Schema 2 flessen

@Mriek wil je het echt weten pf wat een braknacht maar is niet echt dylano zijn schuld denk ik hahahha. ik lag te slapen en om half 1 een klap van jewelste zat stijf rechtop in bed, onze vogel slaapt altijd in de douche anders doet niemand een oog dicht maar ik had gisteravond dylano zijn badje niet goed weggezet waarschijnlijk die was dus om half 1 tegen de vogelkooi gevallen beest helemaal overstuur maar goed madelon en dylano hebben niets gehoord want die sliepen alletwee door, vriendlief moest vannacht werken en kam om kwart over 3 thuis begint de hond te blaffen doet hij bijna nooit als mijn vrien 's nachts thuis komt met gevolg heel het huis wakker hahahaha. dylano brullen als een gek en speen was niet goed genoeg pff dus maar ff een paar slokjes water gegeven, ik was intussen klaarwakker (lol) en heb het nog half 5 zien worden. dylano is wle weer in slaap gevallen tot kwart voor 6 toen was het weer brullen. ikke met me suffe kop uit bed en denk ga maar fles maken want speen was weer niet goed grrrrrr. sta ik de fles aan het maken gaat hij lief in zijn bed liggen spelen, ik denk nu ben je toch de mijne dus die zat om 10 voor 6 aan de fles hahahaha. ben nog wel ff teruggegaan toen meneertje om kwart voor 9 weer lag maar kon niet slapen ja half uurtje. Maar goed we geven nog niet op vanavond nieuwe poging

wat een verhaal.
Hoe laat krijgt erik zijn warm eten en toetje? en was dat ook zo toen hij 9 maanden was?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Tja, je kan niet echt zeggen dat het mislukt is hè? Meer alle randverschijnselen die het wat verpest hebben. Haha. Maar wel een brakke nacht inderdaad, die moet je niet teveel hebben. Erik kreeg met 9 maanden (en nog steeds) om 18.00 uur z’n warme hap en direct daarna z’n toetje. Voor het slapen gaan (19.00 uur) nog een paar slokjes water en that’s it. Dylano kan het echt, vanavond gewoon weer proberen en dan hopelijk geen gespook in huis…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Vanavond is het sowieso al in de prak gelopen had visite en die bleven eten kan je zeggen dat werkt niet om wat nieuws in te voeren hahahahaha. hij had om 17.00 gewoon zijn warm eten maar zijn yochurt(had geen kwark meer en in de winkel ook op ) was pas tegen half 7 pf meneer had wel ff genoeg van de lepel dus ik in de fles gegoten heeft hij het bijna op maar had geen idee eigenlijk hoeveel hij nu op had hahahahaha (leuk visite) dus maar fles klaargemaakt met me gekke kop 180 cc nou bleef dus 100 over hahahha, ik zie het allemaal weer wel gebeuren vannacht en morgenavond maar weer effe het goede ritme erin gooien. scheelt wel een heel uur met dylano zijn warm eten zou ik misschien nog verder moeten verlaten dan vindt het al ruig dat hij het om 5 uur zonder mopperen operrt geloof niet dat ik 6 uur ga redden

Liefs Michelle

Sanne slaapt mementeel langer door. Ze heeft sinds de laatste 2 dagen 3 a 2 slaapjes. Zal dan toch wel hierdoor komen. Vanochtend om 7.30 maar wakker gemaakt. Toch zit ik nog op 3 flessen. En gisteravond was ze behoorlijk jengelig. Niet willen slapen. Dan maar niet. Dus er weer uitgehaald en de laatste fles iets eerder gegeven. Mevrouw viel als een blok in slaap gisteravond om 19.30 uur. Vanochtend weer de fles niet op. Ik heb de rest ongeveer 40 ml in een bordje gedaan en weer wat warm gemaakt, en wat denk je mevrouw eet gewoon de rest op van bord alsof het iets nieuws is en vooral erg lekker!!! Ze kon niet wachten tot de volgende hap, mondje wijdwagen open. Morgen maar weer proberen. En dan ga ik vanaf donderdag (dan ben ik weer vrij) alles op bord doen en natuurlijk wat dikker maken. Drinken van wat anders gaat ook iets beter. Ze is er zelfs trots op. groetjes Carolien

Wij wouden dus ook de laatste fles laten vervallen,
Eerst gaven wij Thijmen om 17:00 uur warm eten en een toetje en dan nog
om 19:00 uur een laatste fles.
Toen bedachten we van we verschuiven het warm eten naar 17:30/17:45 uur en dan de laatse fles nog wel aanbieden om te kijken, maar die hoefde hij niet meer.
Toen 19:00 uur naar bed, en om 20:00 uur BRULLEN… Bleek dus dat hij nog wel erge honger had… Toen zijn we maar weer het oude schema gaan volgen… Hebben jullie hier ook ervaringen mee gehad???

Groetjes Petra

Lilypie

@Michelle: balen dat je het gisteren niet opnieuw kon proberen. Vanavond weer?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend Michelle dat het gisteren niet gelukt is. Ik hoop met je mee dat het vandaag wel goed gaat. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

En nog even over de vitamine D. Ons CB heeft idd aangegeven dat er weer een onderzoek is geweest en dat je nu 10 ipv 5 druppels moet geven. Mijn vriendin zit bij een CB in een andere plaats en daar hadden ze het ook aangeven. In ieder geval dus 2 CB´s die het zeggen En dit geldt dan voor kinderen die minder dan 500 cc opvolgmelk/gewone melk krijgen en dan tot het 4e jaar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

sorry dames hij heeft vanavond een gewone fles op. was hier hilarische film kwark had ik niet meer genoeg en vriendlief had gister de boodschappen gedaan en ze hadden het niet meer (was 's middags rotwinkels ) dus dan maar volle yochurt, mijn hemel wat een geklieder kind doodmoe temp van 38.2 verkouden, dus denk ik kiep hem wel in de fles vanuit het bord (zie je het voor je) alles ernaast bijna natuurlijk dus er nog wat vanuit het pak bijgegoten. hup kind op schoot en fles erin hij zuigen kreeg er bijna niets uit en hij had er ook het geduld niet meer voor geloof ik pffffffff ik speen eraf gedraaid en zo geprobeert wil hij de fles zelf vasthouden (mag hij normaal ook) dus dat ging me een partij mis. Ik was het toen al zo beu dat ik maar een gewone fles heb gemaakt. morgen dus echt een nieuwe poging maar dan weer met kwark pffff
(lach niet dames )

Liefs Michelle

Haha Michelle, ik zie het helemaal voor me. Eerst alles naast de fles, toen Dylano uit alle macht zuigen…morgen weer een nieuwe poging?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja met kwark

Liefs Michelle

En niet in een fles doen hè, die kwark.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Liefs Michelle

We zouden niet durven om te lachen Michelle

Ach vandaag gewoon weer een nieuwe poging.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

geloof je gelijk Sandra maar de kwark staat op het boodschappenlijstje

Liefs Michelle

Hihi…en nu niet vergeten mee te nemen he

Groetjes,
Sandra

Lilypie

heb hem in huis volle kwark

Liefs Michelle

Dat wordt spannend vanavond! Zou alles goed gaan??? We zullen zien!

Haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ben benieuwd Michelle.

Alles gaat tot nu toe goed, dus moet vanavond toch helemaal goed gaan komen

Groetjes,
Sandra

Lilypie

stelletje draken

Liefs Michelle

En? Heb je het aangedurfd, collega-draak?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker