@Mriek wil je het echt weten pf wat een braknacht maar is niet echt dylano zijn schuld denk ik hahahha. ik lag te slapen en om half 1 een klap van jewelste zat stijf rechtop in bed, onze vogel slaapt altijd in de douche anders doet niemand een oog dicht maar ik had gisteravond dylano zijn badje niet goed weggezet waarschijnlijk die was dus om half 1 tegen de vogelkooi gevallen beest helemaal overstuur maar goed madelon en dylano hebben niets gehoord want die sliepen alletwee door, vriendlief moest vannacht werken en kam om kwart over 3 thuis begint de hond te blaffen
doet hij bijna nooit als mijn vrien 's nachts thuis komt met gevolg heel het huis wakker hahahaha. dylano brullen als een gek en speen was niet goed genoeg pff dus maar ff een paar slokjes water gegeven, ik was intussen klaarwakker (lol) en heb het nog half 5 zien worden. dylano is wle weer in slaap gevallen tot kwart voor 6 toen was het weer brullen. ikke met me suffe kop uit bed en denk ga maar fles maken want speen was weer niet goed grrrrrr. sta ik de fles aan het maken gaat hij lief in zijn bed liggen spelen, ik denk nu ben je toch de mijne dus die zat om 10 voor 6 aan de fles hahahaha. ben nog wel ff teruggegaan toen meneertje om kwart voor 9 weer lag maar kon niet slapen ja half uurtje. Maar goed we geven nog niet op vanavond nieuwe poging
wat een verhaal.
Hoe laat krijgt erik zijn warm eten en toetje? en was dat ook zo toen hij 9 maanden was?
Liefs Michelle