WE zijn vandaag met rico naar het cb geweest. hij heeft nu pas zijn 4e prikjes gehad. met de 1ste geen problemen gehad, maar de 2e prik was weer drama.
zijn 7ende tandje is doorgekomen en zijn billetjes zijn rood en met exceem plekjes (morgen dus even langs de huisarts voor een zalfje)
Hij was volgens het cb ineens 73 cm en 9 kg en 26 gram. (uhuh, 1 maand geleden was hij in het ziekenhuis al 79 cm en 9 kg en 300 gram)
raar dat die dingen zo kunnen verschillen.
zijn groei staat al een hele poos wat stil. zijn gewicht is gelukkig wat meer… in ieder geval liggen gewicht en lengte nu eindelijk weer bij elkaar (paar maanden geleden was hij te licht… volgens het ziekenhuis)
Zijn motoriek lag goed op “schema” (haha)
en dat hij al zo goed los staat en zo goed op dingen reageerd vonden ze een onwijs plus punt. (hij stond namelijk heel lang stil, hebben niet meer de tijd bijgehouden omdat ie gewoon stond alsof ie het altijdg edaan had)
hij is nu met papa boodschapjes doen, want hij was wat jengelig en ik heb oorpijn haha.
zal zo wel wat suffig worden, heeft wel last van stijve beentjes maar goed. flink trappelen en dan gaat het zo weer goed.
ben benieuwd of ie weer ziek wordt. het is elke keer te doen, dus zei ze aangezien rico al tegen het koorts aan zat, om gewoon een pcm al te geven als we thuis waren zodat we het “voor” konden zijn. ze zei nog: ik mag het eigenlijk niet zeggen maar doe het toch in dit geval".
Ik heb hem dus vast een pcm gegeven. hopelijk slaapt ie lekker straks!