Tim gaat 2 dagen naar de creche en hij moest in het begin wel erg wennen. Hij huilde niet de hele dag maar best veel, meer jammeren zeg maar. En aangezien hij thuis bijna nooit huilt voelde ik me toch erg rot. Maar ze gaven daar ook al aan thuis heeft je kind niet zoveel prikkels om zich heen en hier alleen maar. Veel rennende en schreeuwende kinderen enzo. Het gebeurd vaker dat kindjes daaraan moeten wennen. Gelukkig sliep hij daar wel vanaf het begin goed. Maar verder dus huilen. En inderdaad na 2 weken ging het helemaal goed en vind hij het helemaal geweldig. Lekker spelen en veel lachen. Hij heeft niet eens oog voor me als ik hem kom ophalen. Moet toch wel een tijdje met hem praten voordat hij me doorheeft. En dan is het altijd meteen een grote lach, dus dat is altijd wel erg leuk. Maar inderdaad is hij altijd na zo’n dagje creche wel moe.
Ik vind het wel goed dat hij naar de creche gaat, want op die manier leren ze toch met andere kinderen omgaan. En hoe vroeger je ze brengt des te makkelijker wennen ze eraan.
Groetjes,
Sandra