Schema na klok verzetten a.s. zaterdag

mama was om 7 uur door de wekker heen geslapen en om half 8 schoot ik wakker en rico sliep nog. dus vandaag de laatste voeding weer wat eerder
ik had net jou schema nodig van de avond michele
hoelaat jij het eten deed enhoelang er dan tussen de maaltijd en de laatste fles zat.
heb je hem ergens nu neergezet
ik dacht misschien als ik om half 10 zn fles geef zit er te weinig tijd tussen zn maaltijd en laatste fles…
maar blijkbaar maakt dat niet uit.
rico heeft gisteren weer bagger gegeten, de helft van een half 6+ potje dus heeft geen toetje gekregen want mama vond het echt not done gewoon.
heb hem nog wel wat water achteraf gegeven heeft ieo ok maar 20 of 30 cc van op.
nouja dan niet toch

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 30 Mar 2009 10:41:59

Hulde aan verzetten van de klok! Erik ging om 19.00 uur “nieuwe” tijd naar bed, sliep direct en heeft de hele nacht geen kik gegeven. Hij hoefde zelfs geen speentje. Om kwart voor zeven vanmorgen liet 'ie van zich horen en met speentje sliep 'ie nog tot kwart over zeven. En mama natuurlijk alsnog om de paar uur klaarwakker vannacht en zich afvragen: “zou alles goed zijn, leeft 'ie nog?” Haha. Erik is nl. nog NOOIT 's nachts niet gekomen voor z’n speentje, dus dit was echt verbazend. Laten we hopen de komende nacht weer…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat super Mriek dat het vannacht zo goed is gegaan. Hoop voor jullie dat dit de aankomende nachten zo blijft.

Tim gaat altijd om 20.00 uur naar bed en dan horen we hem niet meer. Als we dan 10 minuten later kijken dan slaapt hij. Nu hebben we hem 20.00 uur nieuwe tijd naar bed gedaan, wat dus eigenlijk pas 19.00 uur is. Maar mooi dat hij niet ging slapen. Gelukkig ook niet huilen, hij heeft een uur lang liggen brabbelen en zijn bed als box gebruikt. Hij lag een paar keer andersom en dan op zijn buik kruipbewegingen in zijn bed te maken. We hebben hem een paar keer goed gelegd en iets over negenen is hij in slaap gevallen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier hetzelfde hoor Sandra!
Jack was ook om 20 uur naar bed gegaan gisteren en ging pas na een half uur kletsen slapen. Gek eigenlijk, want hij had evenveel “wakkere” uren als anders gehad. Wel een drukke verjaardag aan het eind vd middag dus misschien dat het daarmee samenhing.
Hij werd vanmorgen om 8 uur wakker, normaal tussen 7 en half 8. Ben benieuwd, zouden die kleintjes van toch een biologische wekken hebben?

Groetjes van Christa

Zijn toch slimmer dan wij denken die kleintjes

Normaal om 20.00 uur naar bed, dan niet nu ineens al om 19.00 uur

Tim heeft ook net zoveel geslapen als normaal en de hele dag zijn eten op dezelfde tijd gehad, maar dan nieuwe tijd. Dus normaal zijn laatste flesje om 19.30 en nu ook 19.30 maar dan nieuwe tijd. Maar ja de dag is ineens een uurtje korter en dan merken ze dan denk toch.

Groetjes,
Sandra

Dus Tim heeft het toch wel gemerkt Sandra. Tja, hopelijk is hij na vandaag helemaal gewend en gaat hij vanavond weer zonder een kik te geven slapen. Toch fijn voor papa en mama hè?

Groetjes!

bizar he! hier is ook alles anders sinds de klok is verzet haha + een tandje erbij
vanavond mooi om half 10 zn laatste fles. en ik ben heeeel benieuwd hoe dat gaat. ik denk van 22:00 uur naar 21:00 uur iets te veel van het goede is. normaal doen we een kwartier vervroegen PER KEER en nu een keer kijkeno f een half uur ook werkt.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Spannend Inge!!!

Groetjes!

inge krijgt ie zo laat nog fles hier laatste fels 7uur en slaapt ie tot 7uur smorgens

groetjes wendy

Spannend Inge, hoop voor jullie dat het gaat lukken. Is toch een stuk prettiger die fles een stuk eerder.

Hier ging het weer net als gisteren. Tim ging zoals altijd om 20.00 uur naar bed, maar mooi dat hij weer niet ging slapen maar brabbelen en spelen. Het was weer iets over negenen dat hij in slaap viel. Zijn bio ritme wil dus gewoon nog steeds de oude tijd aanhouden :- (
We houden ons dus gewoon aan 20.00 uur naar bed, maar zijn lichaam heeft waarschijnlijk nog zoiets van het is nog geen 20.00 uur maar 19.00 uur.
Morgen gaat hij naar de creche en dan is hij altijd erg moe als hij thuiskomt, dus wie weet gaat het dan wel weer goed.

Groetjes,
Sandra

Morgan heeft de nacht in de nieuwe tijd bagger geslapen. Ze huilde, ze wilde een speen, en ze was om 5 uur wakker. Mamma was not amused gezien ik gisteravond naar Metallica ben geweest, maar denk dat mutsie de spanning van mamma gevoeld heeft want ik was bloed nerveus omdat ze bij oma ging logeren de eerste keer. Was ook heel raar toen we gister thuiskwamen zonder baby. Maar aan de andere kant voelde het ook wel als luxe om te slapen tot ik wakker werd vanmorgen, Alleen de nacht ben ik wel 2 keer wakker geschrokken me af vragend waar de babyfoon was

Groetjes,

Michèle