Roosvicee door yoghurt/kwark

Hi meiden,

Wie dan er allemaal roosvicee door de yoghurt heen? Hier wordt het sterk afgeraden door het CB, maar volgens mij maakt een HEEELLLLL klein beetje toch niet uit?

Jesse krijgt nu trouwens Alpro soya yoghurt en dan geen last van kramp gelukkig

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik doe ook altijd wat diksap door de yoghurt. Of je dat spul nou door een beker water doet of door de yoghurt…

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Te dikmakend en slecht voor de tandjes…Zelf heb ik trouwens ook diksap…
Het lijkt me gewoon zo lekker voor hem dus ga gewoon een beetje er door doen,… Kan toch geen kwaad?

Liefs

Gewoon 1 vraag eet jij je yochurt zuur? Ik niet dus hahahaha, dus waarom mijn kind wel. Je kunt er eventueel ook wat fruit door doen. En 's avonds gewoon goed tandjes poetsen

Ps dylano krijgt nog geen yochurt hahaha.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Er zit GEEN verschil tussen gewone roosvicee en diksap. Het enige verschil is dat Roosvicee een merknaam is verder niks dus geen extra suikers ed.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Inderdaad, er is niks mis met roosvicee. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje ver gaan hoor, al dat gedoe over dikmakers en zo. De dietiste op het KDV waar mijn nicht werkt zegt ook dat roosvicee geen enkel probleem is.

EN ik ben ook van mening dat een kindje heus niet zo snel te dik wordt hoor, ja of je moet hem snoep/koek enzo geven. Maar een beetje roosvicee???

Groetjes van Christa

Hier ook een beetje diksap door de kwark. Als dat alles is…kijk natuurlijk is het het allerbeste om gewoon puur te geven, ze weten toch niet dat het ook anders kan en zijn het dus ook niet gewend. Thee zonder suiker, yoghurt zonder diksap, allemaal dingen die kindjes prima lusten. Maar dat ene beetje diksap door de yoghurt vind ik ook geen punt. Ik zou geen suiker in de thee doen trouwens, dat vind ik dan wel weer onzin…

Groetjes!

Nee suiker in de thee vind ik ook onzin!

Maar Jack drinkt tussendoor ook gerust Roosvicee, niks mis mee hoor! Een kind heeft ook energie nodig, en die van mij zeker want hij is heel actief. Dus hij krijgt gewoon lekker een bekertje roosvicee tussendoor hoor.

Snoepen probeer ik wel bewust te doen. Jack krijgt in de ochtend fruit, en smiddags na het slapen een Nijntje biscuit of een doosje rozijnen.

Hij is wel helemaal dol op ijs, dus als papa een ijsje eet snoept hij wel wat mee.
Ik vind dat ook helemaal bij kind-zijn horen!

Groetjes van Christa

nou een klein beetje kan echt geen kwaad.
mijn zoontje van anderhalf krijg gewoon zo yoghurt omdat hij t zo ook lust. maar ik zou echt niet moeilijk doen over een beetje roosvicee.
zolang je er geen grote hopen suiker door roert.
je kindje wordt echt niet zomaar te dik.
daar is wel wat meer voor nodig dan een scheutje roosvicee.

groetjes jolanda

helemaal mee eens!!
hier ook altijd een klein scheutje diksap/roosvicee, zolang er maar geen toegevoegde suikers inzitten. en ook hier 's avonds even goed tandjes poetsen. althans, het is een beetje kauwen op de tandenborstel maargoed de tandjes worden schoon.

liefs,
Rinske

Kinderen worden tegenwoordig zo snel dik omdat ze weinig tot niet bewegen. Veel kinderen zitten liever achter de playstation/ Wii/ X-box of andere spelcomputer dan dat ze buitenspelen. Gym op school gebeeurd ook steeds minder of niet. Schoolzwemmen is er ook niet meer bij en veel kinderen sporten ook niet omdat pa en of ma domweg of geen geld hebben of geen zin hebben ze te brengen.

Gelukkig is dit bij veel kinderen niet het geval maar helaas worden het er wel steeds meer.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

erg jammer inderdaad, het is toch maar een kleine moeite om even lekker met je kind te bewegen of lekker buiten te spelen.

liefs,
Rinske

quote:
Gewoon 1 vraag eet jij je yochurt zuur? Ik niet dus hahahaha, dus waarom mijn kind wel. Je kunt er eventueel ook wat fruit door doen. En 's avonds gewoon goed tandjes poetsen

Ps dylano krijgt nog geen yochurt hahaha.

Ligt er helemaal aan welke yoghurt je in huis hebt.
De meeste zijn tegenwoordig niet echt zuur meer, dus hoeft niets doorheen.
Meestal eten wij de yoghurt dus inderdaad zonder wat.
Maar regelmatig wel iets van muesli of cruesli er door.

M.

quote:
erg jammer inderdaad, het is toch maar een kleine moeite om even lekker met je kind te bewegen of lekker buiten te spelen.

liefs,
Rinske

Voor sommige mensen is dat echt lastig.
Maar dat zijn wel vaak mensen die zelf eigenlijk ook niet van bewegen houden.

M.

Het zijn over het algemeen ook inderdaad kinderen van ouders die zelf ook weinig tot niet bewegen enne ook niet goed eten. Vandaag een mevrouw in de ah boos ze hadden geen ah cola meer wat ze haar kind van 4 dan te drinken moest geven. Eh aanmaaklimonade of zo…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Wat erg!!! Idd gewoon limo of thee ofzo. Dat kindje zal vast al wat gaatjes hebben…

Liefs

Waarschijnlijk wel. Gelukkig was ze nog slank en niet zo volomptues als haar moeder, maar ja wat niet is…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

pfffffffff hier kreeg madelon op der vierde echt geen cola hoor mennnnn.

@marsel ik vind alle yochurt zuur (eet ik ook bijna nooit)

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Denk je dat Morgan het krijgt. Ik drink het zelf al amper.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Zielig he voor die kindjes
Ik vind de yoghurt ook bijna nooit zuur… Maar vind choco vla toch lekkerder hoor

Liefs