Ieks wij geven denk ik wel meer uit aan de Sint.
Heb het niet uitgerekend hoor, maar wij gaan zowieso een fietsje geven dit jaar ( eentje met zijwieltjes en luchtbandjes) dus dat alleen is al heel duur.
Ik koop eigenlijk ook regelmatig gedurende het jaar kadootjes voor de Sint als ik wat leuks zie. Vaak bij Kruidvat hebben ze leuke dingen. Zo heb ik daar voor de Sint een Dance Cam gekocht van Fsher Price voor 13,00 die normaal 30 was ( kunnen ze zichzelf op tv zien en dan op muziek dansen, je sluit je mp3 speler er op aan). Ook heb ik daar een Sesamstraat Electrodoos gekocht. En Doraboekjes ( ja ja Jack loves Dora
), stickerboeken enzovoort. En auto’s natuurlijk…Ja hij krijgt wel veel oeps.
Wat wel irri is, is dat Jack op 9 dec jarig is. Dan krijgt hij dus WEER veel kadootjes. Onder andere een skelter dit jaar, van ons en de opa’s en oma’s. Wel een overdaad maar ja, een ander kind wat bijv in juni jarig is krijgt het ook alleen dan valt het minder op.
Oja; na pakjesavond/ verjaardag doen wij een aantal items opbergen in de kast hoor. Hij hoeft niet met alles tegelijk te spelen, raken ze alleen maar wild van. Zo kun je afwisselen of in de loop van het jaar nog eens iets nieuws pakken. Dan hoef je ook tussendoor niet weer op speelgoed uit te gaan.