Schoentjes kopen

O, jee… is het zo lastig?!
Wij hebben hier om de hoek een hele goed schoenenwinkel, waar ik ze wil gaan kopen. Alleen natuurlijke stoffen, laat ik maar zeggen en ze meten de lengte en breedte maat, zodat ze een precies goede schoen kunnen adviseren.
Ben daar vroeger ook regelmatig geweest.
Je betaald er wel voor, maar ik vind het wel belangrijk dat hij goede schoenen krijgt! Enne… het eerste paar krijgt hij van opa en oma hoorde ik laatst+’

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

We waren vanmiddag in Tilburg en ik kon het toch niet nalaten…Ik ging de eerste winkel in (Durlinger) en zag daar meteen schoenen staan die ik typisch Eef vond: een sandaaltje, met wit, zilver en een bloemetje…met klitteband. Van Geox. De verkoopster mat/meette (?) haar voetje op en toen kwam ze op 20. Het schoentje zat meteen als gegoten en was niet te duur vond ik, 32,95. Thuis maakte ze natuurlijk meteen het klitteband los…Grrrr. Maar goed, als ze het dan ook maar zelf weer sluit! Hopelijk kan ze dat? Ik doe ze nu echt alleen buiten aan, thuis blijft ze op sokjes of blote voetjes lopen en op het kdv op haar Roosjes-slofjes.

@Dus Michelle…misschien zijn meisjesschoenen wel makkelijker te vinden? Welke heb jij nu? Hoe zien ze eruit?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hihi leuk dat je toch schoentjes gekocht hebt.

Ik heb tot nu toe ook iedere keer schoentjes van Geox gekocht voor Tim en ik vind het hele fijne schoentjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja he, ‘de schoentjes die ademen’. Ik denk ook dat het goede schoenen zijn en ik vond ze superleuk! Voor jongens hadden ze ook leuke, dus ik denk dat Tim ook leuke heeft!

Hoge bruine suede rainbow Best wel stoer.
Voor meisjes indd genoeg
Je zi net in de overgang van winter naar voorjaar.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
We waren vanmiddag in Tilburg en ik kon het toch niet nalaten...Ik ging de eerste winkel in (Durlinger) en zag daar meteen schoenen staan die ik typisch Eef vond: een sandaaltje, met wit, zilver en een bloemetje...met klitteband. Groetjes Rainbow, trotse mama

Niet rot bedoel Rainbow, maar sandaaltjes in de winter???

Groetjes,

Michèle

@Michele schat, ik vergis me. Het zijn geen sandaaltjes, maar gewoon schoentjes met een bandje…Wat ben je oplettend!

Ha hah a geeft niet, ik dacht al krijgt ze wel heel koude en natte voetjes het arme schaap

Groetjes,

Michèle

hmm…
ja mijn vriendin werkt bij van haren, ze zei ook al dat er niet echte hele leuke schoenen bijzaten voor jongens,
wel 1 paar schoenen die ze leuk vond m aar dat waren meer weekend schoentjes ofzo, maar niet voor altijd buiten mee rond te dwarrelen.
kijk zo even op de site en als ik wat vind stuur ik haar de bestelnummers door, zij neemt ze dan mee om rico te laten passen en welke we mooi vinden koop ik.
zij rekent af want dan krijg ik 15% korting hahaha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Mika liep met 11 maanden,ik heb toen nog geen schoentjes gekocht.

Toen hij 6 weken liep kocht ik leuke schoenen.
Alleen was er wel een probleem,meneertje had met 12,5 maand al maatje 24.
Helaas hebben ze daar geen loopschoentjes in,maar alleen maar met harde zool.

Mika kon gelukkig al heel goed lopen,dus was verder geen probleem,maar wel als je zachte zool wilt is die maat een probleem.

Wacht tot je kindje 6 weken goed losloop en laat dan de voietjes goed opmeten,ook de breedte is belangrijk.
Dan kunnen ze altijd kijken welke soepele schoentjes ze voor je meisje hebben.

Voeten groeien erg snel hoor,mijn zoonje van 2 heeft schoenmaat 28/29,best snel gegroeit.

Dus hou rekening die die voeten in het begin hard groeien.

groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

bedoel je over dat je wat goedkopere koopt dan? om rekening mee te houden?
want als ik in de winkels kijk betaal je minstens 30 euro voor echt degelijke “begin” loop schoentjes toch? je hebt ook wel van 19 euro enzo maar ik vind die nooit echt heel stevig.
misschien bij een winkel waar ik niet ben geweest wel, maar dan neem ik m woorden terug

Morgan heeft ook schoenen met harde zolen gekregen. Ze had gympies van de Hema eerst en daar liep ze ook buiten mee in het begin, maar toen ze deze kreeg liep ze 1 heel erg goed en 2 ik kon niks vinden met zachte zool in maatje 22. Maar ze vind het geen probleem ze loopt als een kiviet

Groetjes,

Michèle

Tim zit sinds een paar weken in maat 23. Met zijn schoentjes van maat 22 heeft hij maar 1,5 maand gedaan en toen was hij er al uitgegroeid. Echt niet normaal idd hoe hard die voetjes groeien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Eva heeft 20 en daar kan ze nog in groeien, maar mama heeft ook van die kleine pootjes. Die heeft ze dus van mij. De schoentjes kunnen nu ook al goed met een maillotje, maar ik hoop dat ze ze nog wel een tijdje kan dragen in het voorjaar!

Ik heb helaas maat 42, dus ja had ook geen kinderen met kleine voetjes verwacht

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Sandra; toevallig, mijn vriendin ook! die vind laarzen met hakken mooi maar dan lijkt ze nog langer, en als ze dan laarzen met een punt heeft aan de tenen, dan lijken haar voeten wel maar 46 dus dat doet ze ook niet.
ze loopt dus maar op gympies rond
Ja rico’s voetmaat is ongeveer 21 (de ene voet is groter dan de ander…)
dus schoenmaat wordt dan ook 22 denk ik.
maar aangezien ze “meegroeien” is dat dan weer niet te groot?

Morgan heeft 21/22 ligt een beetje aan het merk hebben we gemerkt en ze heeft hele brede voeten net als pappa. Ik heb een bescheiden maat 38, maar pappa heeft 46 en die is maar 1.83

Groetjes,

Michèle

Jesse heeft maat 20/21 zelf heb ik maat 37 dus niet zo groot.

Liefs

quote:
@Sandra; toevallig, mijn vriendin ook! die vind laarzen met hakken mooi maar dan lijkt ze nog langer, en als ze dan laarzen met een punt heeft aan de tenen, dan lijken haar voeten wel maar 46 dus dat doet ze ook niet. ze loopt dus maar op gympies rond Ja rico's voetmaat is ongeveer 21 (de ene voet is groter dan de ander..) dus schoenmaat wordt dan ook 22 denk ik. maar aangezien ze "meegroeien" is dat dan weer niet te groot?

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Schoenen kopen is voor mij idd erg lastig. Want schoenen die nog groter lijken koop je dan ook niet. Verder heb je in maat 42 ook erg weinig leuke schoenen. Vaak zie ik leuke schoenen, maar die zijn er dan maar tot maat 41 Winkelen voor schoenen is voor mij echt een uitdaging en vaak ook een grote frustratie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@Michele: haha ja ik ben ook maar een kleine en heb maat 38.
mijn moeder is 2 cm groter en heeft wel een schoenmaat kleiner dan ik.
En mn vriendin zei ook al: ik zou voor rico toch een iets hardere zool nemen, omdat door te slappe zolen zn voetjes niet goed groeien als ze eenmaal lopen.
dus ik heb nu hele leuke gezien bij van haren die ik ga kopen,
deze:
http://www.vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=37&category=0030157100000364&product=981115
of deze:
http://www.vanharen.nl/site/nl/catalog.php?brand=37&category=0030157100000364&product=981114

maar vind die eerste leuker.

@Sandra: ja precies maar stel je houdt nou juist van die lange punten aan laarzen dan kun je ze niet kopen, dat lijkt me ookw el lastig.
maar ik vind ook vaak dat ze in mijn schoenmaat en breedte van mijn voet geen leuke schoenen hebben.
ik hou van hoge laarzen, alleen het probleem is dat ik behoorlijk gespierde kuiten heb waardoor ik er nauwelijks in pas.
ooh wat baal ik dan! soms koop ik de schoen dan toch en frot ik het er echt in zodat ze half worden afgeklemt haha muts