met Fabienne. Daarom schreef ik wat een sinterklaasfeesten, want ik wist dat je er al 2 had gehad

Groetjes,
Sandra

@Sandra ik las hetzelfde als jij en dacht ook, alweer Indd omdat ik ook weet dat hij er al 2 achter de rug had

Liefs Michelle

oh oh zo verlegen en zich achter mama verschuilen, geen pepernootjes aanpakken. En mama maar denken; pak nou, pak nou !! En o wee als ze dan weer uit het zicht zijn. MAMAAAAAAAAAAAA daar is IEEEEEEEE, SINTERKLAAAAAAAAAS Ze heeft hem zelfs een handje gegeven ?? maar week geen minuut van mijn zijde dus ja, ergens maakt het hele sinterklaas gebeuren dan best wel indruk.

Ze hadden op pappa’s werk een leuk muziek band, er waren 150 kindjes en veel dansende pieten, erg leuk en gezellig. Na 2 uur het dak er af,cadeautjes voor alle kinderen,viel onze dame in de auto in slaap, met het zweet op haar voorhoofd

groetjes Esther

quote:
Hihi Mriek domme ik heeft je opmerking verkeerd begrepen sorry!

Ik lees het nu nog een keer en ik dacht dus dat je bedoelde dat je ook een sinterklaasfeest had vanmiddag. Maar je bent ook benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan met Fabienne. Daarom schreef ik wat een sinterklaasfeesten, want ik wist dat je er al 2 had gehad

Groetjes,
Sandra

Lang leve het geschreven woord, voor meerdere interpretaties vatbaar…

@Esther: hihi, dus toch wel onder de indruk. Maar wat een volle bak joh, 150 kindjes! Pfff. Dat alleen al is overweldigend, los van de Sint en z’n Pieten.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

het is dan ook niet vreemd dat kinderen dan van vermoeidheid en vele indrukken vervelend gedrag gaan vertonen. Zelfs papa en mama waren er een beetje moe van en maakte het op ons ook indruk. Vroeger had je dergelijke feesten niet!