Roy is super zielig

Hij verloor zijn evenwicht door dat hij werd gekietelt door een buurmeisje, valt boven op zijn mond, bloeden als een rund natuurlijk, na dat het bloeden minder werd zag ik dus dat dat het enige niet was een stuk van zijn voortand af en van onder naar boven ingescheurd, gelijk de tandarts gebelt moest gelijk komen maar helaas tot aan de wortel door gescheurd, dus moest ie er uit… mijn poepie had zo’n pijn…wat baal ik komende jaren met maar 1 voortand op de foto…

Tries

Liefs Tries

Het loopt zoveel keren goed af, maar er is altijd die beruchte ene keer dat het niet gebeurt. En dat moet arme Roy nu bezuren met een tand minder. Auwwie, wat zal dat zeer gedaan hebben. Heeft ie er nog erg last van?

Het staat inderdaad niet zo leuk op de foto’s of hij moet ook een charmante glimlach gaan ontwikkelen, maar er zit natuurlijk ook wel een stoer verhaal achter (op de vlucht voor een kietelend meisje )

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ach!!
Wat ellendig zeg!
Dat zal je nou altijd zien, die kietelende meisjes ook
Maar die charmante glimlach van Roy (waar Carola het over had) die heb ik al eens gezien op de foto. Die lach kan niet meer stuk hoor!

Maar ik vind het wel super sneu en ik kan me voorstellen dat je er toch best van baalt dat hij tot ongeveer zijn 5e à 6e jaar een tandje minder heeft.

Het enige “geluk” is, wat Carola al zei, dat er wel een super-stoer verhaal achter zit

Geef hem maar een hele dikke knuffel van mij!!!

Liefs, mamma van Stephan

achhhhhhhhhhhh das inderdaad heel zielig. Doet het nog pijn Roy ? Je mooie lach wordt er vast niet minder op hoor. Gelukkig krijg je wel nog een nieuwe tand, maar dat duurt wel nog even. Je buurmeisje zal er ook wel van geschrokken zijn niet ? Sterkte hoor vent ! ( en ook papa en mama )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

ach de arme roy wat een pijn zal hij hebben
wat een schrik die meiden ook he hihihimaar je bent er mooie klaar mee het meisje zal ook welk geschrokken zijn en jullie zelf ook .nou heel veel sterkte met het mannetje

dikke knuffels van tanja en der mama marielle

ogossie ventje toch, wat dapper van je moeder dat ze mee is gegaan naar de tandarts!!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Roy hoe is het met je vandaag ? Doet het nog zeer ? dappere vent hoor !

Hij is een ongelovelijke sterkte jongen, echt waar! hij eet gewoon alles… alleen sloeg hij zijn tuitbeker er tegen aan ja dat doet zeer, maar verder geen last er van…

Ik moest er ff aan denken Kim maar toch op dat moment had ik daar liever gelegen, hoe bang ik dan ook ben… komt gelukkig die moeder gevoelends naar boven, maar gelukkig zei de tandarts ook weet hij het straks niet meer want ik zal nooit met ze naar de tandarts kunnen gaan… want ik zou echt mijn angst over brengen, maar ja dit zijn momenten dat het niet anders kan, hoop alleen maar dat het niet weer gebeurd

Tries

Liefs Tries

nou inderdaad een flinke knul. Maar hoe was het nou nog met het buren, want die zullen ook wel geschrokken zijn toch ?

Ach dat is wel zielig hoor.
Nicky heft het ook gehad een stukje van zijn tand afgbroken maar zijn 4 voortanden zaten ook los.
En vooral als ze zo klein zijn i het zielig hoor.

Groetjes Bianca en Nicky.

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Hij kreeg van de buren een kadootje vandaag, voelde zich behoorlijk schuldig maar ja was anders misschien een andere keer gebeurd Roy valt zo onwijs vaak en altijd op zijn gezicht, dus tja, zelf ja had ik wel ff zo iets van grrrrrr maar echt er iets aan doen kon je ook niet…

toch kun je angst heel goed overbrengen heb dat zelf mee gemaakt en nu al, heeft roy het met spinnen omdat we een paar keer bij mijn schoonzus zijn geweest en die is zo bang voor spinnen heeft het nooit ergens anders over en scheewd de boel bij elkaar, roy loopt nu al bang eng gillen enz… ik wel ze dat niet mee geven dus als het ff kan laat ik iemand anders mee gaan…

maar goed hij is super flink

Tries

Liefs Tries

Sterkte met hem. En je moet maar zo denken; jij onthoudt dit langer dan hij (niet alleen omdat jij er door die ene tand aan herinnerd wordt). Kindjes vergeten zo snel en zijn zo super stoer!

Groeten,
Nikki

Hoi Tries,

Ik sluit me bij Nikki aan.
En ik vind het onwijs dapper van je dat je bent meegegaan met hem naar de tandarts!!!

Liefs, mamma van Stephan

je hoef je niet schuldig te voelen hoor tries ik ben ook een bangerik hoor heel bang maar ik vindt het heel dapper van je en roy is een hele grote jongen kinderen zijn het zo weer vergeten gelukkig maar maar bij ons blijft het nog een tijd in geheugen he sterkte meid

knuffels marielle mama van tanja

Jeetje, wat sneu zeg voor Roy. Wel weer een geluk bij een ongeluk dat er nog een nieuwe tand komt. Duurt nog wel even, maar 't was erger geweest als 't z’n grotemensentand was geweest. Misschien heb je wel geluk dat de nieuwe tand nu eerder doorkomt, omdat er niets meer in de weg zit.
Sterkte voor jullie allebei.

deze tand zal juist langer duren vertelde de tandarts juist omdat het kanaal dicht is, heeft dus meer moeite om door te komen…

maar ja als ie 20 is zal hij ze toch allemaal wel hebben hihi

Tries

Liefs Tries

hiihihihi, een vampiergebitje, da’s wel een beetje zielig

Hij moet er gewoon een sterk verhaal van maken: ja, die tand, ik kan je het je vertellen maar het is een heel verhaal. ik was nog jong toen ik…
(en dan natuurlijk niet vertellen dat er een buurmeisje aan te pas kwam
op zijn minst was het een gevecht met de sterkste en stoerste van de straat, en hij heeft het natuurlijk ondanks die tand gewonnen.

oke over een paar jaar weet hij het niet meer! kan alleen (sorry om het) vampiergebitj niet echt lachen, misschien over 7 jaar wel, maar nu niet, maar goed misschien ben ik wat Te gevoelig dat kan…

maar het gezicht heel veel krijg er nu al opmerkingen over!

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ik kan me serieus heel goed voorstellen dat je het echt niet leuk vind, wat er gebeurd is.
Het is gewoon zwaar sh*t en ik zou ook vreselijk balen als Stephan tot aan zijn 5e, 6e jaar een voortand moest missen!!!

Wat voor opmerkingen maken de mensen eigenlijk? Gewoon, vragen hoe het komt of vervelendere reakties?

Liefs, mamma van Stephan