Gister Morgan naar oma gebracht. Zoals ik al eerder melde zou mijn schoonmoeder wat later kunnen zijn. Dus Mervin had afgesproken dan eten te maken daar zodat Morgan op tijd zou eten. Op zich zwaar tegen onze princiepes omdat wij altijd als ze blijft slapen voor het eten al lang en breed weg zijn. Maar goed het was niet anders. Dus wij waren er om kwart over vijf en zijn meteen aan de stampot andijvie begonnen. Te koken dus. Om kwart over zes zaten we aan tafel, zonder oma. Het werd later en later en inmiddels was het kwart over zeven. Mervin toch maar eens gaan bellen, mijn schoonzus der telefoon stond uit en mijn zwager nam niet op. Even coro half acht begon de kat te mauwen en wisten we wat oma thuis was. Dus wij vroegen of mijn schoonzus zo laat thuis was. Dat viel wel mee maar er moesten pannenkoeken gebakken worden. Dus wij hadden zoiets van Pardon?? Ja Ze wilde pannenkoeken eten en gezien mijn schoonzus niet kan koken moest mijn schoonmoeder bakken. Dus ik zeg ik had haar laten begaan, Ja zegt ze heel boos wat moest ik dan eten. Dus Mer en ik keken elkaar aan van ja hallo wij zouden toch koken. Dus hij zegt er staat een hele pan andijviestamp. Oh zegt ze zal je broer blij mee zijn. Dus ik zeg ja maar das ook voor jou. Nee zij had bij hun gegeten. Geen dank je wel of wat verder. Maar goed het was tegen achten en Morgan was doodmoe en ik had geen zin in geouwehoer voor die kleine. Dus wij pakte onze jassen. Raakt ze helemaal in paniek want ze had der schoenen nog niet aan. Wij uitleggen dat ze bij oma bleef slapen. door dat mijn neefje daar altijd is was het al even geleden dat ze daar geslapen had. Maar gelukkig trok ze snel bij.
Buiten keken we mekaar aan en zeiden tegelijk dit nooit meer. Dit was zo stresvol voor iedereen behalve me schoonmoeder, want ondanks dat ze laat thuis was had ze zoiets van ik ben er nu toch?? Wij waren zelf pas om 21.00 thuis en we baalde gewoon. We hadden gewoon een rustige avond willen hebben. Maar voortaan is het of of en geen en en meer.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 20 Sep 2010 19:10:55