Sinds maanden weer naar het cb geweest

Dan zijn we het er toch weer over eens … ‘ene oor in … ander oor uit’. Het is maar richtlijn.

Idd ene oor in en het andere weer uit.

Kan idd wel kloppen dat Jurian iets van 52 cm heeft als hoofdomtrek. Bij Tim is zijn omtrek altijd onder gemiddeld geweest. Was met 14 maanden 47 cm.

Fijn dat je een doorverwijzing hebt naar de huisarts. Nu maar hopen dat hij jullie snel kan doorverwijzen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

ooh fijn om te weten dat hij ong. gelijk ligt met de rest, maar raar dat ze daar dan zo wazig over doet. dat is meer het punt wat me een beetje bezig hield…waarom zou ze zo’n dingen zeggen weet je wel?

Enne even een ander vraagje.
Ik geef rico om 3 uur altijd Nijntje koekjes. Nu is ie 1 dus krijgt hij van nijntje de dreumes koekjes. Er zitten er dus ook 2 in verpakt. mag je die alle 2 geven? heb dat nu elke keer wel gedaan want had zoiets van; waarom zitten er anders 2 in 1 pakje:S
hoe doen jullie dat?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hoi Inge,
ik geef nooit nijntje koekjes. Ik geef om drie uur meestal een halve liga (dan doe je dus vier dagen met een pakje). of 1 lange vinger, vaak met een beeje yoghurt erbij omdat emma weinig melk(producten) binnen krijgt…

groetjes

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

oke haha ik dacht, geef ik nou zo veel of jij zo weinig?
ben benieuwd hoe het met de rest zit

Morgan kriijgt ze ook allebij. Ze weet ook dat er twee in zitten en vraagt er ook om. Zou ik het wegleggen wordt ze heel boos. Overigens vind ik ze niet zo onwijs groot hoor dus twee is prima in mijn ogen. Ze snoept eigenlijk verder heel weinig lekkers, Ja appels eet ze wel regelmatig

Groetjes,

Michèle

Lekker allemaal verschillend weer, Dylano krijgt 1 nijntje koekje en de volgende dag de andere

Dylano woog met 11 maanden 9300 kg en was 77 cm lang

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hier krijg Jurian soms 1 nijntje koekje/soepstengel/halve liga/half bakje rozijntjes… maar momenteel wil hij niet snoepen dus bied ik het aan… duwt hij het weg … dan is het over.

quote:
Morgan kriijgt ze ook allebij. Ze weet ook dat er twee in zitten en vraagt er ook om. Zou ik het wegleggen wordt ze heel boos. Overigens vind ik ze niet zo onwijs groot hoor dus twee is prima in mijn ogen. Ze snoept eigenlijk verder heel weinig lekkers, Ja appels eet ze wel regelmatig

Groetjes,

Michèle

Wat lijken Rico en Morgan in dingen doen toch veel op elkaar zeg,
rico ook dus! ook vragen om het 2e koekje en heb zoiets van : ach ze zitten niet voor nix per 2 verpakt…
Rico krijgt er dus ook 2 maar wist niet of het wel normaal waso mdat die nijntje koekjes van 8 mnd kleiner zijn dan die dreumeskoekjes van nijntje.
Rico snoept helemaal nooit buiten dat koekje om, hij krijgt die koekjes en that’s it.
en verder krijgt hij alleen een half cupje (50 gram) appelmoes bij zijn warm eten.

Lieve Inge je moet jezelf niet verdedigen hoor. Heerlijk toch dat hij lekker van zijn koekje geniet. Hij mag het nog hebben ook… Jurian geeft zelf aan dat hij het niet wil. Maar als hij wil mag hij het wel hoor. Enne … Jurian is ook wel iets gezetter als die kleine boef van jouw… dus laat hem maar lekker smikkelen.

deed ik dat?? haha had ik niet zo bedoeld in ieder geval.
was meer voor mezelf aan het verklaren waarom ik hem er 2 gaf, en was ergens een beetje bang dat het misschien teveel was en dat iederen zoiets zou hebben van: woow 2 koekjes!! haha
onzekere muts ben ik af en toe he

Ben jij gek lekker geven als hij het lekker vind. Qua gewicht kan hij het makkelijk hebben net als Dylano, alleen die gaat met de tweede zitten klooien meestal vandaar hier ook maar 1

Liefs Michelle

haha, ajaj sir!

trouwens ik ga zo met rico naar de huisarts, want hij heeft na zijn inenting overal bultjes zitten bij zijn billen en beentjes:S
ik laat nog weten wat de uitkomst is, waarshcijnlijk weer een schimmelinfectie…wat zeg ik. niet weer maar nog steeds die elke keer weer de kop op steekt.

He vervelend

Liefs Michelle

he wat naar Inge. Hopelijk is het het net zo snel opgelost als dat het gekomen is.

Groetjes,

Michèle

nee het was zoals ik al dacht een schimmelinfectie. de vorige keer is ie waarschijnlijk niet helemaal weggeweest en nu met zijn inenting/tandjes weer de kop op komen steken.
idd rode billen gaan zo snel als ze weer gekomen zijn, met een schimmelinfectie moet er toch echt wat daktarin gesmeerd worden…zoals nu dus.
ik moet vrijdag zelf ook naar de dokter omdat ze toch gaan kijken of het misschien ME is waar ik last van heb.

Da’s ook wat. Ik hoop niet dat je dat hebt Inge, dat is toch die vermoeidheidsziekte? Om het zo maar even te noemen. Ik begin alvast te duimen, want daar word je ook niet blij van denk ik, van dat idee.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Pffff dat hoop ik ook niet voor je Inge

Liefs Michelle

@Mriek: ja het chronische vermoedheids syndroom ofzoiets.
enne had je mijn bericht nog gelezen toevallig? Moet morgen daarheen voor gesprek trouwens ben benieuwd, was vergeten dat erbij te zetten.

@Michelle: nee ik hoop het ook niet, maar bah, vandaag heel weinig gedaan en ik ehb al overal pijn in mijn lijf, ben ook weer doodmoe en nergens zin in.
lijk wel depressief maar dat ben ik echt niet.

@Inge: ik heb je mail gelezen. Heb nog weinig tijd gehad om te reageren en wil daar wel even voor gaan zitten, dus doe ik morgen, oké? Ga nu zo slapen, ben erg moe (dag om 5,45 uur begonnen al en was om 18.00 uur thuis van m’n werk…gaap.)

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker