Sinds rollen, slapen drama!

rico had het laatst voor elkaar gekregen om zn tut aan de andere kant van de kamer neer te smijten, ik had al alles afgezocht en toen lag ie onder het dressoir aan de andere kant van de kamer dus pff wat 'n ellende om te zoeken als meneertje helemaal hysterisch is en zn tut zooo graag wil.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

altij zorgen dat je er 2 tot 3 hebt liggen inge Dan scheelt 's nachts met je kont omhoog op de koude vloer

Groetjes,

Michèle

@inge werkt echt wat michèle zegt en je had er toch besteld

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

@Michele: ja ik heb er 2 liggen, maar die andere lag ergens in de huiskamer (en gelukkig was het niet s’nachts maar s’avonds na zn laatste fles) en die kon ik ook niet vinden, (lag ie gewoon op de tafel maargoed, haha kippig hehaha)

@Michelle: nee heb toch maar geen bibi spenen besteld had er 1 voor proef maar die spuugde rico elke keer uit. voorraadje difrax spenen zal ik toch moeten bestellen dan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

wij hebben er boven ook twee liggen!! Ik laat hem ook wel liggen maar 's nacht is echt vermoeiend… Echt niet gewend. Laat hem vanacht toch maar even huilen denk. Misschien gaat hij dan zelf verder slapen. Kan het ook nog zijn dat hij in een sprong zit? Heb het boek niet (schaam schaam) Hij is van 5 September.

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hij is van 5 September dus nu 39 weken, De uitgerekende datum was eigenlijk 11 September.
Ik denk echt dat hij erin zit… Hij is niet echt vervelend ofzo alleen dus dat rollen in slaap en overdag minder slaap. pfff terwijl hij echt wel moe is. Rode wangetjes, oor trekken ect…

Liefs

Lilypie

Ja klopt… Nu ligt hij trouwens wel lekker te ronken.
Thanx dat je even hebt gekeken. Gaat wel snel achter elkaar hoor die sprongen.
Ik ben echt zo MOE!!! Normaak sliep hij zo altijd klokje rond

Liefs

Lilypie

Morgan is ook met exact 39 weken geboren en ik was ook 11-9 uitgerekend (wat ik trouwens een rot datum vond want iedereen begon meteen over het wtc en zo) En zij is uit haar sprong. Ze vertikte het alleen vanmorgen om te gaan slapen. De muts. Ze wilde fruit eten want daarna was ze zo vertrokken. Ze drinkt ook geen hele flessen meer leeg dus ik denk dat we er maar een boterham bij gaan doen.

Groetjes,

Michèle

Ah grappig! Hoe vaak ze wel niet aan mij hebben gevraagd of we hem Osama gingen noemen pffff gek werd ik er van. Ik was precies 39weken en 1 dag toen hij geboren werd en mn vliezen braken met 39 weken. Ze lijken wel op elkaar hoor. Jesse wilde ook niet slapen maar wel na zijn fruit…
Misschien wil ze 's ochtends ook wel een broodje eten?

Liefs

Lilypie

Hij werd net wakker met zijn oofd tegen de spijlen en allebij zijn armpjes uit het bed. Zag er niet echt comfortabel uit maar hij heeft geen kik gegeven. Raar.
Wie van jullie hebben trouwens de speen aan een doekje zitten? ik heb dat nu niet maar wil ht wel gaan doen zodat hij misschien zelf zijn speen terug kan vinden.

Liefs

Lilypie

ik heb dat een tijd terug gedaan maar hier werkte het niet en hij pakt hem nu gelukkig zelf overdag dan

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker