Sorry meiden, er is al vaak een topic over eerste schoentjes geopend, maar ik heb me suf gezocht met de zoekfunctie en ik krijg allemaal berichten die niets met schoentjes te maken hebben? Ik doe misschien iets niet goed, want ik kreeg zelfs een bericht over nagels vijlen! ‘Onze’ oudere berichten kwamen überhaupt niet naar boven…Daarom nog maar eens:
Wanneer kun je nu het beste schoentjes gaan kopen? Eva kan eindelijk los lopen, al is het wel langzaam. Ze loopt wel echt een paar meter en ik merk dat het steeds beter gaat.Achter de loopkar rent ze nu ook al. Mijn vriend denkt dat ze juist met goede schoenen meer grip krijgt. Ik dacht dat ze juist eerst een paar weken goed moest lopen…Binnen wil ik haar op blote voetjes of sokjes laten lopen, maar buiten mag ze wel schoentjes aan. Hoe zat dat nu? En moet je ze echt aan laten meten in een speciaalzaak? Enne, waar verkopen ze leuke modelletjes? Hebben jullie veters of (voor de meidenmama’s) gespjes? Ik ga wel voor schoentjes, want laarsjes waren vorige keer geen succes…
Groetjes Rainbow, trotse mama