Schema na klok verzetten a.s. zaterdag

hier was het zo toen de klok een uur langer slapen werdt gezet dat Jurian ook gewoon bleef slapen… terwijl het toch een heel uur later was dan officeel. Ik vind het wel lekker (ondanks het korte slapen as nacht) dat het nu smorgens niet meer zo vroeg licht is dalijk… Zie tegen deze tijd verzetten niet zo op hoor… we zien het wel… en moet zeggen als ze ouder worden wordt je er zelf ook makkelijker in!

Tja hier is het door de weeks altijd om 5.30 dag dus morgan krijgt het niet mee dat ze met licht slaapt. Maar wij zien het inderdaad ook wel. Ze is toen inderdaad ook doorgeslapen, of eigenlijk niet helemaal omdat ze nog nachtvoedingen kreeg, dus we zien het allemaal wel. Ik ga me er niet druk om maken want daar wordt ik alleen maar moe van. Ze ligt nu ook alweer voor de tweede keer deze ochtend te slapen dus op het moment is er toch geen pijl te trekken op haar.

Groetjes,

Michèle

nee maar het ging me ook nie zo zeer om aankomende nacht maar meer de nacht daarna, ik ben zelf altijd al van de wap af als de klok verzet is. en dus ik geef de voeding gewoon om half 8 en dan is de rest niet moeilijk meer te overbruggen voor de nahct erna…anders kan ik m een uur stil gaan houden want geloof me hij is zo slim wel

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Help me schema is vandaag naar de knoppen. Ha ha ha Morgan werd pas en 8 uur wakker. Of eigenlijk we werden wakker van haar. Ik had geen wekker gezet. Dus ze had om 8 uur pas haar fles in plaats van uiterlijk 7 uur. Maar ik denk dat ik kijk wat ze doet op een fles minder vandaag want ze drinkt ze nu toch geen van alle leeg. Dus nu om 12.00 een keer een fruitje om 15.00 gewoon fles, 18.00 groente en 19.30 fles en dan morgen weer gewoon om 7.00 en dan maar van de week maar met brood beginnen dan mag er echt een fles af als ze dat goed eet. Maar hier klopte de theorie dus

Groetjes,

Michèle

Hier nog eentje die zijn hele schema in de war geschopt heeft. Normaal worden wij altijd tussen half 7 en 7 uur wakker van het gebrabbel van Tim. Hij krijgt altijd om 8 uur zijn pap. We waren dus ook van plan om hem gewoon 8 uur zijn pap te geven. 8 uur nieuwe tijd, dus eigenlijk 7 uur oude tijd. Zodat hij gewoon op dezelfde tijden alles zou krijgen. Wordt meneer ineens pas om 9 uur nieuwe tijd wakker. Dat is dus 8 uur oude tijd, dus nu heeft hij wel op dezelfde tijd pap gehad, maar dan 8 uur oude tijd en 9 uur nieuwe tijd. 1 uur te laat dus. Meneer ligt zo en zo in slaap modus vandaag geloof ik. Hij werd dus nieuwe tijd 9 uur wakker en is na 1,5 uur wakker zijn alweer naar bed gegaan en ligt nog steeds op bed. Straks dus geen fruithap meer, maar gewoon boterham met fles en dan zijn fruithap vanmiddag maar. Altijd wordt hij dezelfde tijd wakker en nu is de klok vooruit gegaan en gaat hij ineens veel langer slapen.

Als hij zoveel slaapt, dan heeft hij helemaal geen zin om vanavond kwart voor 8 naar bed te gaan. Want dan is het eigenlijk pas kwart voor 7.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ook hier help! heb me verslapen en ook hier het schema naar de verdoemenis
ook om 8 uur de fles (was eigelijk 7 uur dus) en heb maar om half 11 zn fruit gegeven en om half 12 zn 2e fles…hopelijk gaat dit goedkomen haha

haha, dat is wat he zo’n verschuiving van de tijd. Je mist ineens een uur.
Dani wordt normaal gesproken 's ochtend rond 07.00 uur wakker en vanochtend dus weer, maar dan was het 08.00 nieuwe tijd. Hij heeft rond 08.30 zijn 1ste flesje gekregen (oude tijd dus 07.30). Ik probeer vandaag maar een beetje in te lopen en dan zijn laatste fles tussen 19.30 en 20.30 geven en dan maar kijken hoelaat hij morgen wakker wordt. Opzich hoef ik woensdag pas weer te werken, ds dat moet wel goedkomen denk ik. Ben benieuwd morgenochtend.
Ik denk dat de klok terug lastiger is…dan zijn ze ineens een uur vroeger wakker…

ja maar dan rek ik het een half uur als dat het geval was…
dat doet ie ook met leren langer door te slapen elke keer een kwartier ofzo. en dan jengelt ie wel maar ik kijk dan eerst of alles wel oke is is dat het geval laat ik m jengelen

Ook hier helemaal door de war! Ze werd wakker om 06,15 uur en dat is hoe dan ook erg vroeg. Ik gaf haar gauw 100cc (per ongeluk met een L-speen, dus het duurde echt hooguit 1 minuut en weg waren de 100cc’tjes) en heb haar laten slapen tot een uur of 07.30 uur. Ze heeft net pas de 13.00 uur-fles op en gaf aan moe te zijn. We hebben haar nu in bed liggen, maar ze ligt nu opeens weer te ba-ba-ba-en en slapen homaar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Heelijk die klokken,
Hier liep alles wel normaal gelukkig alleen zal de vraag zijn of hij vanavond gelijk gaat slapen weet niet of het dan nog licht is hahahahha.
Ik had geluk dat mijn dochter moest om half 8 dus die was er om half 7 nieuwe tijd uit dus mannetje is er om 7 uur nieuwe tijd uitgegaan en Dylano om kwart over 7 eruit gehaald was half wakker. En heb verder dus gewoon de tijden aangehouden die ik anders ook aanhield, alleen is dat nieuwe tijd maar fles 11 uur is dus fles 11 uur gebleven snappen jullie hem nog hahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

jawel ik snap hem wel rico heeft het ook zo
7 uur fles 10 uur fruit 11 uur fles 15 uur fles 16 uur liga (soms) 18:30 maaltijd
22:00 papfles.
superschema
En rainbow haha ik ken het, ik was laatst met mn moee hoofd vergeten de 123 speen eraf te halen voor de ochtend fles (die speen gebruik ik alleen voor pap)
dus hij had ook 160 cc weg binnen een minuut en ik had het niet eens door wilde kijken hoever zn fles op was voor zn “halverwege” boertje, had ie m al op:S

Bij ons is de hele dag goed gegaan en heeft hij verder alles op dezelfde tijden gekregen. Maar dan uiteraard nieuwe tijd. Maar nu wil meneer dus niet slapen. En dat terwijl we hem normaal nooit horen als we hem op bed gelegd hebben. Fijn hoor die klok een uur vooruit

Tim gaat altijd rond kwart voor 8 naar boven zodat hij om 8 uur op bed ligt. Dat hebben we nu ook gewoon gedaan, maar ja dan is het natuurlijk eigenlijk nog maar kwart voor 7. We horen hem nu alleen maar heel hard brabbelen en hij is zijn bed als box aan het gebruiken. We hebben hem net al een paar keer andersom in zijn bed gevonden en dan ook nog eens op zijn buik. Gelukkig is hij niet aan het huilen ofzo, maar normaal slaapt hij binnen 10 minuten. Nu ligt hij al 3 kwartier klaar wakker te zijn in zijn bed.

Groetjes,
Sandra

Dylano is normaal gaan slapen tot nu toe hahaha roep maar niet te hard wie weet wat hij vannacht nog gaat doen maar de rest van de dag is in zijn normale schema verlopen. Nu ff kijken wat hij morgenvroeg doet

Groetjes Michelle

Ik ging net kijken en toen sliep Tim. Maar ja dat klopt ook wel, want oude tijd is het nu 20.00 uur. Maar goed hij zal hoop ik snel genoeg wennen aan de nieuwe tijd.

Groetjes,
Sandra

Nou Morgan miste die fles wel hoor die we gister als expiriment geskipt hebben om te kijken of ze zonder kon. Het was een onrustige nacht met vanmorgen van 5 tot 6 een zingende en gierende morgan. Ha ha ha ha wat vind ik het leuk om haar om 7 uur wakker te maken

Gelukkig vond ze het zelf ook leuk. Maar vandaag weer gewoon op het normale schema met alle tijden normaal, althans hoop ik want ze gaat straks naar oma tot morgen dus misschien dat ze wat later gaat slapen

Groetjes,

Michèle

Hier is het vanochtend goed gegaan. Gister heeft Dani om 20.30 nieuwe tijd zijn fles gehad en rond 21.30 lag hij in zijn bedje.
Hij werd vanochtend rond 07.30 wakker, dus een prima tijd. Of hij nou heel veel heeft meegekregen van het verzetten van de tijd weer ik eigenlijk niet. We kunnen vandaag eigenlijk redelijk zijn oude schema aanhouden, dus volgens mij moet dat wel goed komen. Of zijn interne klok moet iets anders bedenken , maar dat zien we vannacht of morgenochtend dan wel. so far so good

nou hier is het misse boel haha maar denk ook dat het puur toeval is ze geeft aan dat ze nog maar 3 flessen wil en weet niet wanneer ze die wil hebben haha dus straks eens ff zoeken over iets is van 3voeding schema maar dat niet alleen ze zit nou volledig in haar sprong van 6 maand en wil dus geen fruit of amper fruit eten maar heeft 10x liever brood volgens mij is ze daar verliefd op haha zo lekker vind ze het en dat met een beetje boter vanochtend was ze om half 8 wakker en wou om half 9 alweer naar bed dus ga vandaag maar eens kijken hoe we dat moeten gaan aanpakken en als klap op de vuurpijl die heerlijke tandjes ow wat doen die zeer

Dylano heeft een redelijk normale nacht achter de rug tot vanochtend pfff, Hij was om 6.15 al wakker, dus oude tijd 5.15. Vraag me af of papa de voordeur te hard heeft dichtgedaan om 6.10 hahahahha. Meestal kan ik hem zijn tut geven en blijft ie wel stil tot 7 uur. Nu dus niet was echt huilen geblazen dus zat ie al om half 7 aan de fles.

Groetjes Michelle

We hadden Tim zoals ik al schreef gisteren op zijn gewone tijd op bed gelegd. Wat dus eigenlijk door het verzetten van de tijd een uur eerder was. En daardoor heeft meneer dus eerst een uur liggen brabbelen en spelen in zijn box. We hebben hem diverse malen omgekeerd op zjn buik in bed gevonden. Maar uiteindelijk is hij na 1 uurtje in slaap gevallen. Vanmorgen werd hij ondanks dat hij een uur later ging slapen gewoon op zijn normale tijd wakker. Gelukkig maar, dan hoop ik dat hij vanavond gewoon weer moe is op de tijd dat hij altijd naar bed gaat.

Groetjes,
Sandra

Ik heb eigenlijk niks gedaan met de klok verzetten… ik bedoel… we zijn gewoon op de nieuwe tijd rond dezelfde tijd uit bij gegaan (nu dus wel uur eerder maar we hebben hem zoals we altijd al moeten gewoon wakker gemaakt)… en heel de dag laten verlopen zoals altijd … en … niks gemerkt aan meneer… hij sliep niet meer of minder … en het eten volgens ‘schema’…