Schoonmoeder ziek

Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jullie.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gecondoleerd!! Heel veel sterkte met jullie verlies!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gecondoleerd. Sterkte de komende dagen.

Liefs

Oh meissie, gecondoleerd en alle sterkte.

Groetekes, Sje

Gecondoleerd en heel veel sterkte.
pf net voor de feestdagen zeg, wat zal dat het extra zwaar maken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

och meis wat een ongelooflijk verlies moet dit voor jullie allemaal zijn, gecondoleerd.
weet echt niet wat ik moet zeggen, zit hier met kippenvel en een brok in m’n keel te lezen.

Heel veel sterkte en dikke knuffels!!!

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een vreselijk verlies in deze feestmaand. Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd.

Gewijzigd door - Judith en Anna op 19 Dec 2009 21:01:13

Wat verschrikkelijk dat ze is overleden. Gelukkig voor haar dat ze in ieder geval niet verder hoeft te lijden.

Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Natasja, wat is het snel gegaan zeg…Ik weet nog dat je vertelde dat ze zo ziek was en nu, nu is het al voorbij. Voor haar misschien wel fijn, wat je zelf al zegt, omdat ze heel veel pijn had. Maar toch is het heel oneerlijk, zo jong nog. Kanker is een vreselijke ziekte waar bijna iedereen zijdelings wel mee te maken krijgt…Akelig.

Heel veel sterkte voor jou en de familie.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi,

allereerst geconcoleerd, ik weet hoe het voelt, mijn schoonmoeder mocht “helaas” nog maar 11 dagen hebben… het is heel moeilijk, vooral nu met de feestdagen… ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en probeer toch wat te genieten van de feestdagen, dat zou je schoonmoeder denk ik ook wel gewild hebben…

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie