Schoonmoeder ziek

In een ander topic zat ik een beetje met Sje te dollen over beterschapswensen op afstand… Helaas hebben ze voor mijn schoonmoeder niet geholpen… Vorige week woensdag heeft ze te horen gekregen dat ze longkanker heeft. En dat het niet meer te genezen is. Ze heeft nu onderzoeken gehad en woensdag horen we wat ze gaan doen om de komende periode zo dragelijk mogelijk te maken en de levensduur te rekken.
Het is allemaal zo ontzettend oneerlijk! Ze is 52, net een jaar oma van Merel en mijn schoonzusje is 3 weken geleden bevallen. Haar zoon wordt in februari vader… En dan nu dit!? Vreselijk…

Ik wilde dit even met jullie delen… Ik weet zelf ook niet wat ik er verder nog over moet zeggen.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Meid… wat een vreselijk nieuws!!

Weet ook niet wat ik moet zeggen…

Wens je heel veel sterkte toe…

Met kippenvel lees ik je bericht…het is soms idd heel oneerlijk.

Ik wens jou en de familie heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een heel erg naar bericht!! Wordt er altijd heel erg verdrietig van. Het is zo oneerlijk!!! Wat is het ook een ontzettende K*T ziekte. Dit hoort gewoon niet.
Hopelijk is haar nog veel tijd gegund om van elkaar te genieten en kan ze nog zoveel mogelijk met haar kleinkinderen spelen.
Enorm veel sterkte!

Heel heel veel sterkte, ik heb er mijn vader ook aan verloren, dus weet wat jullie meemaken.
Wat is het toch oneerlijk. mennnnn 52 jaar dat is veel en veel te jong.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Het leven is zeker niet eerlijk. Hopelijk kan ze toch nog een tijd genieten van haar kleinkinderen. Geniet in iedergeval van de tijd die jullie allemaal nog samen hebben en ik hoop dat leiden haar bespaard blijft.

Sterkte.

Groetjes,

Michèle

Och meissie wat een verdrietig nieuws! Vreselijk zeg. Alle liefs en sterkte voor jullie. Ik zit op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

Het leven kan zo oneerlijk zijn!!!

Wel een tip: HEEL VEEL FOTO’S MAKEN!!
Wel honderden, wat zeg ik duizenden fot’s maken! Vooral haar met de kleinkinderen en de mooie momenten. Een foto waar zij op staat en in de camera kijkt met de kleinkinderen wordt later zo waardevol…

Zelf zou ik alles willen geven dat mijn vader de kinderen kon zien, laat staan een foto maken van hem met Nora of Anna. Mijn vader is ook aan kanker overleden. Het is alweer jaren geleden, maar ook hij was maar 52 en heeft nooit zijn kleinkinderen gezien, geroken of aangeraakt. Wat zou ik alles willen geven om dat een keer te mogen hebben… één keertje maar…

Dat zeg ik, het leven is zo oneerlijk!!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ik krijg telkens een brok in m’n keel als ik dit lees en als ik er aan denk, krijg ik tranen in m’n ogen. Het is allemaal ook nog zo onwerkelijk. Je gaat het ziekenhuis in met pijn in je benen en hebt trombose en komt er uit met longkanker. Life is a bitch!

Foto’s maken is een goed plan. Dat deden we al erg veel, want dat is papa’s hobby. Nu zullen we nog extra veel foto’s maken van oma met haar kleindochters.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Allemachtig, wat verschrikkelijk. Alle sterkte voor jullie en de rest van de familie en hopelijk kunnen jullie nog genieten van de tijd die jullie nog gegeven is samen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het is helaas toch erger dan we dachten. We hadden nog een beetje hoop dat een behandeling om te rekken nog een lange tijd zou geven. Vandaag hebben we te horen gekregen dat de kanker helaas door haar hele romp zit. M’n schoonmoeder kon kiezen of ze nog behandeld wilde worden. Als ze het niet zou doen, zou ze zeker niet lang meer hebben. De behandeling zal zijn voor de pijnbestrijding. Als de levensduur/ en kwaliteit wordt gerekt, is dat meegenomen. Ze begint dus vrijdag met een chemo-infuus en heeft ook chemo-tabletten voor thuis. Per controle wordt gekeken of de pijn van de behandeling nog opweegt tegen de pijn van de ziekte. Al met al dus behoorlijk K**-nieuws. Het is een beetje een onsamenhangend verhaal geworden, maar ik zit er nog behoorlijk vol van…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wat verschrikkelijk dat jullie dit nieuws vandaag te horen hebben gekregen. Logisch toch dat je je nu verschrikkelijk k… voelt. Het is ook niet niks wat jullie allemaal te horen krijgen.

Ik wens jullie alle sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Logisch dat je je zo voelt, je hoopt toch nog een beetje op een behandeling die aanslaat.

Nogmals heel veel sterkte

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Lees net je verhaal pas… wat een sh*t zooi… Hopelijk dat de chemo aanslaat en dat je tijd kunt rekken.

Heel veel sterkte!!!

Hou je taai!!!

Groetjes Frauk

Wat een klap er weer bovenop. Ik kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lieve allemaal,

Mijn schoonmoeder is gisteren na een ontzettend heftig en oneerlijk ziekbed van 9 weken overleden. We zijn erg verdrietig, maar hebben er vrede mee dat ze niet meer hoeft te lijden. Ze heeft haar eigen crematie geregeld en zo zal dit ook worden gedaan. Dit geeft ons veel rust en het is een mooie gedachte dat we het op haar manier doen…

Dit zal nog een heftige tijd worden voor ons…

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend triest zo voor de feestdagen
gecondoleert met het verlies.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Jeetje meid wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Gecondoleerd en sterkte met dit verlies.

Groetjes,

Michèle

Gecondoleerd, en heel veel sterkte allemaal in deze zware tijd.

Gr patries