Seth ook bij het cb is geweest

Nee, wat ik weet kan 'ie niet 2x de vijfde ziekte krijgen. Drinkt 'ie wel goed? Inderdaad maar niet naar het kdv doen als 'ie morgen nog zo is, dan word je geheid gebeld of je hem op kan komen halen en is voor hem natuurlijk ook niet fijn. Sterkte met je kleine man!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Met 2 jaar zeiden ze vandaag. Volgens mij is het overal anders. Raar eigenlijk.

liefs

O, jee! Beterschap metde kleine man!
Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

Seth staat trouwens ook altijd met zijn buik naar voren.
Die heeft echt zo’n klein bol buikje

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat Jesse en Seth goed gegroeid waren en dat verder alles goed was. Wel heel vervelend dat Jesse zo ziek is. Hoe is het vandaag met hem gegaan, is hij thuis of toch naar het KDV?

Hahah grappig dat Seth naar de deur wilde toen hij zijn prikjes ging krijgen. Gelijk heeft hij, maar helaas voor hem heeft hij ze toch gehad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hij is wel naar het kdv geweest. Vanmorgen klein beetje verhoging, maar goed gegeten en gewoon vrolijk. Ze zouden me
bellen als ik hem moest komen halen, maar dat is niet gebeurd. Voor zijn middagslaap was hij erg hangerig. Na zijn slaapje weer helemaal vrolijk en heeft hij lekker buiten gespeeld. Hij wilde alleen geen avondeten en na het badje toch weer een beetje verhoging. Morgen is hij gelukkig de hele dag thuis dus kunnen we rustig aan doen. Ook heeft hij nog steeds vlekken op z’n
bovenarm.
Laten we hopen op een rustig nachtje.

Liefs

Wat fijn dat hij gewoon de hele dag op het KDV is gebleven en zelfs nog lekker buiten heeft gespeeld. Het was idd echt heerlijk weer vandaag. Wel vervelend dat hij toch weer verhoging heeft. Maar gelukkig ben jij morgen vrij en kunnen jullie rustig aan doen. Het wordt helaas toch niet zulk goed weer.

Beterschap en een dikke knuffel aan Jesse van mij en Tim.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Het was super weer. Jammer idd dat als ik dan morgen vrij ben het weer slecht wordt.
Ik zal hem morgen de knuffel geven.

Liefs

Echt,…?
Wordt het weer minder weer?:S

Jammer! Ik ben vrijdag namelijk vrij en had graag naar buiten gewild met Seth, want hij is echt een buitenkindje

Ik hoop dat Jesse snel weer helemaal de oude is!
Liefs, Anne

Ze zeggen dat er regen komt. Echt balen.
Ik moest trouwens net al naar Jesse toe en hij had een hele vieze broek. Hij sliep gelukkig wel meteen weer verder.

Liefs

Ze hadden het over regen voor de aankomende dagen en zo rond de 10 graden.

Ik ben altijd op donderdag en vrijdag vrij, dus laten we gewoon met zijn allen hopen dat de weersvoorspellingen niet kloppen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook!

Liefs

Dikke beterschapsknuffel van mij en Erik voor Jesse, hopelijk hebben jullie morgen een relaxte en droge dag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vannacht moest ik nog 1 keer eruit en had hij gepoept. Vanmorgen weer helemaal het mannetje! Vlekken zijn er nog wel maar heel licht. We hebben ongeveer de hele dag buiten door gebracht. Wat een heerlijk weer.

liefs

Fijn kikie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat alle knullen weer goed gekeurd zijn,
moet soms wel slikken hoor hihi.

Mijn oudste was met zijn 1ste verjaardag al 93 cm lang en 16 kilo.

En Mika was met 1 jaar 15 kilo en 87,2 cm lang.
Met 18 maanden was hij 18 kilo en 96 cm lang.

Nu een jaar later weegt hij 22 kilo en 1m08,5.

Ik denk echt dat de generatie van tegenwoordig steeds groter worden hoor,kom ik dan met mijn 1m63 terwijl mijn kids op 2m05 worden geschat.

Ik zal dus ook de kleinste blijven

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Fijn dat het met Jesse weer beter gaat
Was volgens mij heel lekker weer vandaag!
Het helaas heel de ochtend in het OV gezeten (vertraging) en de rest van de dag binnen op school, bleh!

Liefs, Anne