Schoonmoeder credit nu echt kwijt

nouja zeg! ik vind dit ronduit asociaal michele, sorry dat ik het zeg. het is dan wel je schoonmoeder maar come on! maar je zegt het zelf al… staan jullie je best te doen en waarvoor eigenlijk, en idd ben je pas om 9 uur thuis, heb je nog niks aan je avond gehad, zeker niet als je morgen zou moeten werken (weet niet of het zo is) want dan lig je misschien ook wel tussen 10 en half 11 te slapen.
heb ecvht met jullie te doen.
En dan nog niet eens dankjewel zeggen…heel vreemd.
maarja alles voor “het schoonzusje” he? pfff

En ons neefje Inge en zijn pappa. Echt Mervin zei vanavond wonnen we maar een groot bedrag dan kunnen we hier weg (we zouden dan naar Portugal willen) dan zijn we van die drie af. Toch best erg als iemand dat over zijn eigen ma zegt. Ze heeft het nu dan ook echt te bond gemaakt.

Groetjes,

Michèle

Ik had niet echt begrepen dat je neefje ziek zou zijn uit dit topic. Maar daar heeft ze / hebben ze dus over gelogen? Waarom zouden ze dat nou weer doen? Ik snap er echt niks meer van.

Jeetje, voor Mervin ook sneu zeg, om zo geconfronteerd te worden met zn familie!

Kan me voorstellen dat het voorlopig wel even mooi is geweest en je er genoeg van hebt.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Dat was de reden waarom ze daarheen moest Liske. En we weten niet meer wat we moeten geloven, Kun je nagaan hoe ver het al gaat.

Groetjes,

Michèle