Schema 2 flessen

jajajajaja hij heeft kwark met verse banaan op alleen te laat eigenlijk tegen kwart voor 7 nadat hij in bad was geweest, zei al tegen me vriend hier schiet ik niets mee op fles gaat zeker zo snel hahahaha dus is wel de bedoeling dat het wat vroeger wordt maar eerst maar eens zien hoe laat hij morgen wakker is (of vannnacht ) denk ik niet want geloof dat hij met de banaan erbij in bijna 180 gram ofzo opheeft (vreetschuurtje) hahahahaha.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

En en en? Heeft Dylano als een roosje geslapen en papa en mama dus ook? Spannend! Zo ja, dan vanavond een beetje vroeger geven idd. Anders heb je er nog niets aan, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hij heeft goed geslapen op een keer gemiep na maar daar hoefde ik me bed niet voor uit hi jwas schijnbaar om 6 uur wakker, heb ik niet gehoord maar heeft pas om 7 uur gewoon zijn fles gehad. en 6 uur wakker gebeurt wle vaker dus dat is niets abnormaals dus vanavond indd wat vroeger proberen maar schuif maar een kwartier eerst hahahaha

Liefs Michelle

Gefeliciteerd Michelle,
Ik heb Sanne gister ook voor het eerst 2 flessen gegeven. Ging ook hier goed. Ze werd om 6.15 wakker. De afgelopen dagen moest ik haar wakker maken om 7.30, vandaag dus niet. Maar gisteren heeft ze ook weer 4 slaapjes gehad, dus volgens mij ligt dat daaraan. Ik kon haar na het ophalen van de opvang niet meer wakker houden. Wou de groentehap geven, maar ze begon zo te wrijven in haar oogjes. Dus dan maar op bed. De groentehap pas om 19 uur gegeven. Toetje wou ze niet eens. Was dus erg moe. Sliep om 19.30. Niets meer gehoord tot vanochtend 6.15. Goed he. Ik geef nu ook pap uit bordje, maar wat een geknoei is dat zeg. Moet zeggen dat je daar wel veel geduld voor moet hebben!!! vanochtend weer niet alles opgegeten. Maar ze komt niet om van de honger. Wordt vanzelf beter. Drinken van appelsap gaat goed. Ze wil alleen appelsap. Groetjes Carolien en bedankt voor alle advies.

pap geef ik nog niet uit een bordje eerst maar is kijken hoe het gaat met 2 flessen en dan wordt de eerste fles bordje pap zit nu wel bambix doorheen hoor. je kunt hem zo dik maken als je zelf wilt he, denk dat dan het geklieder iets minder is als hij dikker is

Liefs Michelle

Maakt bij Sanne niets uit. Die maakt overal een zooitje van. Ze is veel te nieuwsgierig. Maar wel heel grappig om te zien. Lekker blazen als ze haar mondje vol heeft. En natuurlijk moet ze altijd even niezen. HAHAHAHAH

Fijn dat het goed ging! Op naar nog zo’n avond en nacht!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed van Dylano dat het zonder fles goed is gegaan.

Zolang papa en mama alles in huis hebben kan hij het dus prima zonder fles

Sorry, kon het niet laten

Groetjes,
Sandra

Lilypie

@sandra

Hoe ik dat vandaag allemaal weer in het vat ga gieten weet ik nog niet maar denk dat het automatisch vroeger zal zijn vanavond want hij ligt nu al op bed normaal pas tegen half 3 maar had vanochtend mar 3 kwartier geslapen dus hij trok het nu echt niet meer hahahaha maar zal na anderhalf a 2 uur wel weer wakker zijn en da nis hij om half 7 total loss

Liefs Michelle

En?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hij heeft hem nu om kwart over 6 op en lag om kwart voor 7 in bed, is toen netjes gaan slapen en vanaf kwart voor 8 liggen miepen en daarnet echt huilen, maar dat heeft hij eens in de zoveel tijd dus zal niet aan geen fles liggen grr dacht dat hij nu stil was maar hoor hem weer ff, ow weer stil hahahaha was niet echt huilen in het begin maar toch wel zo dat ik ff moest checken en toen liet ik de nijntje uit me handen vallen is zijn muziekdoosje toen was het wel krijsen van schrik gaat weer goed hiero hahahahah.

Liefs Michelle

Haha, het gaat met vallen en opstaan hè, die laatste fles eraf. Maar hij kan het echt wel hoor, zonder die fles. Dylano is zo’n vreetschuur, die krijgt overdag genoeg om het de hele nacht met gemak vol te houden…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

daar ben ik ook niet bang voor maar dan moet mama ook wel mee werken natuurlijk

Liefs Michelle

Uiteraard. Laat dat ook even gezegd zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou we zijn de nacht weer goed doorgekomen om half 12 even lopen voor zijn speen en toen ergens later heb ik hem nog horen miepen maar hoefde me bed er niet voor uit. volgens papa was hij om 10 over 6 wakker maar dan staat hij op dus denk dat hij daar dan wakker van wordt
dus ikke is trots op mijn mannetje

Liefs Michelle

En wij zijn ook heel trots op Dylano.

Goed dat hij het gewoon volgehouden heeft zonder fles.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Jawel, ook Sanne heeft doorgeslapen. Ze wou het groentehapje gisteravond niet helemaal, maar dat komt door een doorkomend tandje. Ik moest haar wakker maken vanochtend. Ze had gisteren 2 slaapjes gehad. Hebben jullie kindjes daar ook last van gehad, dat ze geen melk wilden drinken en de groentehap ook niet meer toen de tandjes doorkwamen? Komt volgens mij door de warme drank en hap, want fruit en brood en appelsap gaat super. Ze heeft gisteren 110ml appelsap gedronken.

Wat goed van Dylano en Sanne!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn Appelientje dat het ook bij jullie goedgegaan is.

Je hoort het idd vaker dat kindjes minder eten als de tandjes doorkomen. Tim had wat moeite met zijn brood toen zijn voortanden doorkwamen. Hij at het wel, maar het duurde veel langer. Ik moet het afkloppen, maar verder gaat het altijd goed als zijn tandjes doorkomen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Liefs Michelle