Seth ook bij het cb is geweest

Zo, Seth is ook bij het cb geweest.
Hij is flink gegroeit in de lengte, en in de breedte
Hij is nu 79,5 cm en 10,6 kilo.

Verder zijn z’n ogen getest, en het was allemaal prima.
Ook moest hij blokjes in een doosje doen en er weer uit halen. Geen probleem!
Toen het tijd was voor zijn prikken liep hij naar de deur en wilde hem open doen en wees ernaar
Haha, maar helaas, hij heeft ze toch gekregen, en moest even hard huilen.

Hij heeft er nu nog geen last van (is 2 uur geleden), en is nog vrolijk aan het spelen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Haha hij dacht ook ik ga gewoon weg misschien hoef ik dan geen prik. hopelijk wordt hij er niet ziek van.
Jesse moet morgen dus ben erg benieuwd.

Liefs

netjes van seth!
hoezo moesten zijn ogen eigenlijk getest worden??
ja die prikjes zijn gemeen he!
ben blij dat we er hier voorlopig vanaf zijn

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Goed gedaan van Seth! Hopelijk krijgt 'ie geen last van de prikjes.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toppie Seth!! Goed gedaan hoor

En al weer 1 die zwaarder is dan Dylano

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Toppie kerel… enne groot gelijk dat je maakt dat je weg kom als ze met zo’n spuit aan komen zetten

Lilypie In verwachting Ticker

Hij was ook echt enorm gegroeit!
In 1 maand 800 gram en ruim 2 cm.
Hij zit nu weer op het gemiddelde.

Volgens mij is ogen testen standaard bij ons.
Liefs, Anne

Nu al een ogen test?

Hier word pas een ogen test gedaan met 2 jaar en 9 maanden!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ter bemoediging:

Meestal krijgen ze tussen de 5 en 12 dagen na de prik wat verschijnselen. Nora heeft em nu 7 dagen geleden gehad en heeft nog nergens last van.

Fijn dat ie zo lekker is gegroeid!

Kikie en Jesse, succes morgen!

Liefs

Wij zijn weer terug van het CB. Helemaal goedgekeurd. Hij woog 13,8 kilo en is 88 cm. Met z’n lengte tegen de bovenlijn en gewicht net iets boven de
middenlijn. Jesse werd alleen 1 uur voordat we
er naar toe moesten ziek dus hij wilde helemaal niks. Alleen maar op schoot zitten en zachtjes huilen. Hij heeft nu ook allemaal rare vlekjes op zijn arm.
Hij hoefde dus geen opdrachtjes te doen. Had wel een vragenlijst ingevuld en dat vond ze er allemaal goed uit zien.
Normaal kletst Jesse de oren van je hoofd en lag hij maar als een ziek zielig vogeltje bij pappa op schoot. Hij viel ook bijna in slaap daar. Ze hebben daar wel even naar z’n oortjes gekeken, maar die waren in orde gelukkig.
Nu ligt hij lekker te slapen.

Liefs

Gewijzigd door - kikie op 23 Mar 2010 12:52:13

quote:
Wij zijn weer terug van het CB. Helemaal goedgekeurd. Hij woog 13,8 kilo en is 88 cm. Met z'n lengte tegen de bovenlijn en gewicht net iets boven de middenlijn. Jesse werd alleen 1 uur voordat we er naar toe moesten ziek dus hij wilde helemaal niks. Alleen maar op schoot zitten en zachtjes huilen. Hij heeft nu ook allemaal rare vlekjes op zijn arm. Hij hoefde dus geen opdrachtjes te doen. Had wel een vragenlijst ingevuld en dat vond ze er allemaal goed uit zien. Normaal kletst Jesse de oren van je hoofd en lag hij maar als een ziek zielig vogeltje bij pappa op schoot. Hij viel ook bijna in slaap daar. Ze hebben daar wel even naar z'n oortjes gekeken, maar die waren in orde gelukkig. Nu ligt hij lekker te slapen.

Liefs

bij ons wordt de ogen test ook pas gedaan met 36 maanden en met 45/48 maanden.
ik had dat namelijk eerder gehoord over die ogen test, en toen vroeg ik vorige week aan het cb of rico ook die ogentest moest doen.
omdat ik gehoord had dat meer kindjes van zijn leeftijd dat moesten.
ze zei toen dat alleen kinderen waarbij getwijfeld wordt eerder een ogentest krijgen op ons concultatiebureau.
maar ik weet niet hoe dat bij andere zit.

Oogtest wordt hier ook pas met 2 jaar gedaan.

Liefs

O, jee!!
Ik hoop dat Jesse zich snel weer beter voelt dan!

Wat een verschil zeg, Seth met Jesse, haha… grappig om te zien

Liefs, Anne

Haha idd. Jesse was met 14 maanden 12,5 en 82 cm, dus nog steeds groter .
Hij ligt nu al 2 uur te slapen. Ven benieuwd of de vlekker er straks nog zijn.

Liefs

Goed gedaan Seth!! En heel verstandig om gewoon weg te lopen bij de prikken

Hopelijk voelt Jesse zich snel weer wat beter…Dani is trouwens ook zo’n bul. Bij 14 maanden was hij 87 cm en bijna 13 kilo! Alles prima in verhouding alleen alles bovengemiddeld. Heb jij dat ook kikie dat iedereen zegt…jeetje wat is hij groot.
Het enige wat Dani trouwens als testjes moest doen was 2 speelgoedsleutels vasthouden, ik denk om te kijken of hij beide handjes goed tegelijk kan gebruiken.

@ saro
nee valt wel mee. Hij is ook echt lang. Wel zeggen ze dat hij stevig is het enige wat een beetje naar voren staat is z’n buik haha ik schrok wel een beetje. Had niet verwacht dat hij 13,8 zou zijn.

Ga hem nu maar wakker maken. Hij ligt sinds 12.15.

Liefs

En, hoe is het met Jesse?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nog steeds niets zo lekker. Ik had hem wakker gemaakt en
beneden wilde hij weer bij mij op schoot slapen. Hij heeft allemaal vlekken op z’n arm. Vijfde ziekte heeft hij al gehad dus dat kan dan volgens mij niet meer toch? Denk dat hij morgen maar niet naar het kdv gaat. Misschien als de vlekken er morgen nog zijn naar de ha.

Liefs

@Kikie: met 2 jaar of met 3?
want ik heb zo’n lijstje waar alles opstaat met de maanden zeg maar, en dat is een standaard lijstje. en daar stond dus op 36 mnd