Sinds rollen, slapen drama!

Ik wilde zo graag dat hij ging rollen. Nu doet hij het eindlijk zijn de nachten drama. Ik moet soms wel 10 x naar beneden om hem recht te leggen… Hij beland dus op zijn buik maar wil niet terug rollen terwijl als hij speelt dat wel doet
Ik heb hem al laten huilen maar dat wordt steeds harder en harder dus niet echt een optie.
Ik ben al zo moe en dan ook nog dit erbij!!! Ik weet dat hij er gewoon even doorheen moet maar toch…

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

owwww wat vervelend kan alleen maar met je meeleven tips heb ik helaas niet dylano is buikslaper dus die vindt het niet erg als hij op zijn buik ligt en als hij het beu is draait hij zich wel terug.
Hoop voor je dat het snel voorbij is.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Was hij maar een buikslaper… ik ben het wel. Het komt wel hij moet gewoon even wennen…

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

tuurlijk komt het wel maar is gewoon niet fijn als je zelf al moe bent je ook nog een keer of 10 moet lopen 's nachts.
ben zelf op dit moment grieperig en breekt me al om 1 keer me bed uit te moeten pfffff.

Groetjes Michelle

Pfff heel herkenbaar! Ik lees je tips mee! Hoewel Joey dit alleen met de slaapjes overdag doet, de nachten zijn hier gelukkig nog goed…

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

He bah griep… beterschap.

Mamma snoekie wat grappig hier is het dus omgedraaid. Overdag valt hij wel in slaap op zijn buik maar 's nachts dus niet.
Ik had ook zijn kamer veranders dus bedje op andere plek. Zou dat er ook mee te maken hebben? Wat denken jullie?

Liefs

Tja zo zie je maar weer dat die kids allemaal anders zijn
Het kamertje veranderen kan ook eenhele impact zijn voor zijn kleintje. Maar dat is dan wel een kwestie van wennen, zou na een paar dagen over moeten zijn… En taj dat rollen, er zit niks anders op dan af te wachten wanneer ze doorhebben dat je ook in bed best zelf terug kan draaien

Daarom en het staat al meer dan een maand zo dus dat lijkt me idd niet.
Nu is hij op de grond aan het spelen en van buik naar rug aan het draaien gaat heel makkelijk!!! maar in bedje oh maar…
Ik wacht geduldig af.

liefs

Ik vraag me wel eens af of het met de zachte matras te maken heeft, of het feit dat er in bed minder ruimte is…

@kikie dank je wel

Groetjes Michelle

Denk dat het met de ruimte te maken heeft. Z’n armpje valt ook de hele tijd door de spijl heen en dan krijgt hij hem niet terug…

Liefs

@Kikie

Rico doet dat ook en het nu al 1 maand op zn minst drama.
s’nachts doet ie het niet, heel soms dat ie wel naar boven banjert en horizontaal ligt.
zijn bedje is ongetwijfeld net zo groot als die van jullie maar voor rico is ie te klein want ook hij komt elke keer vast te liggen, probeerde eerst ivm rollen zn slaapzak weg te laten overdag maar ja dan kwam ie klem te zitten met zn beentjes en armpjes en werd helemaal panisch dus dat was ook niet de oplossing.
ik weet ook niet wat ik je voor tip kan geven. zit zelf ook met het probleem.
zal de tips ook in de gaten houden…ALS ze er al zijn.
Terug rollen doet ie toch niet ook al issie het zat, dan hoor ik m huilen met zn mond op het matras dat klinkt dan zo gedempt dat ik zoiets heb van nee nee…dit is helemaal niet goed

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dames geloof me het stopt. Morgan was ook zo en nu doet ze alles zelf. Speen terug stoppen in der mond, terug rollen als ze ‘vast’ ligt anders gaan liggen. Ik slaap al 2 weken aan een stuk door.

Groetjes,

Michèle

rico stopt alleen zelf zn tut terug in zn mond, maar meestal gooit hij die zn bed uit

hier gaat het sinds kort ook eindelijk prima. Lindsey heeft nu door dat in bedje ook terug kan rollen. dus inderdaad het gaat over, ik kan je alleen niet vertellen hoe lang het gaat duren dat scheelt echt per kindje helaas. sinds ze zowel van rug naar buik en weer terug kan rollen heeft het een week of 2 geduurd voordat ze het in bed ook deed.

liefs,
Rinske

Die speen uit bed gooien is idd zo herkenbaar. je hoort dan ook echt POK en dan weet je alweer hoe laat is. Zonder slaapzak had ik idd ook geprobeert maar helaas Ik hoop echt dat het snel over gaat ik ben al zo moe(topic mamma’s hoekje).

Liefs

@kikie:
ja echt he, het geluidje haha, en dan 2 sec stil en dan WHEEEEEEEEEEE.
bij rico helpt het ook wel als ie even op zn buik heeft gelegen, ik wacht wel een paar minuutjes maar goed… om m dan terug te leggen en over zn hoofdje te strelen, ik zie aan zn gezicht dan al dat hij doodmoe is, en strelen van de haartjes en wangetjes werkt ook als “moe maker” hier tenminste wel

Morgan gooit hem ook wel eens uit bed of hij valt tussen het randje van der bed en de muur kan ze hem ook niet meer vinden maar das meestal tegen de ochtend en dan is het meestal pappa die loopt want die staat toch om 5 uur op.

Groetjes,

Michèle

Hier gaat het ook pok hahahahaha maar hoorde van Michèle dat ze er meer in bed had liggen dus dylano heeft er 2 dus kun je wachten tot je 2 keer pok gehoord heb
Hier had ik ook al 2 weken doorgeslapen Michèle en dan is het toch weer een keer bal grrrrrrrrrrrr. Lang leve de tandjes!!!

Groetjes Michelle

Oh nee hier was het echt per ongeluk. Vorige keer heeft ze zelfs der tul zelf tussen de muur en der bed vandaan geplukt maar vanacht kon ze hem echt niet vinden. Enne tanden is hier boven ook bezig maar geen problemen met haar slaap hoor. Klop klop klop

Groetjes,

Michèle