Schema na klok verzetten a.s. zaterdag

hee ik was benieuwd hoe jullie het schema aanpassen met de voeding als de klok zaterdag wordt verzet.
ik dacht zelf dat ik gewoon om 7 uur de voeding geef (ofja eigelijk is het dan 8 uur) en dan de rest op zijn beloop laat.
hoe doen jullie dit?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

gewoon niets, liep hier altijd vanzelf

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik deed ook niets, ging ook vanzelf ! Hoe meer ik er gedoe van maak, hoe meer de kids dat ook doen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik vroeg het me ook af Inge, maar heb al besloten dat we niets doen. De dag begint gewoon om 7.00 uur nieuwe tijd (dus dan is het eigenlijk nog 6.00 uur) en dan gaan we gewoon het schema aanhouden wat we altijd hanteren. De volgende dag áls meneer dan om 6.00 uur komt, gaan we het gewoon rekken naar 7.00 uur. Maar ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat dat niet zal gaan gebeuren…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja ik wel gewoon wat ik zei omdat hij nog niet zolang kan doorslapen snapje?
en als ik dan gewoon de klok na 7 uur verzet
geef ik hem om half 11 zn fruithap en dan om half 12 zn fles en dan gewoon weer om 3 uur.
ik denk dat hij anders niet goed slaapt s’nachts. want dan wil zeggen dat hij een uur later zijn voeding krijgt en ja dat gaat denk ik mis. wat ingewikkeld ik weet niet eens of het wel klopt wat ik nou zeg haha

Ff opnieuw proberen de pc wil niet wat ik wil pffff. Maar ik haal hem dus ook gewoon om 7 uur uit bed en probeer de rest van de dag ook de tijden aan te houden die ik nu aanhoudt.
En nee ik volg hem niet helemaal Inge. Als je hem om 7 uur pakt is het eigenlijk pas 6 uur he

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Gewoon klokken verzetten, en afwachten wat er gebeurd.
Te vroeg wakker? Is na een paar dagen wel weer over.
Want de naar-bed-tijd verschuift natuurlijk gewoon mee.

M.

Ik doe ook niks, Ik begin de dag inderdaad op het moment dat ie op zaterdag ook begon, Als ik nu ga schuiven in dat ritme ben ik het zeker kwijt. En inderdaad ze slaaptijden schuiven ook mee.

Groetjes,

Michèle

Ik doe ook niks. Ik hou gewoon de oude tijden aan. Wel een goede vraag Inge, ik vroeg het me ook af. Maar als we om 06.00 uur nieuwe tijd gaan beginnen, houdt ze dat ritme en ik wil liever 07.00 uur houden natuurlijk!

Ik lees hier soms dat jullie kindjes slaaptijden hebben? Julia gaat wel elke ochtend en middag slapen, maar niet op vaste tijden. IK leg haar in bedje als ik zie dat ze moe wordt. Is dat erg? Ze gaat 's avonds wel altijd slapen tussen 19.00 uur en 19.30 uur.

En Michelle…is dit een foto van je dochter? Eerst zag ik een foto van een vrouw met rood haar, toen een van een brunette en nu weer de rode…Hoe zit dat?

Groetjes Rainbow, trotse mama

oh ik had hier nog helemaal niet over nagedacht…ga er maar vanuit dat het vlekkeloos verloopt. Mama moet werken dus … papa mag er voor zorgen. hihi… maar liever zo de klok verzetten dan uur langer slapen… dat vond ik wel spannend!

Haha, dit onderwerp komt elk half jaar terug. Zoek even terug op zomertijd of wintertijd of klok en dan krijg je ook heel wat resultaten.

Maar de gouden tip blijft: niks doen! Gewoon afwachten. Zo’n kleintje is toch niet te sturen. Grote kans dat het meevalt.

Groetekes, Sje

Dit is inderdaad mijn dochter met mijn zoontje

Groetjes Michelle

nee ik snap mezelf nu wel weer,
en ja idd tuurlijk is het dan 6 uur maar aangezien rico nog maar NET vanaf 10 uur doorslaapt wil ik het niet te lastig voor hem maken aangezien hij slim genoeg is om te weten dat hij dan de nacht erna ook weer om een eerdere tijd gaat komen.
ik geef m dus een half uur eerder zn voeding om half 8 dus (als het in zijn klok nog half 7 is) en vanaf dan weer normaal.
hij is al zo aan het rommelen met zn gezondheid en met zn sprongen en noem maar op dat ik het hem niet lastiger wil maken dan hij het al heeft. een half uur is te overbruggen weet ik ivm zn voeding elke keer eerder te geven maar een uur is denk ik weer te veel voor hem, want hij zit net in de moeilijkste week van zn sprong nu…nee nee we houden het simpel

Noem het allemaal maar simpel hahahaha

Groetjes Michelle

gelukkig wordt de klok de goede kant op verzet…Wintertijd is wat lastiger. Ik moet zeggen dat ik iedere keer denk wat zal er nu weer gebeuren, maar er gebeurt niets. Alsof ze voelt dat er wat is veranderd.

hahaha jaja michelle, maar in dit geval is het dan simpel ik ben alleen niet goed in uitleggen (jaja i know…ben een chaoot)

Ach als de theorie klopt zou morgan nu eindelijk een keer tot 7 uur moeten slapen… Dat zeg ik he als het klopt

Groetjes,

Michèle

Net als wat de rest ook al zegt laten wij het hier ook allemaal maar op zijn beloop. Normaal krijgt hij in het weekend om 8 uur zijn pap, dus dat doen we nu ook gewoon. Dan is het dus eigenlijk pas 7 uur, maar goed hij zal toch aan de nieuwe tijden moeten wennen. Ben benieuwd wat hij met slapen doet s’avonds, want dan gaat hij dus eigenlijk 1 uur eerder naar bed

Ach we zien het dus wel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja dat is ook zo. maar ja volgens mij wordt ie toch van 3 naar 4 verzet? pas om die tijd dus…nouja ik doe dus gwoon een half uur eerder geven om half 8 als hij denkt dat het half 7 is want ik weet gewoon zeker dat dat anders mis gaat. hij is zo slim hij weet precies hoelaat hij wakker moet zijn ook toen ik de tijden van de laatste voeding ging vervroegen, ging hij ook doodleuk ipv 7 uur om half 7 b.v. schreeuwen haha. dus een halfuurtje gaat nog wel want ik weet hoe hij in elkaar zit, zovan: oooooooh dan mag ik morgen OOK eerder.

Hj gaat van 2 naar 3 uur Inge enne dan zou hij om 8 uur moeten komen als ie gewoonlijk om 7 uur komt

Groetjes,

Michèle