Schuldgevoel raar?

wij doen hem altijd als hij uit bed komt eerst aankleden/haren kammen en een ijdeltuit van ons manneke maken daarna pas de fles… Ons ventje gaat om de dag 's avonds in bad dus daar hoef ik smorgens geen rekening mee te houden.

en… hier is het omdat papa ander werk heeft maar nog niet full time meer papa dagen dan mama dagen… en geen oppas dagen! Superrrrrrrrrr

Morgan wordt door de weeks ook eerst aangekleed en ook hier 's avonds in bad. Dat zou ik er niet bij kunnen hebben ik sta nu al om 5 uur op. En tja haren kammen doen wij niet, maar ja mijn kind heeft amper haar

En ik moest wel lachen met die wendagen. Ja werd er gezegd die kleine maakt het niet zoveel uit waar ze is. De ouders moeten meer wennen. Het is wel zo…

Groetjes,

Michèle

ja we zijn met zijn 3en geweest vandaag en vrijdag eerste keer wennen meer voor de ouders idd zag er allemaal hee goed en leuk uit er zijn in dat gebouw maar 2groepen van ongeveer 10kinderen per groep en er liepen 4begeleiders rond plus stagaires dus ben er nu stuk geruster op!
hij kreeg meteen alle aandacht word wat later met vriendinnetjes steelt nu al vrouwen harten ondeugd hahahaha
ook hier ff paar dagen bijna onmogenlijk kind gehad en nu is die super lief en vertelt hele verhalen echt zo lief grrrrr pffff prt en kkkk alles door elkaar hahaha met tong buitenboord hahaha heeft zelfs al bellen geblazen door het kweilen nee voel me echt super zaterdag voor het eerst ff weer langs het werk en lekker bakkie doen en dingen bespreken en vooral nog een bakkie drinken hahaha
heb er zin in en voel me goed heerlijk gewandelt me nieuwe bril opgehaald zie alles weer stuk helderder (komt misschien ook omdat de hond de andere beschadigt had )
bedankt!!!
jullie zijn schatten :smiley:

mriek hier ook verticale groep

Ha ha ha dan is het maar goed dat jou ventje niet bij mijn meissie zit, dat is nu al een flirt. Vorige week was haar leidster door der vriend gebracht. Haar gunde ze geen blik, maar zodra ze haar vriend zag bleef Morgan quasi verlegen lachen… de sneak

Groetjes,

Michèle

Dan is ze er lekker vroeg bij Michele!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja klinkt bekend mannen vind ie niet zo intressant vooral vrouwen en lachen dat ie dan doet en hele verhalen vertellen maar niet tegen mannen hoor haha

Eh nee lijkt me logisch… Morgan kletst wel tegen vrouwen maar anders

Groetjes,

Michèle

ja idd word wat later

spannend zo meteen proefdraaien op de opvang hij slaapt nu even morgen naar me werk om alles kort te sluiten komt nu wel heel dichtbij pfffff

Succes meid.

Groetjes,

Michèle

zou we zijn weer terug ze wilde hem eigenlijk houden hij was zo lief
geen traan gelaten nu weer thuis tijd voor middag slaapje wel ff moeten huilen na 5minuutjes erheen gelopen speen en kusje gegeven en viel lekker in slaap maar dat komt waarschijnlijk door de prikkels van daar heeft netjes daar een poepluier gedaan goh wat vervelend nou
dus almet al tot zover gaat het goed pffff

groetjes wendy

Tim gaat 2 dagen naar de creche en hij moest in het begin wel erg wennen. Hij huilde niet de hele dag maar best veel, meer jammeren zeg maar. En aangezien hij thuis bijna nooit huilt voelde ik me toch erg rot. Maar ze gaven daar ook al aan thuis heeft je kind niet zoveel prikkels om zich heen en hier alleen maar. Veel rennende en schreeuwende kinderen enzo. Het gebeurd vaker dat kindjes daaraan moeten wennen. Gelukkig sliep hij daar wel vanaf het begin goed. Maar verder dus huilen. En inderdaad na 2 weken ging het helemaal goed en vind hij het helemaal geweldig. Lekker spelen en veel lachen. Hij heeft niet eens oog voor me als ik hem kom ophalen. Moet toch wel een tijdje met hem praten voordat hij me doorheeft. En dan is het altijd meteen een grote lach, dus dat is altijd wel erg leuk. Maar inderdaad is hij altijd na zo’n dagje creche wel moe.

Ik vind het wel goed dat hij naar de creche gaat, want op die manier leren ze toch met andere kinderen omgaan. En hoe vroeger je ze brengt des te makkelijker wennen ze eraan.

Groetjes,
Sandra

ja idd sandra en we houden het voorlopig bij eentje dus leert ie ook goed samen spelen delen nick lachte ook toen ik hem oppakte en liet een boertje en spuugte wat melk over me heen haha dacht en bedankt heh maar toen ging die zo lief lachen met geluid was zooo lief

Ja heerlijk is dat he, als ze zo lief naar je lachen. Wanneer moet je weer beginnen met werken?

Groetjes,
Sandra

2februari had nog heel veel vakantie uren staan dus mocht/moest later beginnen vond het niet erg hoor nick is nu bijna 4maanden en vond het heerlijk maar ben ook wel weer toe aan werken

Geniet nog even van je vrije dagen. Hoe leuk en lief Tim ook is, ik keek er ook echt weer naar uit om te gaan beginnen. Vond het niet moeilijk om hem weg te brengen, maar mijn 1e werkdag voelde toch wel erg raar. Heb heel veel aan hem gedacht. Ik werk nog 3 dagen en vind dat precies genoeg. Even iets anders dan moeder zijn en aan het einde van de dag is het weer erg leuk om je kind op te halen.

Groetjes,
Sandra

ja en voor je het weet word het ook weer een routine kon me 4maanden geleden ook niet voorstellen dat alles vanzelf gaat veoding luiers kleertjes alles

Jouw verhaal had ik ook kunnen typen Sandra, hetzelfde geldt voor mij: drie dagen werken en het gevoel erbij…grappig.

Morgan gaat 4 dagen en mamma werkt er 5. Maandag is pappadag en zaterdag mammadag. Misschien in de toekomst dat ik een dag minder ga werken, maar nu is het pappa die merendeel voor Morgan zorgt. Ze wordt namelijk altijd al wel om 4 uur a half vijf opgehaald.

Groetjes,

Michèle