heey heey
zit nu bijna een half jaar thuis had nog 200vakantie uren staan moesten op heel vervelend hahaha
kleine in september geboren best wel zware bevalling ben thuis bevallen van ons eerste kindje 15uurtjes bezig geweest van 3uur snachts tot 9uur savonds heb geen buikweeen gevoelt alleen maar gigantische pijn in me rug na 2uur weeen al op me knieen om de pijn in me rug op te vangen verloskundige kwam met 4centimeter ontsluiting langs water laten breken ben 4keer out gegaan door een hele lage bloeddruk dit ook al tijdens de zwangerschap gehad uiteindelijk 8centimeter ontsluiting met een randje overheen moeten persen ben anderhalf uur aan het persen geweest het hartje van me mannetje ging aan het einde nog mar heel langzaam en op me allerlaatste wee is mijn grote trots geboren revalidatie ging eerst heel snel daarna moeizaam bleek een bekkeninstabiliteit te hebben fysio en alles gehad nu gaat goed kan ik lekker genieten van me mannetje en doe dat ook maar in februari ga ik weer aan het werk en heb er zo veel zin in dat ik me eigenlijk wel beetje schuldig voel is dit gek?
lijkt me heerlijk weer andere mensen te spreken en lekker hard te werken en waardering te krijen voor je prestatie’s hebben meer moeders dit zo ervaren?
valt het mee om het te combineren?
lijkt het nu gewoon heel lekker om weer wat anders te doen dan wassen stofzuigen poetsen of is het ook echt zo?
groetjes wen
Gewijzigd door - XXwendyXX op 14 Jan 2009 11:33:41