@ Inge, Morgan heeft de meisjesversie daarvan. Dan zijn ze bruin met hard roze bloemen erop. Ze kan er heel goed mee stappen dus bij ons is het zeker geen miskoop.
Groetjes,
Michèle
@ Inge, Morgan heeft de meisjesversie daarvan. Dan zijn ze bruin met hard roze bloemen erop. Ze kan er heel goed mee stappen dus bij ons is het zeker geen miskoop.
Groetjes,
Michèle
Sorry, maar begrijp niet helemaal waarom je vriendin zegt dat voetjes niet goed groeien bij een slappe zool. Juist als kindjes nog niet zo lang lopen zijn soepele zooltjes goed.
Ja, schoenen met lange punten hoef ik idd al helemaal niet in te gaanlopen. Haha dan lijkt het helemaal alsof ik maat 46 heb. En ik heb ook gespierde kuiten, waardoor ik helaas ook niet in alle laarzen kom En dat terwijl ik eigenlijk bijna altijd alleen maar laarzen aan heb.
Groetjes,
Sandra
Zal ik dan maar niks zeggen met 1.5 maat verschil. Ik heb rechts 36.5 en links 38.
Groetjes,
Michèle
O, jee… schoenenproblemen kan ik over meepraten
Ik heb een ‘normale’ maat, maat 39, maar juist hele smalle kuiten.
Ik heb deze winter echt bijna alle schoenenwinkels gehad, en had maar 2 paar die echt netjes paste!! Verder is schoenen voor mij kopen nietzo’n probleem.
Voor Seth moet ik nog even afwachten, maar ik denk dat hij vrij brede voeten heeft. Verder heeft hij nu maat 19, die bijna te klein is, en dan gaan we ‘echte’ schoenen kopen, met een zachte zool. Ik vind die van shoesme erg leuk! En verder moet ik nog even kijken.
Liefs, Anne
@ Inge, Nora heeft het tweede paar schoenen dat je linkt ook…
Voor als ze haar stoere rockchickoutfit aanheeft (als papa haar aankleedt, loopt ze vaak in acdc shirt en zwart/rood rokje) daar kunnen die schoentje goed bij.
Maar… de tweede keer dat ik die schoentjes aandeed, trok ik zo de lip eraf. Toen heb ik dat bij de andere schoen ook maar gedaan, ging vrij makkelijk Niet echt superkwaliteit dus. Lopen wel goed voor de kleine dame.
@Liske, een ROCKCHICK-outfit! Toe maar! Dat moet er stoer uitzien!
Ik heb maat 36, een klein voetje en ook nog een hele smalle voet. Bij mij vallen schoenen vaak uit, dat is ook weer niet alles!
@Inge, ik vind de tweede link leuker!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Sandra: ze bedoelde juist als ie wel goed kon lopen
dan ontwikkelen de voetjes minder goed met een slappe zool dan met een harde, als ze goed lopen hebben ze juist MEER stevigheid nodig.
Rico loopt al heel goed he
@Rainbow: haha nee die 1ste vind ik echt stoerder zeg maar, die 2e is weer wat netter.
en netjes hebben we bij zn 1ste schoenen al gehad
@Michele: welke had morgan in meisjes versie? link 1 of link 2?
Hier nog een maatje 36 Weinig problemen met schoenen eigenlijk. ben ook niet echt een schoenenfreak.
Nora zit nu in maat 20, maar het volgende paar wordt denk ik 21. Even laten meten in de winkel!
Liefs
@Inge, aaaa, dan snap ik dat je nu meer voor stoer gaat! Eva heeft nu juist nette schoentjes, maar straks wil ik nog een paar gave gympen hebben! Ik heb er nu al zin in om die te gaan kopen!
@ Inge link 1
@ Rainbow Morgan heeft net een paar nikes erbij gehad. Witte met subtiel roze elementjes zeg maar. Heel stoer en toch heel meisje
Groetjes,
Michèle
@Rainbow: haha ja hij begon er met zn haartjes wat stoerder uit te zien dus een bijpassende outfit with shoes vond ik wel gaaf dan. haha maarja, nu is zn haar weer kort dus kan ik weer naar netjes
nee hoor, hij heeft ook een stoere legerbroek, en daarop heeft ie dan een grijs shirt met zo’n bruingroen ding erover heen, kom niet op de naam, het is zo’n ding zonder mouwen weet je wel?
snapje me? djeez… kan er niet tegen als ik niet op de naam kom van zo’n ding
@michele, oke, dat is wel toevallig weer,
in het begin hadden ze een soorgelijke nike schoentjes, jij had baby roze en wij baby blauw
@ Inge, Gilet?? Spencertje??
Ha ha ha ik weet het ach ze matchen mooi dan zo samen toch??
Groetjes,
Michèle
@Inge/Michele: ik gok op een BODYWARMER?
@Michele, die Nike-jes lijken me cool! Volgens mij heb je ze me weleens laten zien. Die stonden naast de reuze-schoenen van Mervin toen…Haha. Ik zal ook eens kijken wat er is. Heb gisteren bij de HEMA alvast een witte (jaja, hoezo handig bij een dreumes?) jeans gekocht en daar staan gympen gaaf onder!
Ja maar ze heeft nu dreumis nikes Rainbow dus maatje 22 met harde zool enne de ROZE jeans van de Hema. Wit vonden wij iets te besmettelijk
Groetjes,
Michèle
Ja, die rose heeft Eef nu. Die is super he? En kostte niet veel! Je bedoelt toch die knalrose he? Die hebben wij nu in het wit, 12,50!
Ik heb schoenen gekocht voor Diego toen hij al een tijdje kon lopen.
En wanneer we van plan waren om hem ook buiten wat te laten rondlopen.
Maar binnen liep hij steeds op bloten voeten, anti slip sokjes of hele soepele sloefjes van Bobux.
We hebben dan zo een klassiek bottineke gekocht van Falcotto met een behoorlijk soepele zool
en daar ben ik nog steeds heel tevreden over!
Groeten
Tanja
Ja die Rainbow. Ik hbe hem in 86 gekocht en ik moet zeggen daar schiet ze ineens in lijkt het wel. Ik hoef amper de pijpjes op te rollen. On 80 koop ik zo ie zo niks meer want daar groeit ze bij sommige dingen zelfs al uit. Ze zit nu ook al in Hemarompers 86-92…
Groetjes,
Michèle
@Michele: ja spencer!!!
ik kwam er gisterenavond laat ineens op, (niet dat ik daar de hele avond mee bezig was, maar het schoot me ineens te binnen…en toen was ik ook weer vergeten waarom ik dat wilde weten hahaha)
Enne ja, stonden leuk samen
@Rainbow: body warmer had ook gekunnen, maar die naam kan ik iets makkelijker onthouden
En nike schoentjes zijn zeker stoer!
rico had ook nike schoentjes met knoer harde zool. maat 17 was dat toen.
die deed ik aan in de winter toen we naar buiten gingen vorig jaar. ofja toen was het bijna geen winter meer want anders paste hij er niet goed in natuurlijk. het was maar dat hij iets aan zn voeten had ipv sloffen, trekt toch meer kou doorheen denk ik buiten
Nou, ik bn net even in de schoenenwinkel geweest om met Seth zijn voeten op te meten en schoenen te kijken.
Bleek dat de schoenen die hij nu heeft echt te klein zijn!
Dus we gaan nieuwe kopen, met een hele zachte zool, maar wel echte schoentjes.
Seth heeft wel echt mini-voetjes!!
Hij heeft met 1 voet maat 19 en met de ander maat 18.
Liefs, Anne
@Tanja, bottineke? Wat is dat???
@Michele, wat groeit Morgan hard joh! Ze was met de geboorte zo’n prulletje en nu is het al een hele dame! Eva draagt HEMA rompers 74-80 en die passen perfect nog. Met die korte benen ben ik bang dat ik 86 echt 5x om moet rollen enne…geen heupjes en billen, dus die broek zakt denk ik af. Heeft Morgan ook een riempje, of kun je die HEMA jeans op maat maken? Heb ik niet eens naar gekeken, terwijl ze vandaag de rose aan had!
@Inge, wél Inge, je hebt de héle avond na zitten denken over dat woord: spencer! Geef het maar toe! Hahaha, ik dacht echt aan een bodywarmer! Spencer, dat is net zo’n raar woord als ‘giletje’. Er zijn ook in Engeland mannen die Spencer heten…hihihi, word een beetje melig geloof ik!